Inclusief 06-nummer zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef KonnieKipke het volgende:
De vrouwelijke equivalent van de 'foute man' of loverboy mag zich hier melden!
Your mom?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef KonnieKipke het volgende:
De vrouwelijke equivalent van de 'foute man' of loverboy mag zich hier melden!
dat zijn de echte inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:39 schreef Darkster het volgende:
ik ken der 2.
van die meiden die neuken je kapot, laten je verliefd worden en dumpen je daarna keihard
Doe mij eens een abonnementje? Kost 'et?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:39 schreef Darkster het volgende:
ik ken der 2.
van die meiden die neuken je kapot, laten je verliefd worden en dumpen je daarna keihard
2 jaar van je leven.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Doe mij eens een abonnementje? Kost 'et?![]()
Mwoa, dat kun je dan wel weer compenseren door geen vlees maar wel vis te eten , op tijd naar bed te gaan, veel te sporten enzo he?quote:
Nee, ik bedoel 2 jaar pijn in je hart slimmerikquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, dat kun je dan wel weer compenseren door geen vlees maar wel vis te eten , op tijd naar bed te gaan, veel te sporten enzo he?
Dus je kent er al eentje en je hebt al geleden? Waarom wil je dat er een foute vrouw zich aanmeldt? Je wilt meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Nee, ik bedoel 2 jaar pijn in je hart slimmerik
In m'n wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 2 jaar pijn in je hart slimmerik
Zo'n sadomadochist ben ik gelukkig niet en ja een paar jaar terug kwam ik er eentje tegen... Echter, ik heb ook teveel harten gebroken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dus je kent er al eentje en je hebt al geleden? Waarom wil je dat er een foute vrouw zich aanmeldt? Je wilt meer?
Hoezo, heb je geen tanden meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ex-maneaters ook welkom?
Tuurlijk, what's the story?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ex-maneaters ook welkom?
Ik werdquote:
Aha, wijsheid die ik ook ken. Ik ken inderdaad iemand die liefheeft met zn hersens, maar de intensiteit van het liefhebben met het hart is onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:53 schreef Salvad0R het volgende:
dat soort wijven zijn gevaarlijk joh.
daarom moet je ook niet liefhebben met je hart.. maar met je hersens, zoals een wijs man me ooit duidelijk maakte.. ergens.
Bahquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik werdverliefd
en dat sloeg om in
houden van
en nu woon ik
samen
.
Gister nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bahen heb je em dan ook nog genueckt dan
|