Ik weet het niet.. Ik heb zelf geen kinderen, en zal die in ieder geval zelf nooit krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, maar is het daarom ook niet waar of durft men niets te zeggen?
Ik denk het zelf wel. Sowieso is iets als stemming, en daarmee ook mening, een veranderlijk iets.quote:Toegegeven, ik zie ook wel eens kinderen waarvan ik denk dat het zelfs voor ouders erg moeilijk moet zijn om van ze te houden...zouden die ouders dat zelf werkelijk nooit hebben alleen vanwege de hormoon- en bloedkwestie?
Ken de situatie natuurlijk niet maar je moet niet op voorhand pessimistisch worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat elk nadeel zijn voordeel heeft.
Nee, mijn vriend bedoelt dan dus niet soms, die bedoelt echt dat je niet voelt voor je kind wat je zou moeten voelen. Dat je dus echt het idee hebt het verkeerde kind te hebben of beter echt helemaal geen kind had kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Ik heb zelf geen kinderen, en zal die in ieder geval zelf nooit krijgen.![]()
Ik denk dat het soms wel waar is, ik denk dat iedereen wel eens erg moe wordt van zijn eigen kinderen en wenst dat ze er niet waren.
[..]
Ik denk het zelf wel. Sowieso is iets als stemming, en daarmee ook mening, een veranderlijk iets.
Hmm.. Ik vind het erg moeilijk. Er speelt een hele hoop mee, en in iemand anders huid kruipen voor wat het perceptie en gevoel aangaat is erg moeilijk..quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend bedoelt dan dus niet soms, die bedoelt echt dat je niet voelt voor je kind wat je zou moeten voelen. Dat je dus echt het idee hebt het verkeerde kind te hebben of beter echt helemaal geen kind had kunnen hebben.
Als je hoort hoeveel mensen, maar vooral mannen, een kind krijgen terwijl ze dat eigenlijk niet hadden gewild, kan hij zich niet voorstellen dat die allemaal 100% omdraaien als dat kind er is.
Het heeft niets met pessimisme te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:22 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ken de situatie natuurlijk niet maar je moet niet op voorhand pessimistisch worden.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:56 schreef Doffy het volgende:
Ik heb tot dusver oneindig meer plezier gehad van een paar pluizige poezen dan van kinderen hoor
Zondagmiddag welquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:58 schreef Alicey het volgende:
Is mijn conclusie trouwens juist dat het geen slim idee is om de SC-topic te verkassen naar OUD?
lijkt me op zich ook niet echt leuk voor het zelfbeeld van het kind. ik denk dat je ter wille van het kind net moet doen alsof je heel blij bent met hem/haar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend, die ook (nog?) geen kinderen wil, is het helemaal niet zo dat men geen hekel heeft aan de eigen kinderen of er nou werkelijk zo blij mee is, maar dat is het grootste taboe dat tegenwoordig nog bestaat: toegeven dat je je kinderen eigenljik helemaal niet leuk vindt en ze liever niet had willen hebben![]()
Als het up is, is het wel lekker snel. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat er dan zo'n beetje niemand meer online is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:02 schreef het_fokschaap het volgende:
overigens is het forum lekker snelik zag twee posts van Alicey binnen dezelfde minuut, nl. 17:11.
misschien ligt het aan mij, maar ik heb het forum nog niet down gezien vandaagquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:03 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als het up is, is het wel lekker snel. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat er dan zo'n beetje niemand meer online is...
Neehoor, maar nieuwe kleding maat 38 zit nu dus alweer te ruim.quote:
zijn glitters zo duur ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaaaa ik ben d'r weer. Hard gewerkt, glitters gekocht, teveel geld uitgegeven... En nu even de honden uitlaten!
Je hebt toch wel veel en goede glitters daarvoor?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaaaa ik ben d'r weer. Hard gewerkt, glitters gekocht, teveel geld uitgegeven... En nu even de honden uitlaten!
Nouja het is meer een recapitulatie nu blijkt dat kleding maatje 38 ook absoluut niet meer aansluit (Het meeste wat ik heb is 40 of meer).quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt me niet gezond, Alicey, in één middag een maat kleiner.
Willen wij dat wel wetenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
Zo mijn benen zijn ook weer helemaal klaar voor korte-rokjes-weer
Ja, hoor. Alleen één miskoop. Een ring die een beetje te groot bleek. En hij was net zo mooi en glitterig.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
Je hebt toch wel veel en goede glitters daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |