abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26955298
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Komt wel vaker voor dat een 10 meer goals maakt dan een spits. Bij Ajax was het jaren traditie.
Hmm volgens mijn bron is 't een spits, maar die kan er uiteraard naast zitten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26955320
Zal wel een multifunctionele aanvaller / aanvallende middenvelder zijn dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26956056
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Zal wel een multifunctionele aanvaller / aanvallende middenvelder zijn dan.
Maar als ik lees dat Utrecht ook al met Takak bezig is (die helaas net als Huntelaar verneukt wordt door de PSV-staf en ergens anders zal excelleren) als opvolger van Tange, dan lijkt een duo Grax - Nelisse met Takak als aanvallend ingestelde middenvelder logischer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26959656
Grax kan tog ook goed op de flanken spelen. In iedergeval heb ik dat ergens gelezen?
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:33:41 #155
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_26959936
Nou ik zou dat ook goed vinden.
pi_26959978
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:41 schreef Druppel het volgende:
Nou ik zou dat ook goed vinden.
Waarschijnlijk wordt hij volgende week samen met Nelisse gepresenteerd.
pi_26960056
Ik had het anders over grax en Takak (wel een lekker naam voor de tegenpartij). Nelisse en Grax was ik net zoals jullie al vanuit gegaan.
pi_26961448
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:40 schreef PogueMahone het volgende:
heeft mols nog een contract na dit seizoen?
Aan het eind van het seizoen is er een evaluatiemoment, vervolgens wordt er samen bekeken of een jaar extra zin heeft.
That's all folks!
pi_26962286
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Aan het eind van het seizoen is er een evaluatiemoment, vervolgens wordt er samen bekeken of een jaar extra zin heeft.
Met andere woorden: Mols stopt met voetballen
  vrijdag 13 mei 2005 @ 07:09:55 #161
26251 Eilanden
pi_26965382
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Evaluatiemoment was al afgesproken nog voordat 'ie tegen een bal had getrapt, maar dat is niet ondenkbaar nee.
pi_26966169
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zit er dik in.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:56:15 #163
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_26966188
En de hele Mythe is naar de klote...die vlag in 't home kan eraf want iederes droom is naar de haaien...godver
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 13 mei 2005 @ 09:29:48 #164
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_26966811
Voor mij is de hele mythe echt niet verdwenen hoor, heb m dit seizoen zo weinig in actie gezien, dat de herinneringen uit zijn eerste periode nog verser in het geheugen liggen.

Trouwens, ik denk dat we volgend seizoen inderdaad 4-4-2 gaan spelen, en geen 4-3-3 meer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26970926
Mols kan beter stoppen inderdaad en we hebben hem inderdaad heel erg weinig gezien. Is maar beter ook denk ik.
That's all folks!
pi_26977426
quote:
Beleving FC Utrecht spreekt Nelisse aan
Bron: Utrechts Nieuwsblad

De handdruk van AZ- trainer Co Adriaanse getuigt van warmte. De scheidende coach feliciteert in de perskamer van stadion De Hout oprecht aanvaller Robin Nelisse met diens overgang naar FC Utrecht. Met een verbale toevoeging, vanzelfsprekend. "Ik was in het fusiejaar 1970 de eerste transfer van FC Utrecht. Ik kwam van De Volewijckers en kostte 125.000 gulden. Jij bent de laatste, tot aan gisteren. En je komt voor niets."
Daarmee is voor even de cirkel rond in Alkmaar. Maar Nelisse weet dat hij deze lente ook niet de laatste speler zal zijn die naar Galgenwaard wordt gelokt. "Dat spreekt me erg aan in FC Utrecht: de ambities. Ik heb het altijd leuk gevonden tegen FC Utrecht te spelen. Een mooie club met een grote entourage. Ik ben begonnen bij Feyenoord en ik zie FC Utrecht als Feyenoord in het klein. De structuur is goed en de beleving is groot. Ik ben er erg blij mee." Dat bleek bij de contractbesprekingen, die dinsdagmiddag in razend tempo werden gevoerd." Ik had direct een goed gevoel," zegt Nelisse. "En waarom aarzelen of wachten als het gevoel goed is? We waren het snel eens. Ik heb negens spijt van." De straat en de niet meer bestaande club De Musschen waren in Rotterdam de leerschool voor Nelisse. Op 12- jarige leeftijd maakte de spits zijn opwachting bij Feyenoord. Niet eens met het idee profvoetballer te worden. Dat besef kwam later pas.
"Als jochie ging ik altijd met de bus naar Varkenoord, het trainingscomplex van Feyenoord. Toen dacht ik wel eens dat het fantastisch moest zijn ooit in De Kuip te voetballen. Maar dat was meer dromen. Zo rond mijn 17e, 18e dacht ik er wel eens over na hoe het zou zijn profvoetballer te worden. Ik speelde destijds in Jong Feyenoord en in dat team deden ook wel eens spelers van het eerste mee. Ik voelde me lang niet altijd minder dan die jongens. Toen drong het besef tot me door." Vier jaar stond Nelisse onder contract bij Feyenoord, vervolgens maakte hij het uitstapje naar Cambuur. Waarna AZ in 2000 nadrukkelijk aan de deur klopte.
Dit seizoen is zijn laatste in Noord- Holland. Ondanks de derde plaats waarmee AZ de competitie afsluit. Ondanks de nipt gemiste finale van het UEFA- cuptoernooi. Zijn komst naar FC Utrecht lijkt dus sportief gezien een stap terug?" Nee, zo zie ik dat niet," is Nelisse stellig." Ik heb vijf jaar bij AZ gezeten, een mooie periode. Maar ik ben toe aan iets verfrissends. Ik heb de ambitie te willen spelen. Dat laatste was bij AZ eigenlijk pas het geval nadat ik gezegd had weg te willen. Dat was zo rond de winterstop. Pas in 2005 heb ik eigenlijk een basisplaats gekregen." Bij FC Utrecht wil Nelisse zich vooral concentreren op het heden. Alleen het nu telt voor de geboren Rotterdammer. "Ik ben niet iemand die zich zo bezig houdt met zijn ontwikkeling. Natuurlijk denk je wel na voordat je ergens tekent, maar ik leef toch meer van dag tot dag. Ik heb niet bij FC Utrecht voor drie jaar mijn handtekening gezet met het oog op een volgende club. Nee, ik zie wel als het is afgelopen." Net als zijn toekomstige trainer Foeke Booy, denkt ook Nelisse voor FC Utrecht van waarde te zijn. Hij is een teamspeler, dat is algemeen bekend. "Maar ik ben ook spits, ik probeer doelpunten te maken. Je moet gewoon scoren. Daarnaast ben ik iemand die keihard werkt, ik ben veel in beweging. Ik heb altijd moeten knokken om beter te worden. Dat heeft te maken met de jeugdopleiding bij Feyenoord. Als spits kreeg je daar bepaalde taken. Die moest je uitvoeren. Je komt namelijk nooit ergens zomaar."
pi_26982088
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:32 schreef Druppel het volgende:
Grax kan tog ook goed op de flanken spelen. In iedergeval heb ik dat ergens gelezen?
Ja, staat ook ergens in dit topic vermeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_27006598
De FC speelde, afgemeten aan aantal keren dat spelers daadwerkelijk in actie kwamen, dit seizoen met deze "basis". Opvallende zaken?

Ponk 16 (Terol 16, Ponk er ingezet omdat die vermoedelijk nog 2 keer keept)
Cornelisse 29
Di Tommaso 29
Keller 21
Braafheid 22
Broerse 27
Tanghe 28
Somers 27
Douglas 30
van de Haar 25
van den Bergh 28
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:23:34 #169
26251 Eilanden
pi_27006786
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
De FC speelde, afgemeten aan aantal keren dat spelers daadwerkelijk in actie kwamen, dit seizoen met deze "basis". Opvallende zaken?

Ponk 16 (Terol 16, Ponk er ingezet omdat die vermoedelijk nog 2 keer keept)
Cornelisse 29
Di Tommaso 29
Keller 21
Braafheid 22
Broerse 27
Tanghe 28
Somers 27
Douglas 30
van de Haar 25
van den Bergh 28
ga je zo'n lijstje in elk club topic gooien?
pi_27006843
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:23 schreef Eilanden het volgende:

[..]

ga je zo'n lijstje in elk club topic gooien?
Ja, is wel aardig om te zien in hoeverre blessures / schorsingen voor onverwachte zaken gezorgd hebben. Met name Willem II is toch apart.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:28:15 #171
26251 Eilanden
pi_27006887
Bij Utrecht had Schut zeker in het rijtje gestaan als hij die blessure niet opgelopen had. Daarnaast ben ik verbaasd over het aantal van Somers ... voor mijn gevoel had hij minder gespeeld.
pi_27006963
Ja, waardoor ook oer-Utrechter JP de Jong de basis zo niet haalt. En Braafheid ook best apart.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:34:40 #173
26251 Eilanden
pi_27007024
Braafheid is niet apart ... door blessure van Shew-Atjon was hij de logische vervanger. Bovendien kan hij ook op de linkshalfpositie uit de voeten (en tegen Vitesse zelfs linksbuiten) en daardoor zijn die 22 wedstrijden van Braafheid niet apart.

Op de positie van linksback heeft Utrecht overigens wel dringend versterking nodig. Braafheid en Shew-Atjon hebben het toch niet en zijn vooral opbouwend zwak. Op rechts is bijvoorbeeld Cornelisse veel meer een zekerheidje...
pi_27007153
Absoluut. Verder is het wel een beetje de ploeg die te verwachten viel.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 mei 2005 @ 17:43:57 #175
26251 Eilanden
pi_27007224
Inderdaad .. vervang Keller door Schut en je hebt min of meer het verwachte team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')