Linkje naar meer foto's op hi-res formaatquote:Dit jaar heeft Lexus er de IS 430 Project dus in de schijnwerpers gezet. Het is een concept car, waarmee Lexus wil laten zien wat het potentieel is van de IS 300, die door Rod Millen onder handen is genomen om te zorgen dat de auto overweg kan met de 281 pk en het koppel van 434 Nm van de 4,3-liter Lexus V8. Dat zijn dan de basisgegevens van de 32-kleps V8, die eveneens door Millen nog is opgepept tot zo´n 340 pk met roestvrijstalen spruitstukken, speciale katalysatoren en dubbele uitlaten met een lage weerstand.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:21 schreef zBus het volgende:
hoeveel peeekaaa's heb die lexus?
quote:From Autoweek.nl
Dit jaar heeft Lexus er de IS 430 Project dus in de schijnwerpers gezet. Het is een concept car, waarmee Lexus wil laten zien wat het potentieel is van de IS 300, die door Rod Millen onder handen is genomen om te zorgen dat de auto overweg kan met de 281 pk en het koppel van 434 Nm van de 4,3-liter Lexus V8. Dat zijn dan de basisgegevens van de 32-kleps V8, die eveneens door Millen nog is opgepept tot zo´n 340 pk met roestvrijstalen spruitstukken, speciale katalysatoren en dubbele uitlaten met een lage weerstand.
tis met een Zquote:
En dat terwijl het forum nu supersnel is??quote:
Nu al bezopen??quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
iets met pk bla bla.
ik ben dol op pk. dat snap ik dan nog wel
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nope, maar ben nu wel even de kroeg uitchecken![]()
Je kan d'r beter incheckenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nope, maar ben nu wel even de kroeg uitchecken![]()
deze?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:26 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Even een vraagje tussendoor --> ik hoorde iemand iets zeggen over een mercedes (uit de jaren 70) 200d of 240d die meer als 3 miljoen km had gelopen? weet iemand daar iets van en/of artikeltje / topic?
danke![]()
meer bier drinkenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:39 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, ik geloof dat als ik realistisch ben dat het voor mij op dit moment precies omgekeerd is
Hier doet hij het soms wel en dan weer niet...quote:
kon er 2 dagen al niet meer opquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier doet hij het soms wel en dan weer niet...
quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:52 schreef ThaFreak het volgende:
whehe ze zijn nu samen met tweakers bezig he
De nieuwe servers - stand van zaken
meer kwa probleem oplossing, finetunen van software/hardware gok ik zoquote:
zal wel meevallen dat 'verstand'quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
meer kwa probleem oplossing, finetunen van software/hardware gok ik zo
tweakers hebben immers meer ervaring/verstand ervan......denk ik zo he
*kijkt rondquote:
Ja, dat schijnen bitches ook te hebben...quote:
Foto!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat schijnen bitches ook te hebben...
quote:
cool!quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:01 schreef Meeh het volgende:
http://sportcompactcarweb.com/features/0411scc_srt/
artikeltje over de Lexus in deze SC.
Ohhh Fugiequote:Op donderdag 17 maart 2005 11:58 schreef Fugie het volgende:
school is tof soms
ik zet zeker de snelste ronde neerquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef jackson het volgende:
Goede middag
Nog mensen die dit jaar richting de nurburgring norschleife gaan ?
Was ik wel van plan, maar ik denk dat er van die plannen weinig terecht komt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:15 schreef jackson het volgende:
Goede middag
Nog mensen die dit jaar richting de nurburgring norschleife gaan ?
Op je fiets denkquote:
Zondequote:Op donderdag 17 maart 2005 16:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, maar ik denk dat er van die plannen weinig terecht komt.
Vet ding!quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik steek wel binnendoor door het bos![]()
Dankje, tis een 6 in lijn. Heb 3 v8 gezien en alle 3 waren ze gaar. Maar deze is ook oke hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Vet ding!
Dikke 8 pitter....
Steek jij maar door et bos hoor
Ach... het blijft vet !quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dankje, tis een 6 in lijn. Heb 3 v8 gezien en alle 3 waren ze gaar. Maar deze is ook oke hoor![]()
Alleen kijken? of ook rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde
Ik ben wel weer van plan een aantal keer te gaan dit jaar
Ik alleen kijken helaasquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Alleen kijken? of ook rijden.
Ik wilde de suup er neerzetten, maar ik heb begrepen dat een dagje daar direct een setje banden en remmen kost als je het goed doet.
kost me dan net ff teveel
De snelte lege benzine tank jaquote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2005 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik alleen kijken helaas
Hoezo... ben je er nog nooit geweest dan?
quote:
jahquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:32 schreef MutZ het volgende:
@ Fugie... Die ondertitel van jou... Komt die uit een liedje??
Dan krijg ik dat liedje zojuist doorgestuurd van iemand...quote:
Hoezo nieuw liedjequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan krijg ik dat liedje zojuist doorgestuurd van iemand...
Ik krijg hem net pas te horen...quote:
thanksquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Ik vind dat je een keigave bak hebt, zat er toevallig laatst naar eentje te loeren, hing ook een mooi TE koop papiertje aan namelijk.
.
Je kunt ook ff de buurman wakker schudden, startkabels aansluiten en een uurtje of 2 gaan rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef zappa29 het volgende:
Morguh
En gelijk ff een vraagje: mijn auto heeft 2 maanden stil gestaan, en nu is de accu zover leeggelopen dat ik 'm niet meer gestart krijg. Kan ik gewoon de accu ff losmaken, naar een garage brengen en daar vragen of ze 'm opladen?
