Inclusief 06-nummer zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef KonnieKipke het volgende:
De vrouwelijke equivalent van de 'foute man' of loverboy mag zich hier melden!
Your mom?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:09 schreef KonnieKipke het volgende:
De vrouwelijke equivalent van de 'foute man' of loverboy mag zich hier melden!
dat zijn de echte inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:39 schreef Darkster het volgende:
ik ken der 2.
van die meiden die neuken je kapot, laten je verliefd worden en dumpen je daarna keihard
Doe mij eens een abonnementje? Kost 'et?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:39 schreef Darkster het volgende:
ik ken der 2.
van die meiden die neuken je kapot, laten je verliefd worden en dumpen je daarna keihard
2 jaar van je leven.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Doe mij eens een abonnementje? Kost 'et?![]()
Mwoa, dat kun je dan wel weer compenseren door geen vlees maar wel vis te eten , op tijd naar bed te gaan, veel te sporten enzo he?quote:
Nee, ik bedoel 2 jaar pijn in je hart slimmerikquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, dat kun je dan wel weer compenseren door geen vlees maar wel vis te eten , op tijd naar bed te gaan, veel te sporten enzo he?
Dus je kent er al eentje en je hebt al geleden? Waarom wil je dat er een foute vrouw zich aanmeldt? Je wilt meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Nee, ik bedoel 2 jaar pijn in je hart slimmerik
In m'n wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 2 jaar pijn in je hart slimmerik
Zo'n sadomadochist ben ik gelukkig niet en ja een paar jaar terug kwam ik er eentje tegen... Echter, ik heb ook teveel harten gebroken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dus je kent er al eentje en je hebt al geleden? Waarom wil je dat er een foute vrouw zich aanmeldt? Je wilt meer?
Hoezo, heb je geen tanden meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ex-maneaters ook welkom?
Tuurlijk, what's the story?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
Ex-maneaters ook welkom?
Ik werdquote:
Aha, wijsheid die ik ook ken. Ik ken inderdaad iemand die liefheeft met zn hersens, maar de intensiteit van het liefhebben met het hart is onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:53 schreef Salvad0R het volgende:
dat soort wijven zijn gevaarlijk joh.
daarom moet je ook niet liefhebben met je hart.. maar met je hersens, zoals een wijs man me ooit duidelijk maakte.. ergens.
Bahquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik werdverliefd
en dat sloeg om in
houden van
en nu woon ik
samen
.
Gister nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bahen heb je em dan ook nog genueckt dan
Zonder mes op de keel?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:06 schreef Insomaniac het volgende:
Iets meer info; ik heb mannen altijd leuk gevonden. Ik ben ook erg vroeg ontmaagd, maar dat was geen fijne ervaring en heb toen twee jaar lang mijn beentjes stijf dicht gehouden. Lekker veel uitgaan, overal flirten, beetje rotzooien, beetje neuken en als het niet meer boeiend genoeg was, door naar de volgende, als ik die ook niet al had gepakt. Geen zin hebben in romantiek of gezeik en een liefdesverklaring van een man bezorgde mij altijd kokhalsneigingen en hem een gebroken hart..
Wat mannen betreft ben ik verwend, als ik er eentje zie die ik wil, zorg ik er voor dat ik m krijg ook. Ik flirt graag, ik hou van seks en ik vind het erg leuk dat ik nu ex-maneater ben ipv Inso, voormalig slet..
Volgens je profiel ben je n kerel? - maar dat zal wel humor zijn............quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:06 schreef Insomaniac het volgende:
Iets meer info; ik heb mannen altijd leuk gevonden. Ik ben ook erg vroeg ontmaagd, maar dat was geen fijne ervaring en heb toen twee jaar lang mijn beentjes stijf dicht gehouden. Lekker veel uitgaan, overal flirten, beetje rotzooien, beetje neuken en als het niet meer boeiend genoeg was, door naar de volgende, als ik die ook niet al had gepakt. Geen zin hebben in romantiek of gezeik en een liefdesverklaring van een man bezorgde mij altijd kokhalsneigingen en hem een gebroken hart..
Wat mannen betreft ben ik verwend, als ik er eentje zie die ik wil, zorg ik er voor dat ik m krijg ook. Ik flirt graag, ik hou van seks en ik vind het erg leuk dat ik nu ex-maneater ben ipv Inso, voormalig slet..
Volgens mij moet je dat wel zijn als je heel onzin kan trekken... En dat was best wel een poos.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je n kerel? - maar dat zal wel humor zijn............
Ik hoop dat haar kwaliteiten als vamp beter waren...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat wel zijn als je heel onzin kan trekken... En dat was best wel een poos.
hoop.. tja, dat is best wel hetzelfde als een berg volgens mij.. Misschien wil ze het ons wel zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar kwaliteiten als vamp beter waren...
Breezertje?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:26 schreef Jett het volgende:
1x gedaan bij een jongen, omdat die het zelfde had geflikt bij een vriendin van mij
en ja dan krijg je het hard terughem verliefd maken, dan uitmaken en dan met zn beste vriend
![]()
![]()
Delen jullie ook dezelfde vibrator?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:26 schreef Jett het volgende:
1x gedaan bij een jongen, omdat die het zelfde had geflikt bij een vriendin van mij
Het is geen humor, het is een afleidingsstrategie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je n kerel? - maar dat zal wel humor zijn............
Welke vrouw is overigens niet verkracht in haar leven? Valt me wel op dat dat juist maneaters worden...
en jij ben pas 15, jij bent een echte maneater in spe!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:26 schreef Jett het volgende:
en ja dan krijg je het hard terughem verliefd maken, dan uitmaken en dan met zn beste vriend
![]()
![]()
dus ik ben een breezerslet omdat ik dit niet zomaar laat gebeuren bij mn vriendinnenquote:
Goedkoop, echt te goedkoopquote:
En drie weken later is het enige dat ie nog weet dat ie jou gehad heeft... hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:26 schreef Jett het volgende:
![]()
![]()
verkrachtingquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is geen humor, het is een afleidingsstrategie..
En het was geen verkrachting, ik vond het gewoon niet leuk. Te jong, te gespannen en dan gaat het allemaal wat moeilijker. Dus het deed pijn en de man in kwestie bleek achteraf ook nog eens een eikel te zijn, dus besloot ik heel "wijs" dat al dat gelul over seks bullshit was. Boy, was I wrong..
Nee, niet meer, zij maakte steeds alle baterijen opquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:31 schreef Jett het volgende:
[..]
dus ik ben een breezerslet omdat ik dit niet zomaar laat gebeuren bij mn vriendinnen
ik weet niet wat voor vriendschap jij hebt
maar ik heb iniedengeval alles voor ze over
stoer..., we pikken dezelfde kernwoorden er uit, dat moet wel een kern van waarheid bevattenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
verkrachting![]()
Meid je bent gewoon VERKRACHT, of je het nou wil weten of niet...
kan je die wel kwijt in je 15-jarige heuvel des genots?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:32 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee, niet meer, zij maakte steeds alle baterijen op![]()
Ohw puhlease zeg, ik ben niet verkracht. Ik wilde hem neuken, hij mij en het viel tegen. Probeer Jettje maar een trauma aan te praten, zij is waarschijnlijk stukken makkelijker te beinvloeden dan dat ik ben.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
verkrachting![]()
Meid je bent gewoon VERKRACHT, of je het nou wil weten of niet...
ja hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:33 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
kan je die wel kwijt in je 15-jarige heuvel des genots?
uh, wat betrek je mij hierbij?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw puhlease zeg, ik ben niet verkracht. Ik wilde hem neuken, hij mij en het viel tegen. Probeer Jettje maar een trauma aan te praten, zij is waarschijnlijk stukken makkelijker te beinvloeden dan dat ik ben.
da's inderdaad andere praat, maar net suggereerde je anders.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw puhlease zeg, ik ben niet verkracht. Ik wilde hem neuken, hij mij en het viel tegen. Probeer Jettje maar een trauma aan te praten, zij is waarschijnlijk stukken makkelijker te beinvloeden dan dat ik ben.
Krijg een griepjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |