abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25606022
ben je bi fluffie?
pi_25606471
Ah, de enige echte foute vrouw is in the house
pi_25606517
ow well

ik hou trouwens niet van mmv... owjee, ben ik dan toch niet ondeugend?
pi_25606872
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Als je dan staat op een puur monogaam huwelijk dan is het misschien een probleem ja. Aan de andere kant zijn er ook voorbeelden zat van mannen en vrouwen die zich jarenlang als "beesten' gedragen en dan op een gegeven moment tot rust komen en gaan trouwen. Die hebben alles al wel gezien en dus geen behoefte meer om verder te experimenteren. Mannen of vrouwen die geen enkele of misschien maar 1 ervaring hebben gehad voordat ze gaan trouwen zouden ook zeer goed de drang kunnen krijgen om toch eens verder te kijken.
Ook als je een relatie hebt kun je nog genoeg experimenteren met andere mensen, denk aan het bezoeken van parenclubs, en het doen van triootjes en gangbangs Maar dan moet het niet zo zijn dat alleen de vrouw " ondeugend" is, dan moet de man dat ook wel zijn

En MarMar, ik hou ook niet van mmv, ik vind mvv ook veel leuker
  zondag 20 maart 2005 @ 12:14:12 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25607066
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ook als je een relatie hebt kun je nog genoeg experimenteren met andere mensen, denk aan het bezoeken van parenclubs, en het doen van triootjes en gangbangs Maar dan moet het niet zo zijn dat alleen de vrouw " ondeugend" is, dan moet de man dat ook wel zijn
Wat ik dus al zei. Het werkt niet als je beide of als 1 van de 2 staat op een monogaam huwelijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_25607190
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat ik dus al zei. Het werkt niet als je beide of als 1 van de 2 staat op een monogaam huwelijk.
Het werkt sowieso niet als je totaal niet op dezelfde golflengte zit... het is in mijn ogen wel belangrijk om op bepaalde vlakken, onder andere deze, toch gelijkgestemd te zijn wil een relatie goed zijn.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:30:48 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25607376
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het werkt sowieso niet als je totaal niet op dezelfde golflengte zit... het is in mijn ogen wel belangrijk om op bepaalde vlakken, onder andere deze, toch gelijkgestemd te zijn wil een relatie goed zijn.
Maar mensen kunnen veranderen. Iemand die jarenlang als een beest tekeer is gegaan, kan zijn wilde haren wel zijn kwijtgeraakt en nu behoefte hebben aan slechts 1 sexuele partner. Dat zou iedereen moeten doen. Gewoon flink erop los leven zodat je later niet kunt zeggen of denken dat je bepaalde dingen hebt gemist.
Maar iemand die tot rust is gekomen kan later volgens mij best een zeer goede relatie hebben met iemand die alles behalve ondeugend is of was.
pi_25607427
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar mensen kunnen veranderen. Iemand die jarenlang als een beest tekeer is gegaan, kan zijn wilde haren wel zijn kwijtgeraakt en nu behoefte hebben aan slechts 1 sexuele partner. Dat zou iedereen moeten doen. Gewoon flink erop los leven zodat je later niet kunt zeggen of denken dat je bepaalde dingen hebt gemist.
Maar iemand die tot rust is gekomen kan later volgens mij best een zeer goede relatie hebben met iemand die alles behalve ondeugend is of was.
Ik las vorige week nog in een boek voor mijn studie wat statistieken over 'dingen waar mensen achteraf spijt van hebben'. De meeste dingen die genoemd werden, waren dingen die mensen niet hadden gedaan, in plaats van dingen die mensen wel hadden gedaan.

Oftewel: bij twijfel, doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25607459
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:00 schreef fluffietail het volgende:

Ik wens mezelf zo'n vrouw toe: knap, intelligent, en ongeremd.. Een sexueel ervaren vrouw die zich graag laat verwennen en mij onderhoudt met verhalen over haar ontelbare avontuurtjes en one-night-stands, trio- en gangbangervaring....
Zóveel tijd voor storytelling zal ze niet hebben, hoor.
Of denk je dan wél dat jij de laatste halte zou zijn?

Naïef.
pi_25607504
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waarom wordt een sterk libido en geen tamme seks willen onlosmakelijk verbonden aan niet monogaam kunnen of willen zijn? Eennachtsvlinders zijn wel eens leuk, maar in de regel is seks leuker als je elkaar op dat gebied wat hebt leren kennen...
  zondag 20 maart 2005 @ 12:40:57 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25607592
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:36 schreef MarMar het volgende:
Waarom wordt een sterk libido en geen tamme seks willen onlosmakelijk verbonden aan niet monogaam kunnen of willen zijn?
Waar zeg ik dat dan
Je kunt het denk ik in veel gevallen wel omdraaien.... dus dat mensen die zeer tam zijn in bed niet echt het type zijn voor parenclubs, gangbangs, one night stands ... en dergelijke.
pi_25607672
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan
Je kunt het denk ik in veel gevallen wel omdraaien.... dus dat mensen die zeer tam zijn in bed niet echt het type zijn voor parenclubs, gangbangs, one night stands ... en dergelijke.
Ook dat waag ik te betwijfelen.. soms is het juist zo dat mensen die zelf eigenlijk redelijk tam zijn dat soort dingen opzoeken omdat ze de spanning en intensiteit niet zelf kunnen bewerkstelligen in hun seksleven.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:48:19 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25607716
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ook dat waag ik te betwijfelen.. soms is het juist zo dat mensen die zelf eigenlijk redelijk tam zijn dat soort dingen opzoeken omdat ze de spanning en intensiteit niet zelf kunnen bewerkstelligen in hun seksleven.
Jij gebruikt het woordje "soms" en ik schreef "in veel gevallen" .... Dan zijn we het dus helemaal eens
pi_25610731
Zolang ze niets doet waar ik niet van weet is het voor mij ok. Ik wil emotionele trouw, al de rest is bespreekbaar.
En nee, ik ben niet bi. Very very straight.
pi_25618538
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef fluffietail het volgende:
Zolang ze niets doet waar ik niet van weet is het voor mij ok. Ik wil emotionele trouw, al de rest is bespreekbaar.
En nee, ik ben niet bi. Very very straight.
hmm oke, ik vind dat altijd wel maf, twee mannen met 1 vrouw bezig maar niet met elkaar bezig willen zijn.. hmnee * MarMar trekt een zuur gezicht
pi_25663880
Ik vind niets meer dolletjes dan in een gesprek met een vrouw luisteren naar hoeveel lullen ze tegelijk kan bevredigen en hoe onnoemelijk vaak ze dat al heeft gedaan ja....
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25664166
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind niets meer dolletjes dan in een gesprek met een vrouw luisteren naar hoeveel lullen ze tegelijk kan bevredigen en hoe onnoemelijk vaak ze dat al heeft gedaan ja....
Behalve als je vriendin dat uiteindelijk als confession heeft
pi_25664236
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:18 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Behalve als je vriendin dat uiteindelijk als confession heeft
Twas sarcastisch bedoelt

Als m'n vriendin daarmee zou komen moet ze heel snel maken dat ze wegkomt en d'r spulletjes bij zich heeft
pi_25832627
Mij windt dat nu net op zie...
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:12:36 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25832710
quote:
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:14:36 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25832761
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

hmm oke, ik vind dat altijd wel maf, twee mannen met 1 vrouw bezig maar niet met elkaar bezig willen zijn.. hmnee * MarMar trekt een zuur gezicht
Maf?? De onverdeelde aandacht van 2 heerschappen zonder dat ze a te gay zijn?

Niks zuur,

Heaven
pi_25833337
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks zuur,

Heaven
SHE is bepaald geen onbespoten vrucht
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:41:34 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25833440
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef kamagurka het volgende:

[..]

SHE is bepaald geen onbespoten vrucht
Ik doe dingen met je die je niet eens met je zusje durft te doen!
pi_25833503
misschien zoek je onbewust een vrouw met borderline
pi_25833723
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik doe dingen met je die je niet eens met je zusje durft te doen!
Ach, een zusje.... had ik die maar
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:00:04 #66
98841 Cochese
pave the rainforest
pi_25833961
Ik ben van mening dat het té relaxed is als je vriendinnetje haar "sloeriejaartjes" achter zich heeft. Ten eerste weet ze wat er te halen valt, en heeft ze toch echt voor jou gekozen.

Verder ben jij toch echt degene die profijt heeftvan al die opgedane ervaring. Ongecompliceerde geile chicks HEERSEN DE PAN UIT GVDMME!!! Enfin, goede sex is geven en nemen, en een vriendinnetje dat gereserveerd naar andere mannen is maar jou alles geeft is dope.

Het alternatief lijkt me een meisje dat totaal niet in touch is met haar eigen sexualiteit, en je kunt zeggen wat je wilt, je komt toch het best tot ontplooiing bij verschillende partners, omdat iedere nieuwe persoon een ander aspect van je sexualiteit aanspreekt.

Kortom, meisjes die zich veel hebben laten neuken zijn niet per definiet een slet, het gaat erom wat de omstandigheden zijn. Achterin een Kadett is behoorlijk sletterig, terwijl een chick die zelf beslist over wie en wanneer behoorlijk classy is.

Enfin, ik kan hier boeken over schrijven, maar ben het roerend met Fluffer eens...
Supermodels on my D
pi_25836330
Ik wil een vrouw die enig idee heeft wat ze doet en niet begint over die ene ex die het zo en zo deed in elk geval. De hoer van Amsterdam gaat me dan ook wel wat ver...
pi_25837395
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil een vrouw die enig idee heeft wat ze doet en niet begint over die ene ex die het zo en zo deed in elk geval. De hoer van Amsterdam gaat me dan ook wel wat ver...
Sowieso vind ik vrouwen die over hun ex beginnen verschrikkelijke afknappers, of over de spannende dingen die ze met die of die hebben besproken... doe dat maar gewoon met mij
pi_25837528
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:20 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Sowieso vind ik vrouwen die over hun ex beginnen verschrikkelijke afknappers, of over de spannende dingen die ze met die of die hebben besproken... doe dat maar gewoon met mij
ACh ik heb er niet zoveel problemen mee, zolang het niet de hele tijd 1 grote flashback is. Kijk, zo'n meid heeft ook een verleden en dat hoeft ze voor mij niet te ontkennen. Maar ja, mij krijg je ook niet zo heel snel jaloers.
pi_25837787
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

ACh ik heb er niet zoveel problemen mee, zolang het niet de hele tijd 1 grote flashback is. Kijk, zo'n meid heeft ook een verleden en dat hoeft ze voor mij niet te ontkennen. Maar ja, mij krijg je ook niet zo heel snel jaloers.
Tis meer een kwestie van goede smaak eigenlijk... ik zit niet te wachten op beelden van mijn vriendin met allerlei andere figuren. Dat dat is gebeurt soit, maar ik hoef het echt niet in geuren en kleuren te horen. Dat deelt ze maar met een vriendin ofzo..
pi_25837872
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:35 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tis meer een kwestie van goede smaak eigenlijk... ik zit niet te wachten op beelden van mijn vriendin met allerlei andere figuren. Dat dat is gebeurt soit, maar ik hoef het echt niet in geuren en kleuren te horen. Dat deelt ze maar met een vriendin ofzo..
Het ligt eraan wat en hoe ze dat verteld heel erg. Ik heb minder moeite met een keer een verwijzing naar een niet zo expliciete situatie dan hoe de lul van dr ex er psies uitzag.
pi_25842280
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat en hoe ze dat verteld heel erg. Ik heb minder moeite met een keer een verwijzing naar een niet zo expliciete situatie dan hoe de lul van dr ex er psies uitzag.
dat bedoel ik dus...

doet ze maar in d'r eigen tijd of in d'r dagboekje (met plaatjes )
pi_25842485
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef Cochese het volgende:
Achterin een Kadett is behoorlijk sletterig
En voorin in een trabant?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:04:01 #74
98841 Cochese
pave the rainforest
pi_25843539
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:26 schreef Xennia het volgende:
En voorin in een trabant?
Moeilijk...

Eigenlijk zijn trabanten wel cool namelijk...
Supermodels on my D
pi_25844423
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:04 schreef Cochese het volgende:

[..]

Moeilijk...

Eigenlijk zijn trabanten wel cool namelijk...
Ja vind ik ook. Ze zijn alleen niet echt ontworpen om comfortabel te neuken
pi_25848469
[quote]Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks zuur,

Heaven
Wat een heerlijke vrouw...
pi_25849547
doe liever een cabrio dan... de favoriete auto van domme blondjes vanwege de beenruimte..

een trabant cabrio zou wel uberkoel zijn overigens

maarreh, waarom is dat nou maf? ik hou er gewoon totaal niet van om lijdend voorwerp te zijn, misschien ben ik gewoon niet passief genoeg in bed om me door 2 gozers onder handen te laten nemen *PUH*

* MarMar steekt der tong uit
pi_25849722
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:52 schreef MarMar het volgende:
doe liever een cabrio dan... de favoriete auto van domme blondjes vanwege de beenruimte..

een trabant cabrio zou wel uberkoel zijn overigens

maarreh, waarom is dat nou maf? ik hou er gewoon totaal niet van om lijdend voorwerp te zijn, misschien ben ik gewoon niet passief genoeg in bed om me door 2 gozers onder handen te laten nemen *PUH*

* MarMar steekt der tong uit
Volgens mij ben jij ook 2 waard in bed zodat het meer een kwartetje word en 4 is a crowd!

Niet dan?
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:23:16 #79
98634 Lempicka
Back to Life
pi_25850192
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef fluffietail het volgende:
Het is niet echt een oproep, maar het zou natuurlijk fantastisch zijn mocht een vrouw die zich in dit profiel herkent, zich zou melden... Btw, Lempicka, bedoel je dat je een vrouw bent of een beetje een slet?
Ik bedoel dat ik een vrouw ben, én een beetje een slet. Ik geloof niet dat slet per sé iets slechts is, het is meer een staat van denken, vrije liefde, openheid en je op je gemak voelen met je eigen sexualiteit.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_25850644
Laat me iets weten als je het nog wat meer bent, dan ben je helemaal my cup of tea ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')