Probleem is dat ie in een stalling staat. Dan moet ik 'm er eerst uitduwen voordat ik iets met startkabels kan doen (tenzij iemand startkabels van 5m heeftquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt ook ff de buurman wakker schudden, startkabels aansluiten en een uurtje of 2 gaan rijden![]()
Ding weegt toch iets van 900 kilo? En als je een vaste garage hebt, waar ze je kennen, zullen ze je vast wel willen helpen. Anders moet je ff een accu lader voor 2 tientjes ofso kopen ergens. Ik heb er ook een, en k kan je vertellen dat t erg handig isquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:15 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Probleem is dat ie in een stalling staat. Dan moet ik 'm er eerst uitduwen voordat ik iets met startkabels kan doen (tenzij iemand startkabels van 5m heeft)
Wil je aanduwen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:29 schreef slashme het volgende:
starthulpje lenen
ik heb geen electriciteit in die stalling, dus met een acculader begin ik ook niet zoveelquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding weegt toch iets van 900 kilo? En als je een vaste garage hebt, waar ze je kennen, zullen ze je vast wel willen helpen. Anders moet je ff een accu lader voor 2 tientjes ofso kopen ergens. Ik heb er ook een, en k kan je vertellen dat t erg handig is![]()
Ik neem de accu morgen wel ff mee naar de opel-garage. Daar is ie toch in onderhoud.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:39 schreef ThaFreak het volgende:
gewoon eve met de accu langs een garage, liefst natuurlijk een waar je vaker komt.....
moet geen probleem zijn
dan zullen ze het vrijwel zeker voor je doen......quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik neem de accu morgen wel ff mee naar de opel-garage. Daar is ie toch in onderhoud.
Hij moet zowiezo een beurt hebben, maar als ie niet rijdt kan ik 'm ook niet langsbrengen
quote:
die ook iddquote:
hihihiquote:
Jij ook al?quote:
wat tvp.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:22 schreef Xtreem het volgende:
<tvp>
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat tvp.
je kunt wel ff wat normaals posten ja
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat komt zo wel... eerst alle myAT topics even bijlezen ja
Ja, wou je hem op je oog dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
heb je een mooie grote elbow?
sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kun je dan niet wachten met posten hier. dit is gewoon postopkrikken.
Goh.quote:
quote:
Ok.quote:
.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ok.
<caroline tensen mode>
Het spijt me, vergeef me!
</caroline tensen mode>
He, ik ben een mietje. Uit die kast ben ik al lang!quote:
eeeuhquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik ben een mietje. Uit die kast ben ik al lang!
kon ik aan je vingers wel ruikenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik ben een mietje. Uit die kast ben ik al lang!
sinds wanneer ruik jij aan zijn vingers danquote:
Dude, je bent niet eens in de buurt van mijn vingers geweest!quote:
Moet je snel wezen, ws staat hij nu weer op de vrachtwagen richting Eindhovenquote:
Niet verkeerd... ook nog een beetje gas kunnen geven of suf 50 geredenquote:
Laat ik t zo zeggen: Ik zou 3x m'n rijbewijs kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet verkeerd... ook nog een beetje gas kunnen geven of suf 50 gereden?
200 op een 50 weg dus ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat ik t zo zeggen: Ik zou 3x m'n rijbewijs kunnen zijn![]()
Snowboardgamequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:17 schreef Fugie het volgende:
amped 2?
tis vrijdag, ik ga over een uurtje alweer naar de kroeg, heb het gevoel alsof ik daar echt de HELE week heb gezetenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
tis vrijdag, tijd om uit te rusten voor het weekend
1 dag ik deed er 3 dagen over manquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FOK! is ook niet echt snel geweest de laatste tijd, 1 post kostte je een dag
aint no party like a alcoholic partyquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tis vrijdag, ik ga over een uurtje alweer naar de kroeg, heb het gevoel alsof ik daar echt de HELE week heb gezeten
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aint no party like a alcoholic party [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
wat een vage shitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:42 schreef ook_gek het volgende:
mochten jullie niks te doen hebben ik heb dan wel een lange film.
http://www.turbulence.org/Works/1year/performancevideo.php
hij duurd een jaar
hij stond net in 1 van die tonnen te zeiken, zal lekker ruiken in die kamerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:38 schreef ook_gek het volgende:
ik heb ze al zien wakker worden zien ontbijten en een spelletje zien spelen![]()
Best kansloos ook wel weer
ja eh, gister om 16u wakkerquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja eh, gister om 16u wakker
Maar vanavond wordt het niet laat...
een feest named: "back to the sixties"
dit is een benefietgebeuren enzo, en ik moet tappen en dergelijke in de VIP-roomquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:29 schreef Fugie het volgende:
[..]![]()
ik moet een x naar back to the 80'sMaarja, toen was ik nog niet zindelijk
![]()
Maar ik ga wel ff ergens wat leuke kleding fixxe dan, altijd lache
geld verdienen ne bier drinke tegelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dit is een benefietgebeuren enzo, en ik moet tappen en dergelijke in de VIP-room![]()
![]()
ja, maar dan zonder geld verdienenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
geld verdienen ne bier drinke tegelijk![]()
ik sta er elke keer weer verbaast van dat users mij kennenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:19 schreef Dikke.Bertha het volgende:
Super-Enzo.
Dit zal ook_gek wel interessant vinden![]()
shit man, dat is niet goed voor je eigen dunk ditquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik sta er elke keer weer verbaast van dat users mij kennen![]()
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
shit man, dat is niet goed voor je eigen dunk dit
jij denkt echt dat je heel wat ben
Dat was zo een mooi programmaquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:47 schreef ook_gek het volgende:
bier is vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |