Hmm. vroeger was ik nooit ziek... nu ben ik al voor de derde keer dit jaar zwaar verkouden inderdaadquote:
Jij wordt ook dertig volgende maandquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:09 schreef QueenR het volgende:
Hey lieve gijsjes!!![]()
![]()
Schoenen zijn leuk! Gewoon kopen en ff aan wennen, komt goed.
Kan me mijn eerste brommer ook nog wel herrinneren, maar jee wat is dat alweer lang geleden he. 30.. nog even en dan moet ik er ook aan geloven. Toch niet veel zin in, is ineens zo oudMoet ik aan de oil of olaz enzo en das niets voor mij.
![]()
![]()
Dat is waar, maar wij hebben geen paspoort of rijbewijs nodig als we een biertje willen halenquote:
Spaanse pepers op je pizza ook,....... heb last van buikpijn en warme poepquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Weet je trouwens dat keelsnoepjes je de scheiterij geven
HEY! laat me me nou niet nog ouder voelen met die praat! zie net dat je jonger bent dan ik, enneh ik ben nog errug in mijn prime hoor! (althans dat hoop ikquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm. vroeger was ik nooit ziek... nu ben ik al voor de derde keer dit jaar zwaar verkouden inderdaad
Yep nog tweeenhalve week en dan is het zover ....quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij wordt ook dertig volgende maand
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wij hebben geen paspoort of rijbewijs nodig als we een biertje willen halen
Domme Amerikanenquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:44 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
is niet waar trouwens. In Las Vegas hoefde ik mijn paspoort niet te laten zien toen ik mijn winst ging innen. De rest van de groep wel![]()
Er zijn dus mensen die mij ouder dan 21 schatten![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelukkig hadden we de mail Strolie
ik zag hem ook al liggen ja bij de FRS zal dus maar ff w88 met kopenquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht denk ik trouwens even met het kopen van Brothers in Arms, eerst eens even jullie meningen afwachten. Ik lees nu toch op diverse fora dat hij wat tegenvalt. En van Edge krijgt het spel een 7/10.
Gijs ik heb toevallig net hetzelfde gedaan. Ik haal hem nog wel eens. Ik wil eerlijk gezegd MGS3 toch eerder gaan gamen !quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht denk ik trouwens even met het kopen van Brothers in Arms, eerst eens even jullie meningen afwachten. Ik lees nu toch op diverse fora dat hij wat tegenvalt. En van Edge krijgt het spel een 7/10.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga misschien voor Tales of Symphonia. Heb zin in een RPG.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik heb toevallig net hetzelfde gedaan. Ik haal hem nog wel eens. Ik wil eerlijk gezegd MGS3 toch eerder gaan gamen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |