Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Let me entertain U!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe is niet![]()
Jij moet werken!
Of mij mailen om me te entertainen!
Ik de hele week al niet!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Let me entertain U!hahahah
Slet!
Ik heb geen zin meer vandaag.
Ja inderdaad ik ben vanavond lekker vrij er word zelfs voor me gekooktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik de hele week al niet!
Maar ja mag vanavond weer werken
Dus maar even door bijten
Voor mij word er nou nooit gekooktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben vanavond lekker vrij er word zelfs voor me gekookt
Dus lekker chil me baas/manager loopt net het pand uit dus hoop dat die ff web blijft kan ik beetje chillen hier
Moet je suus liever aan kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor mij word er nou nooit gekookt
Het is ook niet eerlijk in deze wereld!
Hopelijk ben ik dit weekend wel vrijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Moet je suus liever aan kijken
hahahah
Ik ga ff koffie pakken jij ook bakkie?
Shit het is trouwens lekker weer vandaag word het weekend iets van 20graden ofzohoorde ik net op de radio
gahehehehe sneaky hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:52 schreef SHERMAN het volgende:
Zo maar een nieuw deeltje openen als ik er niet ben he![]()
Ik ben eindelijk ook dit weekend vrijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik dit weekend wel vrij
Want ik ben gek op mooi weer!
Jeps meschien dit weekend Kite Surfen. maar het is koud nog in het binnenwater iets van 5graden ....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:23 schreef BlueCurl het volgende:
jop. wat een weertje buiten zeg! Marty is der ook weer eens... Zeg Marty... word weer surfweer zo met die voorjaars windenMaarjah ik heb surfen opgegegeven..
Wooei we zijn er bijnaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:57 schreef Jump het volgende:
goedemiddag mensen
welkom in deeltje 73op weg naar de 100
Ga even langs en doe het ff beterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:41 schreef mschol het volgende:
hoi
ben er weer eens
het forum heeft mij te vaak last van down zijn
en dan met nieuwe servers ... tsss
n00bs
Je bent een hoer en een sletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |