Wat is die gozer links met die paal/lans van plan?quote:
Dat vraag ik me nou ook afquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat is die gozer links met die paal/lans van plan?
op tvwest zeiden ze dat het om een rookbom ging.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:33 schreef Amando het volgende:
Wie weet wat ze daar gooien in het filmpje? Handgranaat?![]()
Fierljeppenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
visnetquote:
die gast nog ff een paar klappen na te gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat was echt geen rookbom , dat ding knalde zoals een lawinepijl.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:45 schreef wise het volgende:
[..]
op tvwest zeiden ze dat het om een rookbom ging.
knalde trouwens wel hard voor een rookbom
is soort rookbom met luide knal om aandacht af te leiden en die man te desorienteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:47 schreef Amando het volgende:
[..]
Dat was echt geen rookbom , dat ding knalde zoals een lawinepijl.
Het werkt wel, anders had die vent zich zelf wat aangedaan of misschien die agenten.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar nee hoor die pauper smerissen moesten weer met hun imperialistische granaten gaan gooien![]()
Lekker nuttig als die man de hele tijd Engels heeft gesproken omdat hij blijkbaar geen Nederlands kanquote:Laat je handen zien!
Dus eigenlijk moet ie opvang en een buurthuis. Zoiets?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:35 schreef Gizz het volgende:
Lekker nuttig als die man de hele tijd Engels heeft gesproken omdat hij blijkbaar geen Nederlands kan
Ja... dus de volgende keer een zak met 1 Euro cent muntjes tegen zijn snuit aan smijtenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:51 schreef Xenomaniac het volgende:
Dus eigenlijk moet ie opvang en een buurthuis. Zoiets?
Ik heb het filmpje niet gezien maar AT'ers hebben meestal een MP5, dus kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:27 schreef Amando het volgende:
Op het einde zie je een agent in burger met in zijn hand een MP5?
die zat lekker te vissen aan de hofvijver toen ie opgeroepen werdquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:35 schreef Jump het volgende:
die 2de foto? komt die daar nu afgelopen met visnet ?
nou ik denk dat als er 4 agenten met bivakmutsen al schreeuwend bovenop je proberen te zitten dat het zelfs als ze zweeds praten nog wel duidelijk is wat ze willenquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:21 schreef matboy het volgende:
LAAT JE HANDEN ZIEN !!! LAAT JE HANDEN ZIEN !!!
Uhm.... de man is blij dat hij engels kan praten.... wat denk je nou domme politieagent.... dat hij je kan verstaan ofzo ??![]()
Voor de politie heb je dus echt geen IQ nodig![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zat lekker te vissen aan de hofvijver toen ie opgeroepen werd
Deze is leukquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:51 schreef Jump het volgende:
[..]
is soort rookbom met luide knal om aandacht af te leiden en die man te desorienteren.
Vanaf dat dat spel ontploft gaat die namelijk met zen handen naar zen oren waarbij ie het stuk glas laat ontploffen. Zo is die al veilig om te overmeesteren
het glas laat vallen is dat dusquote:
[quote]quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:21 schreef matboy het volgende:
LAAT JE HANDEN ZIEN !!! LAAT JE HANDEN ZIEN !!!
Uhm.... de man is blij dat hij engels kan praten.... wat denk je nou domme politieagent.... dat hij je kan verstaan ofzo ??![]()
Voor de politie heb je dus echt geen IQ nodig![]()
Tja lekker belangrijk...quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:06 schreef heiden6 het volgende:
Wat een onzin zeg, laat de politie zich lekker bezig houden met het beschermen van mensen die het wel willen.
En trouwens, 'laat je handen zien'... wat toevallig dat dat in het Armeens hetzelfde betekent.
Ja, maar dan kun je net zo goed niet roepen. Die agent is gewoon te dom om zich te bedenken dat die gozer dat niet verstaat.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef Amando het volgende:
[..]
Tja lekker belangrijk...
Hij moet zich aanpassen, niet de politie![]()
Ik las op een ander forum, http:militaryphotos.net , dat het om een soort van lange vork zou gaan. Hiermee zouden verdachten bij voorbeeld tegen een muur kunnen gedrukt worden als zij een mes of iets dergelijks hebben. Zo kan de man ontwapend worden zonder dat de agenten al te veel risico lopen. Ik vraag me alleen waar de muur in dit verhaal isquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef sp3c het volgende:
en die gast met die stok is de geluidsman, die neemt het geluid op zodat ze tijdens de debriefing goed de articulatie van de agenten kunnen bestuderen
Natuurlijke reactie? Als jij in Spanje ofzo op vakantie bent en er is brand dan durf ik te wedden dat jij in het begin ook geeoon "BRAND! BRAND!" staat te roepenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je net zo goed niet roepen. Die agent is gewoon te dom om zich te bedenken dat die gozer dat niet verstaat.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je net zo goed niet roepen. Die agent is gewoon te dom om zich te bedenken dat die gozer dat niet verstaat.
Het is het werk van die politieman, en die Armeniėr stond al tien minuten in slecht Engels te schreeuwen. Dan moet je toch wel kunnen bedenken dat het zinloos is om tegen hem over handen te beginnen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Natuurlijke reactie? Als jij in Spanje ofzo op vakantie bent en er is brand dan durf ik te wedden dat jij in het begin ook geeoon "BRAND! BRAND!" staat te roepen
het gaat om het roepen (intimideren) al roept hij JE MOEDER IS EEN HOER!!!! JE MOEDER IS EEN HOER!!!! terwijl er 4 mensen aan het 'slachtoffer' zijn armen staan te trekken dan zegt hij op een gegeven moment ook 'okay, okaaaaayyy' en doet hij zijn handen op zijn hoofd.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is het werk van die politieman, en die Armeniėr stond al tien minuten in slecht Engels te schreeuwen. Dan moet je toch wel kunnen bedenken dat het zinloos is om tegen hem over handen te beginnen.
0w die agenten zijn ziek?quote:Op woensdag 16 maart 2005 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt ziekHeb je gezien hoe één van die "agenten" c.q. lassiehonden op volledige wijze een paar stoten manouvreren op het hoofd van de Armeniėr ?
volgens mij is het gewoon een lange metalen stok waar hij de dader mee op zijn hoofd slaat als hji de agenten had bedreigd met zijn stuk glasquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum, http:militaryphotos.net , dat het om een soort van lange vork zou gaan. Hiermee zouden verdachten bij voorbeeld tegen een muur kunnen gedrukt worden als zij een mes of iets dergelijks hebben. Zo kan de man ontwapend worden zonder dat de agenten al te veel risico lopen. Ik vraag me alleen waar de muur in dit verhaal is
mijn halve familie is politieagent, als jij dan agenten die gewoon hun werk doen voor 'lassiehond' uit gaat maken dan moet je niet verbaasd doen als er niet al te vrolijke reacties op komen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Spec, waarom zo persoonlijk weer? Ik doe je helemaal geen kwaad. Ik beledig je niet eens, doe ik überhaupt nooit, en vervolgens maak je me uit voor hond
Oh sorry, dit wist ik niet. Maar ik ben van mening dat je hierin zelf te kort bent geschoten. Je hebt mij dit nl. nooit verteld. Ik kom al 4/5 jaar op Fok! en ik heb je sedert het begin gerespcteerd, ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn halve familie is politieagent, als jij dan agenten die gewoon hun werk doen voor 'lassiehond' uit gaat maken dan moet je niet verbaasd doen als er niet al te vrolijke reacties op komen.
Ik beledig niet alle politie agenten. Alleen die gasten die zo hevig los gingen op die Armeniėr.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef sp3c het volgende:
0w dus zolang jij niets weet is het ok om mensen te beledigen??
Dat doe ik best wel vaak, ik snap je (selectieve) verontwaardiging zo ineens niet echtquote:Hoe durf jij in vredesnaam het woord respect uberhaupt in de mond te nemen zeg
en dus beledig je mensen simpelweg omdat ze hun werk (uitstekend) doen ... als ze nix hadden gedaan had meneer zichzelf doodgestoken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beledig niet alle politie agenten. Alleen die gasten die zo hevig los gingen op die Armeniėr.
ik weet dat je dat best vaak doet ... wat het inhoud is je alleen niet helemaal duidelijk geloof ikquote:[..]
Dat doe ik best wel vaak, ik snap je (selectieve) verontwaardiging zo ineens niet echt
Daar verschillen wij dus van mening. Ze hadden die man ook wel kunnen redden zonder hem als een dolle hond op zijn hoofd te slaan met gebalde vuistquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dus beledig je mensen simpelweg omdat ze hun werk (uitstekend) doen ... als ze nix hadden gedaan had meneer zichzelf doodgestoken.
dat doen ze dan ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dus van mening. Ze hadden die man ook wel kunnen redden zonder hem als een dolle hond op zijn hoofd te slaan met gebalde vuist
Dan moet jij dat filmpje eens nader bekijken.quote:
Heb het filmpje een aantal keer vertraagd bekeken, maar dat ze hem slaan zie ik er niet aan af hoor...quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dus van mening. Ze hadden die man ook wel kunnen redden zonder hem als een dolle hond op zijn hoofd te slaan met gebalde vuist
waarom maak je niet een screenshot van het moment supreme, dan kunnen wij het allemaal zienquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan moet jij dat filmpje eens nader bekijken.
Trouwens kewl dat jij mijn lievelings-smiley ook gebruikt
quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom maak je niet een screenshot van het moment supreme, dan kunnen wij het allemaal zien![]()
![]()
Wat ik ermee wilde zeggen was eigenlijk dat ik het wat vreemd vind dat de persoon even een granaatje gooit en vervolgens helemaal niet assisteert bij de aanhouding. Nou kampten ze niet bepaald met een gebrek aan mankracht of zo, maar waarom wordt zoiets niet gewoon even gedaan door een van de vijf AT-ers die de man overmeesterden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |