Ja maar waarom presenteren ze dan ook niet Grandal donderdag.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:39 schreef Eilanden het volgende:
Er is aangekondigd dat (ik geloof) donderdag Nelisse officieel gepresenteerd wordt, maar dat er daarnaast mogelijk nog meer versterkingen gepresenteerd worden. Lijkt me sterk dat dat Grandel is geweest en dat ze het naar voren hebben geschoven
Geen idee, maar naar wat ik hoorde heeft Sturkenboom gezegd dat het nu wel even zou duren voordat er meer nieuwe spelers worden gepresenteerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ja maar waarom presenteren ze dan ook niet Grandal donderdag.
mmm das niet fijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee, maar naar wat ik hoorde heeft Sturkenboom gezegd dat het nu wel even zou duren voordat er meer nieuwe spelers worden gepresenteerd.
quote:Keeper Franck Grandel drie jaar bij FC Utrecht
UTRECHT - De 27- jarige Fransman Franck Grandel verdedigt de komende drie seizoenen het doel van FC Utrecht. De 1.85 meter lange keeper promoveerde zaterdag met zijn huidige werkgever Troyes naar de hoogste Franse klasse.
Een dag later werd hij in Galgenwaard gepresenteerd als de nieuwe eerste doelman van de FC Utrecht. Grandel werd geboren op de eilandengroep Guadeloupe, waar ook Franse internationals als Jocelyn Angloma, Lilian Thuram en Sylvain Wiltord vandaan komen. De vader van Thierry Henry woonde er ook. Grandel speelde eerder bij Mulhouse, Besancon, Libourne en het Griekse Xanthi.
FC Utrecht is na het aantrekken van AZ- spits Robin Nelisse en Grandel nog niet uitgewinkeld. De club is naarstig op zoek naar een veelscorende, tweede aanvaller. Die moet het chronische gebrek aan stootkracht van dit seizoen oplossen. FC Utrecht heeft twee spelers op het oog. Beiden spelen in de tweede divisie in Frankrijk. Marc- Antoine Fortuné (Brest) zag de wedstrijd tegen Willem II vanaf de tribune. Direct na de presentatie van de doelman werd door een delegatie van FC Utrecht gesproken met zijn zaakwaarnemer. Sébastien Grax van Troyes is de belangrijkste kandidaat. De onderhandelingen met Grax zijn al gestart.
Die Fortune :
Ja, bij Namen & Rugnummers zeiden ze inderdaad dat Fortune donderdag gepresenteerd gaat worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:39 schreef dribbel79 het volgende:
Hoorde net dat op RTV Utrecht gezegd werd dat 'met die Fortune rond is.
Mijn hoop op Grax blijft bestaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, bij Namen & Rugnummers zeiden ze inderdaad dat Fortune donderdag gepresenteerd gaat worden.
Laatste twee seizoenen 10 goals in 30+ wedstrijden in de 2e Franse Divisie, dan leek die Grax me veelbelovender eerlijk gezegd.
RKC had intresse in de keeper. Echter onkende ze het ook weer. Voor de rest durf ik het niet te zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar denken jullie dat Ponk naar toe gaat
Als dat zo is, dan zullen er dan ook wel aanvallers vertrekken ( Mols stoppen? Rajcomar misschien verhuurd?)quote:
Ajaks...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar denken jullie dat Ponk naar toe gaat
Grax kan op het middenveld uit de voeten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zullen er dan ook wel aanvallers vertrekken ( Mols stoppen? Rajcomar misschien verhuurd?)
Als Mols zou stoppen, dan had ie toch wel een afscheid gehad afgelopen thuiswedstrijd ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:44 schreef Druppel het volgende:
[..]
Grax kan op het middenveld uit de voeten.
En mols gaat stoppen, neem ik aan.
Ik heb eerlijk gezegt het eind niet mee gekregen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als Mols zou stoppen, dan had ie toch wel een afscheid gehad afgelopen thuiswedstrijd ?
Nee, ik denk dat Grax niet meer komt.
Waarschijnlijk gestemd door de mensen die de wedstrijd bij Studio Sport zien ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
Ponk 3e bij Speler van het Jaar in Utrecht... Hoe bestaat het?
Wat is er mis met Ricky ?quote:
Je ziet hem buiten de samenvattingen vast nooit voetballen. Volg zijn wedstrijden eens van Oranje -20, of vraag Utrecht-supporters om informatie; Deze jongen heeft alles in zich om een hele grote te worden.quote:
Jaja, dus toch gewoon weer 4-4-2 volgend jaar.quote:Tweede spits FC Utrecht binnen week bekend
geactualiseerd: 19 mei 2005 · 17:33 uur
UTRECHT - FC Utrecht wil binnen week een tweede spits presenteren. Dat bleek bij de presentatie van Robin Nelisse. De club hoopte donderdag twee aanvallers aan het publiek voor te stellen, maar dat bleek niet haalbaar.
AZ-spits Nelisse speelt de komende drie seizoenen voor FC Utrecht. Met wie hij in de spits zal staan, is dus nog onduidelijk. Utrecht praat met meerdere spelers. Afgelopen zondag was de Franse spits Marc-Antoine Fortuné van eerstedivisionist Brest te gast in stadion Galgenwaard.
Trainer Foeke Booy gaat volgend seizoen met twee centrale spitsen spelen. Hij vindt dat zijn ploeg dit jaar met één puntspeler veel te heeft weinig gescoord.
Door de komst van de nieuwe spitsen neemt de concurrentie in de voorhoede toe. De huidige centrumspitsen Michael Mols en Hans van de Haar moeten zelf aangeven of ze de strijd willen aangaan. Van Foeke Booy hoeven ze niet weg, maar duidelijk is dat Nelisse in principe de voorkeur krijgt.
Klinkt mij als: Mols maakt binnenkort bekend te stoppen en Van de Haar mag wegquote:Over de toekomst van Michael Mols deed Booy geen uitspraak. 'Michael zal dat zelf kenbaar maken'. En Booy over Hans van de Haar: 'Het ligt aan de speler zelf. Hij moet er voor honderd procent achter staan.'
Bron: fcutrecht.nl
Mols inderdaad weg. En Van de Haar houden voor de breedte.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klinkt mij als: Mols maakt binnenkort bekend te stoppen en Van de Haar mag weg
Was al mijn vermoeden.quote:Mols vertrekt als speler bij FC Utrecht
AMSTERDAM - Michael Mols vertrekt aan het einde van het seizoen bij FC Utrecht, dat meldt AD Sportwereld. Volgende week treedt de 34-jarige aanvaller officieel naar buiten om dit besluit toe te lichten. Hij maakt in ieder geval geen gebruik van de optie in zijn contract nog een seizoen langer te blijven. Wel blijft hij mogelijk aan in een technische functie.
De terugkeer van Mols in november 2004 bleek geen onverdeeld succes. In dertien competitiewedstrijden kwam hij tot één treffer. In zijn eerdere periode bij de Utrechtse club, tussen 1996 en 1999, was de Amsterdammer een stuk succesvoller getuige zijn 49 doelpunten in 94 competitiewedstrijden.
Bron: nu.nl
wat lul jij nou, heb zelf met Kruys gevoetbald..quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je ziet hem buiten de samenvattingen vast nooit voetballen. Volg zijn wedstrijden eens van Oranje -20, of vraag Utrecht-supporters om informatie; Deze jongen heeft alles in zich om een hele grote te worden.
Hij kon gewoon niet meer mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Zonde van Mols. Buitensporig hoge verwachtingen natuurlijk.
Joh! Kruys und mitt op één middenveld! Waar was dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:36 schreef mitt het volgende:
[..]
wat lul jij nou, heb zelf met Kruys gevoetbald..
Hij heeft gezegd dat hij graag weer teruggaat naar De Graafschap.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk dat vd Haar wel blijft
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij graag weer teruggaat naar De Graafschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |