Je niet door emoties laten inpakken. Aanpakken die bitchquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:08 schreef MakzBokz het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto, die ik net had volgetankt, voor haar huis in de fik steek!!!!
Nee serieus, best zielig voor haar ook, ze was heel erg geschrokken, en stond te huilen daar tussen de aangerichte schade.
't Is alleen vet kuD dat ik nu op kosten gejaagd wordt.
quote:Thuis aangekomen zag ik op het schadeformulier dat de oma in kwestie 84 (!!!!!) is. VIERENTACHTIG!!!! VIER-EN-FUCKIN-TACHTIG!!!!
Ja hoop ik ook, maar ik ben bang dat ik lekker alles mag betalen....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:53 schreef T1andonly het volgende:
Daar is niet veel meer van te maken
Hopelijk krijg je wat geregeld en ben je snel weer helemaal mobiel
Was het maar waarquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:26 schreef Deetch het volgende:
Die schade kun je toch verhalen op oma? Voor WA verzekering telt dacht ik vervangingswaarde en niet de dagwaarde.
Er LIEP iemand, de man van de opel moest wegduiken zei ie!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:09 schreef Orion-666- het volgende:
Die fosiellen horen niet op de weg. Stel er liep iemand...
Dank je!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:12 schreef 19_William_78 het volgende:
..Sterkte..
en ik denk dat het spreekwoord..
..Een vrouw in het verkeer is vaak een heer..
niet voor jou opgaat..
Ondanks dat ik dan wel geen schade-expert ben, en ook nog eens een vrouwquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:15 schreef Beaker het volgende:
Owh balen!
maarre, ik heb ook zo'n deuk gehad in mijn Peugeot uit 1989, vrachtwagen zag me nietGeen idee of het bij die van jouw kan,m aar wij hebben toen op de sloop een twee de hands deur gehaald die andere deuk een beetje uitgedeukt
heb er daarna nog veel plezier van gehad!
Wat HTT-Thalan zegt pas ik me bij aan
Succes!
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:19 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ondanks dat ik dan wel geen schade-expert ben, en ook nog eens een vrouwdenk ik dat het voor mijn lieve sunny wel einde oefening is....
Als ook de balken (kokerbalk en zijstijl) lekker naar binnenstaan.... En zeer waarschijnlijk spoort ie ook niet meer, achterwiel (lijkt) naar binnen te staan, maar daar kan ik eigenlijk niets zinnigs meer over zeggen aangezien iedere lijn verdwenen is....![]()
Maar ik blijf hopen
Serieus? Dan krijg je toch moordneigingen van?!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze moeten de rijbewijzen van die ouwe lijken afpakken!
Ik heb drie jaar geleden ook zoiets meegemaakt.
Ik rij in mijn gloednieuwe Mini Cooper over een voorangsweg, komt er ineens vanuit een zandpad links van mij een Alto de weg op draaien. Ik remmen, maar te laat. Die bejaarde draait met een ruime bocht de weg op zo mijn motorkap in! Gevolg auto total loss en mijn knieen waarmee ik tegen het dashbord klapte kapot.![]()
Stapt dat oude vrouwtje uit, en weet je wat ze zegt? "Goh dat is al de derde auto in één jaar!"
Ik GVD!!![]()
OMGquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Stapt dat oude vrouwtje uit, en weet je wat ze zegt? "Goh dat is al de derde auto in één jaar!"
Ik GVD!!![]()
'mijn' Oma doet er gewoon 3 op een dag !!!! Vier als je de hare meeteltquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik GVD!!![]()
Als in preventief ruimen? of meer je eigen shit verdedigen? hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik dalijk mijn rijbewijs heb ga ik een stuk alerter zijn als ik oude mensen zie
Om er voor te zorgen dat ze niet tegen me aan botsen :pquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:53 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Als in preventief ruimen? of meer je eigen shit verdedigen? haha
Alert ben ik trouwens al bij het zien van oude knarren in een auto....
Maar dat helpt niet als je staat af te rekenen in de supermarkt
Vind ik een heel goed idee, dat zou ik namelijk ook doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik zou die oma netjes opbellen of met een bloemetje voor de schrik opzoeken.
Laat je van je goede kant zien, ze zal ook wel geschrokken zijn. Vertel haar daarna wat voor een kostenpost het voor jou is, die de verzekering niet vergoed, nu jij je auto kwijt bent. Misschien dat ze je nog wel tegemoet wil komen, weet jij veel.
Twas ook best een lieve oma leek mij, en ze was heel erg geschrokken.quote:Wel lief dat jullie 'oma' zeggen en geen 'kutwijf'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |