quote:Op woensdag 16 maart 2005 07:01 schreef Bastard het volgende:
Goh, hebben ze er weer een kwartje in gegooid![]()
Al een stuk minder hoor.. als ze hem nog een week of 2 plat gooien, zijn we allemaal afgekickedquote:
Je icon is wegquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al een stuk minder hoor.. als ze hem nog een week of 2 plat gooien, zijn we allemaal afgekicked
21-11 word ik 30quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je icon is weg
B... wanneer wordt jij 30 dan ?
Zoals ik al mailde.... weet nog wel toen ik mijn eerste Puch kocht... leek wel gisteren.... opleidingen, werk, trouwens, kids, huis etc etc,.......... allemaal pheewwt !! WEG ! Het gaat zo hard.... de derTIG klinkt toch anders dan de twinTIGquote:
Dat zijn deze toch ? Staan je altijd goedquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik koop al jaren Timberlands. Altijd hetzelfde model ook.![]()
Gay....quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Wat je veel ziet zijn dezeMoet daar echt aan wennen !!
[afbeelding]
He schatje,...... we hadden het net over je tijdens de koffiequote:
Ik ben daar eigenlijk niet zo sentimenteel mee bezigquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals ik al mailde.... weet nog wel toen ik mijn eerste Puch kocht... leek wel gisteren.... opleidingen, werk, trouwens, kids, huis etc etc,.......... allemaal pheewwt !! WEG ! Het gaat zo hard.... de derTIG klinkt toch anders dan de twinTIG
Vind ze serieus leuk!!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:28 schreef Chocobo het volgende:
Wat je veel ziet zijn dezeMoet daar echt aan wennen !!
[afbeelding]
Je gaat me eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht niet vertellen dat je vandaag ook weer vrij bent hoorquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren UREN zitten zoeken naar nieuwe schoenen. Ze hebben alleen maar die gay/leer gympenVandaag maar weer verder zoeken. Zoek gewoon normale schoenen,... nergens te vinden
Gisteren kwam er een verkoopster naar me toe. 'Mooi zijn die he' zei ze......... 'Nee,...totaal niet' was het antwoord
Klaar waren we !
Alleen maar goeie dingen hoop ikquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He schatje,...... we hadden het net over je tijdens de koffie![]()
Ja het is zo over ja.......... dat maakt ons mens !quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk niet zo sentimenteel mee bezig
Oud worden is makkelijk, dat gaat vanzelf, hoef je niets voor te doen. Maar heb wel zeker het besef nu dat het leven maar heel kort is eigenlijk.. wat is 70 jaar
Van de week hoorde ik iemand die was overleden, man van 50, laat 2 kinderen achter. Shit.. dat zou betekenen dat je met je 30e al over de helft zit
tijdens de koffiequote:Op woensdag 16 maart 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He schatje,...... we hadden het net over je tijdens de koffie![]()
Ja Daan en vakantie enzo..... ! Surfer die elke ochtend op gaat staan etc etcquote:
............quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Je gaat me eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht niet vertellen dat je vandaag ook weer vrij bent hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zijn deze toch ? Staan je altijd goed
[afbeelding]
Maar je hebt gelijk... ik zoek ook een model wat gewoon altijd bestaat..... kan het echter niet vinden !
quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer die elke ochtend op gaat staan etc etc
hé samen met een ex van mequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Durf te wedden dat je hele goeie sex met haar had.quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hé samen met een ex van me![]()
leuke info hè
Drink jij nooit een bakkie je met vrouw ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tijdens de koffieben je pauze aan het houden met je vrouw
tering!!!!!!!!!!!!1 ik schrok alquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Nee Strol en Brown,... ik ben niet WEER vrij vandaag.... gewoon avonddienst
ik zie em gewoon hoorquote:
Ik zie die van hem niet.... hij is de enige die ik niet ziequote:
geen koffiequote:Op woensdag 16 maart 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Drink jij nooit een bakkie je met vrouw ?![]()
ik vind ze ook wel gay coolquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]domme neger. Dat bedoeld hij ook !
quote:Op woensdag 16 maart 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]domme neger. Dat bedoeld hij ook !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |