waar heb je ze voor een mooi prijsje?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:30 schreef Umm-Qasr het volgende:
Paar dagen geleden heb ik voor een goed prijsje dit paar van Puma gekocht:
[afbeelding]
Dit valt niet onder sneakers en al zeker niet onder 'puik' dus als het aan mij ligt nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef saaw het volgende:
weet niet of dit onder sneakers valt maar denk het wel en het 'welke skateschoenen draag jij'-topic is foetsie
morgen ga ik deze halen
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
dat puik heb je niks mee te maken want er staat duidelijk 'wat vinden jullie puik' en IK vind ze puik dus ga is wegquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:35 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Dit valt niet onder sneakers en al zeker niet onder 'puik' dus als het aan mij ligt niet![]()
welke zijn dat dan precies?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:59 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb net de Levi's Chick Sonic gehaald, ze zijn echt te mooi
Waar zie jij, naast die ene Adidas, stijl dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Logician het volgende:
Dit zijn schoenen die ik mooi zou vinden bij een man, sportief met stijl
ik vind ze stijlvol voor zo ver dat kan met sportschoenen en vergeleken met bijv nike's die ik meteen in verband zie met klootjesvolk, vind ik deze erg leuk, maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:12 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Waar zie jij, naast die ene Adidas, stijl dan?
Zijn mooie schoentjes ja, heb ze zelf, maar dan andere kleurquote:
alleen bovenste 2 zijn wel leuk.. maar bij die 2e asics is de neus echt heel erg fout..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Logician het volgende:
Asics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
puma:
[afbeelding]
[afbeelding]
Adidas:
[afbeelding]
[afbeelding]
Okee, dat is waarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
ik vind ze stijlvol voor zo ver dat kan met sportschoenen en vergeleken met bijv nike's die ik meteen in verband zie met klootjesvolk, vind ik deze erg leuk
Ik vind die Puma's met de poema op de neus juist passen bij het 'klootjesvolk'. Dat ene symbool is net iets teveel opsmuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]
ik vind ze stijlvol voor zo ver dat kan met sportschoenen en vergeleken met bijv nike's die ik meteen in verband zie met klootjesvolk, vind ik deze erg leuk, maar smaken verschillen natuurlijk
Daarnaast vind ik die dikke streep aan de zijkant zo fout. Heb ook een voorkeur voor Adidas omdat ik het zo simpel mogelijk wil zonder toeters en bellenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik vind die Puma's met de poema op de neus juist passen bij het 'klootjesvolk'. Dat ene symbool is net iets teveel opsmuk.
Die laatse twee Adidasjes zijn wel tofquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Logician het volgende:
Asics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
puma:
[afbeelding]
[afbeelding]
Adidas:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eensch. zelfde geldt voor mij bij Ascics...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:26 schreef Logician het volgende:
Ik vind die k-swiss dus echt helemaal niets hebben het doet me denken aan de o'hara schoenen die mijn moeder vroeger voor mij had gekocht voor gym
die zijn idd mooiquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:03 schreef Naggelwauz het volgende:
Deze kswiss is niks mis mee
[afbeelding]
die witte heb ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:26 schreef keijz het volgende:
[afbeelding]
maar dan met wat donkerblauwe accenten, vandaag gekocht
quote:
Die is wel erg gaafquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Logician het volgende:
Asics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
puma:
[afbeelding]
[afbeelding]
Adidas:
[afbeelding]
Mooie schoentjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef Logician het volgende:
Adidas:
[afbeelding]
Die vind ik ook wel vetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:53 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Mooie schoentjes!Weet je toevallig waar te koop?
Zolang het geen roze of andere vrouwelijke kleurtjes heeft niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef 3FM het volgende:
Zijn Okapi's (van adidas) eigenlijk geen vrouwenschoenen?
Lijkt mij ook niet echt een vrouwenschoen.. het kan voor mannen en vrouwen...net als die andere Titans.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zolang het geen roze of andere vrouwelijke kleurtjes heeft niet.
Ik heb die met lichtblauwe tongquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:45 schreef keijz het volgende:
[..]
de lip (? onder de veters) heeft twee verwisselbare kanten, blauw en wit, ik wist dit eerst niet, dus ik dacht dat ik 2 verschillende had ofzo
leuke schoentjes:)quote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb deze vorige week gekocht:
[afbeelding]
Waarom nou...past helemaal niet bij jou! Veels te weinig stijl!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
leuke schoentjes:)
in het wit met gouden opdruk vind ik ze echt supermooi! omdat een vriendin ze heeft heb ik ze tot nu toe niet gekocht, maar denk dat ik ze toch nog wel ga kopen
Jij hebt zeker stijl?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:34 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Waarom nou...past helemaal niet bij jou! Veels te weinig stijl!
Wat doe jij stoerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een goedkope kutschoenen komen dr hier alleen maar voorbij zeg gadverdamme
Heb nog geen 1 Prada, Gucci of Botticelli schoentje voorbij zien komen
Zitten jullie krap bij kas ofzo?
A. Ik ben stoerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat doe jij stoer.
Genoeg mensen hebben dit soort schoenen, maar dragen van de zomer liever sneakers.
Daar gaat het topic ook over.
Tering, daar wil ik nog niet dood in aan gevonden worden, wat een pooierschoenen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
A. Ik ben stoer.
En dit zijn toch ook echt zomersneakers:
[afbeelding]![]()
Als je zoiets koopt dan koop je het alleen voor het merk. Dit kan je niet mooi vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
A. Ik ben stoer.
[afbeelding]![]()
Who cares, koop jij lekker je overpricede patsermerk, ik lekker ADIDAS, allebei blij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Duh je koopt schoenen toch ook voor het merk, niet van dat goedkoop adidas schoeisel ofzo
Sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Who cares, koop jij lekker je overpricede patsermerk, ik lekker ADIDAS, allebei blij.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Sorryik wou je niet boos maken
Ik heb ook ongeveer dat model van Gola, behoorlijk afgetrapt ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef hoM3r het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze nog steeds, waar dat bruin donkergroen is maar die zijn echt helemaal afgetrapt. Toch vind ik het een mooi merk.
Als je prada's koopt dan koop er dan die er leuk uitzien, en niet zo'n model waar de cheap-producing cost vanaf straaltquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
A. Ik ben stoer.
[afbeelding]![]()
Idd, die Prada's zien er erg goedkoop uit.. Stikselnaden e.d.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:02 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Als je prada's koopt dan koop er dan die er leuk uitzien, en niet zo'n model waar de cheap-producing cost vanaf straalt
LOL, "geen smaak is ook smaak" zeg ik dan wel eens. Wat een poepschoenen, en voor de prijs koop je waarschijnlijk 5 paar WEL coole, leuke, mooie schoenen. Dan maar geen Prada!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
A. Ik ben stoer.
[afbeelding]![]()
www.converse.comquote:Op zondag 15 mei 2005 19:40 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
Van de week deze besteld, stad en land voor afgelopen maar nergens Converse lowtops kunnen vinden
Waar bestelt?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:40 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
Van de week deze besteld, stad en land voor afgelopen maar nergens Converse lowtops kunnen vinden
damn heb jij klompvoeten?quote:Op maandag 16 mei 2005 08:11 schreef DeFons het volgende:
Heb deze vorige week besteld in UK.![]()
[afbeelding]
Afgezien van de donkere sponskleur ziet het er mooi uit, zonder teveel tierlantijntjes.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:11 schreef DeFons het volgende:
Heb deze vorige week besteld in UK.![]()
[afbeelding]
Veel winkels gebruiken kleinere maten schoenen voor op foto's, daardoor lijken ze breder of hoger. Dat kan met dit paar ook zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
damn heb jij klompvoeten?
op die foto zien ze er echt te breed, hoog, vies bruin uit...
WTF bedoel je nou? Die site zelf verstuurd alleen binnen de VS, en als ik een Nederlandse retailer zoek krijg ik alleen een telefoonnummer en een e-mailadresquote:Op zondag 15 mei 2005 23:25 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
www.converse.com![]()
maar goed, je hebt ze al besteld.
/nietverderkijkendanmnneuslangis-modusquote:Op maandag 16 mei 2005 12:52 schreef koston het volgende:
[..]
WTF bedoel je nou? Die site zelf verstuurd alleen binnen de VS, en als ik een Nederlandse retailer zoek krijg ik alleen een telefoonnummer en een e-mailadres
Heb ze trouwens op www.shoe-shop.com besteld, zo'n beetje de enige online shop die ook wat grotere maten had
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:47 schreef baskick het volgende:
Vandaag gekocht: Floris van Bommel-sneaker:
[afbeelding]
Ik vind ze vet!
Kakkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die wil ik ook, alleen dan wel in het oranje/rood.
Ende nog toegeven ookquote:
Ik weet niet ik ervan moet vinden aangezien er geen prijs en merk bij staat, ik wacht dus op nadere infoquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Gekke_Waus het volgende:
Ik heb deze schoenen een maandje geleden gekocht... vroeg me af wat jullie er van vinden... Ze zijn erg opvallend ik weet het maar daarom vind ik ze juist UBER GEIL! euh geel
[[url=http://img282.echo.cx/img282/7054/picture335uo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img282.echo.cx/img282/5938/picture346ii.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img282.echo.cx/img282/931/picture358be.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
Hmmm, ken ik niet wat heeft jouw onthouden om naar bijv. de Shoebaloo binnen te stappenquote:
Fritsquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
* Kakmode aan* "Heey Frits pak jij die golfbal eens even voor me op?" *Kakmode uit*
Nee Steijn trekt volle zalenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
FritsDat is wel een enorme paupernaam.
Steijn is tenminste orgineel. Hoeveel Steijnen ken jij met eij?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nee Steijn trekt volle zalen
niet dat ik Frits heet ofzo
Genen wel een Lenny met een Y die tevens nen dame isquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Steijn is tenminste orgineel. Hoeveel Steijnen ken jij met eij?![]()
Ik ken de Shoebaloo niet eens, maar klinkt een beetje als zon k-swiss r&b winkel... (niet dat ik mensen wil beledigen ofzo)quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hmmm, ken ik niet wat heeft jouw onthouden om naar bijv. de Shoebaloo binnen te stappen
Nee Shoebaloo is Gucci ende zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:41 schreef Gekke_Waus het volgende:
[..]
Ik ken de Shoebaloo niet eens, maar klinkt een beetje als zon k-swiss r&b winkel... (niet dat ik mensen wil beledigen ofzo)
Ik vond deze schoenen opzich wel prijzig maar ik had toen een financieele meevaller![]()
Jawelquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:53 schreef glaswater het volgende:
Gucci /prada, man daar wil je toch niet meer gezien in worden sinds je het voor 8 tientjes op marktplaats kan kopen
Moet je ook eens kijken naar boras sneakers lijken er wel een beetje op maar iets minder gedragen dan gola'squote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Gekke_Waus het volgende:
Ik heb deze schoenen een maandje geleden gekocht... vroeg me af wat jullie er van vinden... Ze zijn erg opvallend ik weet het maar daarom vind ik ze juist UBER GEIL! euh geel
[[url=http://img282.echo.cx/img282/7054/picture335uo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img282.echo.cx/img282/5938/picture346ii.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img282.echo.cx/img282/931/picture358be.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
Damn, zonder het merk te weten niet kunnen zien of een schoen mooi isquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik weet niet ik ervan moet vinden aangezien er geen prijs en merk bij staat, ik wacht dus op nadere info![]()
Hip zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Damn, zonder het merk te weten niet kunnen zien of een schoen mooi is![]()
[afbeelding]
merk: prada
prijs: ¤299,99
cool hey![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |