Ik wil helemaal geen kinderen. Je mag de mijne wel hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
Met kinderen heb ik toch wel zo iets van 2 is meer dan genoeg.. If it could be..
Hoeveel was je er van plan op de wereld te zetten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen. Je mag de mijne wel hebben.
Nou ja, hoeveel wil je er? Ik lever op bestelling. Sperma mag je zelf regelen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Hoeveel was je er van plan op de wereld te zetten?
Ik heb het zondag gezien. Vond het wel interessant, maar hemeltje, zoveel kinderen! Die vrouw kan alleen maar altijd moe zijn, volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Was wel heel interessant. 17 Kinderen!!! Denk je al die was eens in!
De levertermijn bedraagt zeker wel 9 maanden, of gelden er op dat gebied ook gunstige voorwaarden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, hoeveel wil je er? Ik lever op bestelling. Sperma mag je zelf regelen.
Ja, wat een strenge manier van leven zeg. Ik vond het soms wel schokkend, maar ze kwamen niet rigide over.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het zondag gezien. Vond het wel interessant, maar hemeltje, zoveel kinderen! Die vrouw kan alleen maar altijd moe zijn, volgens mij.![]()
En toen die man het een paar dagne zelf moest doen....viel niet mee!
Ik vond vooral de bruiloft apart; mannen en vrouwen gescheiden via kamerschermen.
Veel minder dan negen maanden wordt lastig ja, al kunnen ze tegenwoordig kinderen vanaf 4 maanden ook in leven houden, maar dan heb je kans op beschadigingen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
De levertermijn bedraagt zeker wel 9 maanden, of gelden er op dat gebied ook gunstige voorwaarden?
What the hell is pycnisch?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef Mobious het volgende:
Ik wil wel doneren. Kenmerken: Hollands type, hoger opgeleid, enigszins pycnisch (:{), vruchtbaar (Zwanger bij eerste poging. Als je wilt weten hoe een potentieel kind eruit komt te zien moet je even wachten tot juni).
Ik eet vrij weinig, vergeleken met veel anderen. Toch ben ik niet slank en moet moeite doen om af te vallen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk van meer factoren af. Ik denk zelfs dat de kwantiteit van wat je eet er maar erg weinig mee te maken heeft..
Ik doneer nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is 't, Dofke?
En dat willen we natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Veel minder dan negen maanden wordt lastig ja, al kunnen ze tegenwoordig kinderen vanaf 4 maanden ook in leven houden, maar dan heb je kans op beschadigingen.
We hadden het nog niet eens gevraagd, wie zegt dat we jouw sperma willen hebben?quote:
Iedereen, toch?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We hadden het nog niet eens gevraagd, wie zegt dat we jouw sperma willen hebben?
quote:Zo, nu staan we quitte.
Het hangt ook af van je activiteit op een dag, hoe vaak je eet, wanneer je eet, wat je eet, etc. Vrij ingewikkeld als je daar allemaal aan moet denken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig, vergeleken met veel anderen. Toch ben ik niet slank en moet moeite doen om af te vallen...
Ik ben wel altijd een behoorlijke snoepkont geweest, dat heeft er vast wel wat mee te maken![]()
Maar er zijn ook andere factoren.
Dat doe je expres he?quote:
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.quote:
Plaatje?quote:Pycnisch is een lichaamsbouwtype, zoals ook atletisch of leptosoom. Pycnisch is helaas niet de beste bouw die je kan hebben...
Ik ook niet, en op atletisch na die andere ook niet..quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Veel plezier met werken en jezelf verwennen!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, ik ga naar mijn werk. En daarna ga ik oorbellen, een kettinkje en een ring kopen.Misschien dat ik vanavond laat nog even langskom. Het was weer gezellig vandaag.
Zoiets had ik ook gehoord.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:33 schreef Godslasteraar het volgende:
Fok! draait wel lekker snel, helpend handje van tweakers hoorde ik?
Eigen kinderen lijken me juist cute.. Die worden tenminste een beetje opgevoed dan.quote:En, kinderen zijn leukzoalng ze maar niet van jou zijn en je na een gezellig bezoekje bij vrienden en spelen met de kinderen weer naar je eigen kindvrije stekkie terug kunt.
Ik ken niemand die een hekel heeft aan haar of zijn kinderen inderdaad.quote:Toch geloof ik dat de meesten die ik ken, iedereen eigenlijk, heel blij zijn met hun kinderen.
Dat is een zuivere hormonenkwestie hoor. Zonder het rondpompen van massieve hoeveelheden biologisch-afbreekbare chemicaliën zou niemand omkijken naar die spuuglelijke en hoogst irritante kotersquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:33 schreef Godslasteraar het volgende:
Toch geloof ik dat de meesten die ik ken, iedereen eigenlijk, heel blij zijn met hun kinderen.
Kun je het zondagmiddag posten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat is een zuivere hormonenkwestie hoor. Zonder het rondpompen van massieve hoeveelheden biologisch-afbreekbare chemicaliën zou niemand omkijken naar die spuuglelijke en hoogst irritante koters
jammer dat ik dit niet in OUD post
Ja, een vriendin van me heeft een dochtertje, echt zo schattig. Al is het wel een dictatortje, maar dat ligt meer aan de ouders die geen nee kunnen zeggen en het kind veels te veel verwennen. Zou ik ook doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
....
Eigen kinderen lijken me juist cute.. Die worden tenminste een beetje opgevoed dan.
....
Oh, ik ga er ook zeker niet vanuit dat het een gemakkelijke taak is.. Maar wat ik toch wel vaak zie ontbreken is consequentie, en imo is dat toch wel erg belangrijk..quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van me heeft een dochtertje, echt zo schattig. Al is het wel een dictatortje, maar dat ligt meer aan de ouders die geen nee kunnen zeggen en het kind veels te veel verwennen. Zou ik ook doen![]()
Kortom, opvoeding en ''hoe het zou moeten'' wordt een heel ander verhaal als het je eigen kinderen zijn, ik zie het gebeuren![]()
Post je hier even een linkje als je hem hebt geopend?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:46 schreef livEliveD het volgende:
Oeh ik heb een aardig idee voor een topic in OUD (tweede keer dat ik daar zou kijken btw)![]()
Ben zondag gelukkig erg erg druk, dus dan hoef ik me niet op te winden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je het zondagmiddag posten?
Een zondagmiddagrel is alweer lang geleden namelijk.
Zondag is de vaste dag voor rellen, hoewel feestdagen zoals kerstmis daar ook uitermate bruikbaar voor zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ben zondag gelukkig erg erg druk, dus dan hoef ik me niet op te winden.
Het is natuurlijk gewoon een complot.quote:Kinderen zijn vooral irritant als het je eigen niet zijn. Dat is ook de truc van ouders: ga die jongen (doffy) maar lastig vallen, hebben wij effe rust![]()
Tuuwkquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
Post je hier even een linkje als je hem hebt geopend?
Ik word altijd hyper van die klerekinders.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:47 schreef Godslasteraar het volgende:
Kinderen zijn vooral irritant als het je eigen niet zijn. Dat is ook de truc van ouders: ga die jongen (doffy) maar lastig vallen, hebben wij effe rust![]()
Ik ben op dit gebied erg dubbel.. Veel mensen kunnen hun kinderen niet opvoeden, maar ik zou toch zelf over een paar jaar wel kinderen willen. Het kunnen is bij mij meer het probleem.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word altijd hyper van die klerekinders.Ik moet maar nooit vader worden - en daar zijn gelukkig ook geen plannen voor
Je moet ook niet uit het oog verliezen dat het KINDEREN zijn, En ouders krijgen de kinderen die ze verdienen. Mischien een slecht geweten? of bang dat je kinderen je karakter erven?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word altijd hyper van die klerekinders.Ik moet maar nooit vader worden - en daar zijn gelukkig ook geen plannen voor
Volgens mijn vriend, die ook (nog?) geen kinderen wil, is het helemaal niet zo dat men geen hekel heeft aan de eigen kinderen of er nou werkelijk zo blij mee is, maar dat is het grootste taboe dat tegenwoordig nog bestaat: toegeven dat je je kinderen eigenljik helemaal niet leuk vindt en ze liever niet had willen hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken niemand die een hekel heeft aan haar of zijn kinderen inderdaad.
Kunnen? ik dacht altijd dat het bang-zwanger-te-worden bij mensen voor stress zorgtquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben op dit gebied erg dubbel.. Veel mensen kunnen hun kinderen niet opvoeden, maar ik zou toch zelf over een paar jaar wel kinderen willen. Het kunnen is bij meer het probleem.
Dat is een opmerking die inderdaad heel veel afkeurende reacties zal opleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend, die ook (nog?) geen kinderen wil, is het helemaal niet zo dat men geen hekel heeft aan de eigen kinderen of er nou werkelijk zo blij mee is, maar dat is het grootste taboe dat tegenwoordig nog bestaat: toegeven dat je je kinderen eigenljik helemaal niet leuk vindt en ze liever niet had willen hebben![]()
Kunnen is toch niet zo vanzelfsprekend?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kunnen? ik dacht altijd dat het bang-zwanger-te-worden bij mensen voor stress zorgt
Zo zie je maar weer dat elk nadeel zijn voordeel heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kunnen? ik dacht altijd dat het bang-zwanger-te-worden bij mensen voor stress zorgt
Tja, maar is het daarom ook niet waar of durft men niets te zeggen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een opmerking die inderdaad heel veel afkeurende reacties zal opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |