Ik probeer mijn tekort aan FOK even op te halenquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:19 schreef beertje_ het volgende:
Nu ik erover nadenk... idd bowiefan
Alles goed trouwens? al weekend zeker
![]()
PdeHoog!! Wat doe jij nog hier??
Ik heb geen enkel emailadres van julliequote:Op donderdag 17 maart 2005 01:37 schreef Bowiefan het volgende:
lekker slapen Peejdehaa
en doe ff emailleren welke lensjes we het over hebben Beertje of heeft ouwesok de details? dan komt het wel goed denk ik![]()
goedennacht zal je bedoelen.. de ochtend start om 6:00quote:
Nou duurde even voor het forum en ik tegelijk aanspreekbaar zijn (en intussen weer spannende dingen gemist lees ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:25 schreef CompuMess het volgende:
Prima Huiz, ga je gang!
Nee hoor, niet vreemd:quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:42 schreef huiz het volgende:
Maar beetje vreemd dat ik er zelf achteraan moet, dat er niks op hun website staat en dat ik nu pas na september mijn geld terug krijg ipv voor juni. En het gaat wel om een eurootje of 3000 dus dat is ook niet echt een bedrag dat je maanden wilt laten liggen (ik wil nog nieuwe banken kopen hoor, voor de zomer eigenlijk)
Dat was het
quote:DEN HAAG - De bereikbaarheid en dienstverlening van de Belastingdienst moeten binnen drie maanden flink verbeterd zijn, anders kan verantwoordelijk staatssecretaris Wijn (Financiën) vertrekken. Dat stelde coalitiepartij VVD woensdag tijdens een debat over de Belastingtelefoon.
Volgens VVD-Tweede-Kamerlid Dezentjé is de situatie "schrikbarend". De bereikbaarheid is onvoldoende en de "cultuur" binnen de dienst deugt niet, omdat er niet geluisterd wordt naar de klachten van de eigen medewerkers, aldus Dezentjé.
.....
Ja... er verandert dus niks, over 3 maand heeft 90% van de burgers hun formulier wel ingeleverd en zal het heerlijk rustig zijn aan de belastingtelefoon. Dus als die knakker helemaal niks doet, is het probleem over 3 maand toch opgelostquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor, niet vreemd:
http://www.nu.nl/news/498(...)heid_verbeteren.html
[..]
Hij heeft het doorquote:Op donderdag 17 maart 2005 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Offy, wil je de foto's van A_N uit het archief verwijderen? Hij heeft mij daar per mail om verzocht.
En goeiemorgen allemaal![]()
Er zit meestal wel een stukje snelweg bij... Tijdens de spits staat dat vast, dus dat wordt of overgeslagen, of je hebt het geluk dat je daarmee al 30 minuten kwijt bent... Dan kun je in het restant kwartiertje niet veel meer fout doen lijkt me...quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:26 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!! Het knuffelgehalte is weer lekker op pijl heb ik gelezen
Ik mag vandaag voor de tweede ronde van mijn rijbewijs. Eerst vandaag vier uurtjes rijden, dan maandag nog drie en dan dinsdag een halfuurtje en dan om 9 (!!!spits) examen doen.
Moet wel doordringen als je er niet meer in kuntquote:
Werk zequote:Op donderdag 17 maart 2005 12:13 schreef Bowiefan het volgende:
en ik ben naar mijn werk, dag allemaaal
Heb jij weerquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Astridj0h het volgende:
Nou ik vandaag geen werk, geen school, dus kom maar op met dat SC'en
wedden dat er nu niemand is...
En wegquote:Op donderdag 17 maart 2005 07:46 schreef Rewimo het volgende:
Offy, wil je de foto's van A_N uit het archief verwijderen? Hij heeft mij daar per mail om verzocht.
Wist je dat er in Finland het wereldkampioenschap 'gooien met je mobieltje' werd gehouden? De Fin Samu Santala werd deze keer kampioen. Hij gooide zijn mobieltje maar liefst 66,62 meter ver!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:24 schreef Astridj0h het volgende:
Ik ga stage lopen in Finland vier maanden, iemand nog leuke informatie voor mij?
Beetje laat, maar hoiquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Astridj0h het volgende:
Nou ik vandaag geen werk, geen school, dus kom maar op met dat SC'en
wedden dat er nu niemand is...
Werkquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:50 schreef Astridj0h het volgende:
hoi PdeHoog!
Ben je aan het doen vandaag?
Ik werk voor een geprivatiseerd bedrijf, en goede vrijdag is altijd vrijquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Goede Vrijdag een vrije dag... da's voor ons al heel lang geledenLeve de privatisering
Ik doe een beetje in de IT en af en toe heb ik wat tijd overquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:56 schreef Astridj0h het volgende:
Haha, ja ik heb altijd al vrij op vrijdag... Zeg maar dat ik er dus niks aan heb...
Wat voor werk doe je? Wel leuk werk lijkt me als je beetje kan Fok!kenDat redt ik nooit in de snack...
Het kost me ook een vrije dag hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Goede Vrijdag een vrije dag... da's voor ons al heel lang geledenLeve de privatisering
Netjes Sub. Heb je al afscheid genomen van je flatgenotenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:53 schreef Subhuman het volgende:
Zo... M'n oude kamer is nu helemaal leeg en gestofzuigd. Klaar om morgen de sleutels in te leveren.
Nee nog niet. Ik zie wel wie er morgen allemaal zijn. En ik ben vaak genoeg op de campus dus ik kom vast nog wel een keertje terug!quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
Netjes Sub. Heb je al afscheid genomen van je flatgenoten![]()
![]()
en een flinke bom achter gelaten?
Die komen misschien als alles netjes opgeruimd is en niet alle kamers volstaan met dozen!quote:Wanneer komen de foto's van je nieuwe huis nou?
Kan nog een paar jaar duren begrijp ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:01 schreef Subhuman het volgende:
Die komen misschien als alles netjes opgeruimd is en niet alle kamers volstaan met dozen!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kan nog een paar jaar duren begrijp ik
feliquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Klonk het volgende:Jullie hebben de primeur
vorige week een gesprek gehad en ben door naar de volgende ronde, mag volgende week dinsdag een dagje meedraaien in de winkel even laten zien dat ik geen mensenschuwe bleke nerd ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |