Succes!quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat ook maar eens van het weer genieten buiten en een tentamen maken
Ja, dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Off-On-Off-On. Zo zal de komende dag er wel weer uit komen te zien.
AZ is vanavond.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Oja dat is donderdag ...zou ik nog bijna vergeten ook... Ik ga toch maar ff kijken lijkt me toch leuk als ze er door komen
Op papier een stuk korter zelfs, zo'n tweeenhalve week!quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
Sterkte AZ !!
nog een weekje of 4 toch ??? (op papier dan)
oquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
AZ is vanavond.
Maar Pyth had het tegen Again Zender, over zijn aankomende vaderschap![]()
luie ouders en traag zaad, de ideale ingredienten voor een laatkomertje iddquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:46 schreef Againzender het volgende:
Op papier een stuk korter zelfs, zo'n tweeenhalve week!
Maar het zal me niets verbazen als de kleine wat laat is, gezien de ouders
dagen denk ik..... ik zie niet dat het snel is opgelost om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Off-On-Off-On. Zo zal de komende dag er wel weer uit komen te zien.
Wat een Schatje is het toch!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Omdat het zo'n goed weer is een fototje van de mascotte!
En ja, ze heeft zichzelf gekrast...
Ik dus ff checken op imdb, wordt meteen duidelijk hoe je aan je avatar komtquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:34 schreef pascalheister het volgende:
Mogge
Chinatown vannacht weer gezien, wat een briljante geweldige film blijft het ook![]()
![]()
![]()
* Blumchen zeg aah oke tof!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee...
Eerst de tapwedstrijden, toen naar Zwijndrecht en daarna de overwinning vieren in de Raayberg...
Pfff...
Dat was al tijden duidelijk dat het aan de sw lag, daarom blijf ik mij verbazen dat zoveel users dachten dat het met de nieuwe servers 'wel even' retesnel zou gaan draaien.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dagen denk ik..... ik zie niet dat het snel is opgelost om eerlijk te zijn![]()
Ligt gewoon aan de software...
En daar komen ze ook nu achter.quote:
ja klopt, ook een zeer goede film trouwensquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik dus ff checken op imdb, wordt meteen duidelijk hoe je aan je avatar komt![]()
Die Polanski, was die ook niet director van the pianist?
hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was het zeker
Behalve dat de hele bus op de terugweg "en jasper heeft gekotst" ging zingen...
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Behalve dat de hele bus op de terugweg "en jasper heeft gekotst" ging zingen...
Fuck ja, niet meer aan gedacht gisteren...quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:04 schreef PyTh het volgende:
Sandman en Zjroentje doe ff Europacup toto, Inter - Porto hebben jullie gemist en het is wel leuk als het ook een beetje spannend blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |