die emoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
en bidden dat Fok in de lucht blijft
Bastard
najaaaa in mijn quote doet ie het welquote:
lekker gijs..... ik vond het zaterdag echt onwijs gezellig..... die Daanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
Het loopt aardig nu !
Neger.... hoe is het
Dat was het ook Gijs ! Dat geluid iddquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker gijs..... ik vond het zaterdag echt onwijs gezellig..... die Daanmet de volumeknop van mijn versterker
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat was het ook Gijs ! Dat geluid iddNou ik ga maar even douchen !
Ik heb je niet toegevoegd in mn adressen lijst, dus iemand anders heeft dom gemeeldquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
en bidden dat Fok in de lucht blijft
Bastard
ja ...... dat was quinnyquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb je niet toegevoegd in mn adressen lijst, dus iemand anders heeft dom gemeeld
Ik heb het aan die collega gevraagd. Hij wil er nog even over nadenken.quote:
Alsof die een huis kooptquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het aan die collega gevraagd. Hij wil er nog even over nadenken.Maar laat je dat niet tegenhouden om hem ergens anders te verkopen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alsof die een huis kooptOver nadenken ook......
check anders gevraagd bij marktplaats B.
Net gescheiden en 4 kinderen. Dan geef je wat minder makkelijk 125 euro uit denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Alsof die een huis kooptOver nadenken ook......
check anders gevraagd bij marktplaats B.
en dan ook nog eens 125 euro aan een GC...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net gescheiden en 4 kinderen. Dan geef je wat minder makkelijk 125 euro uit denk ik.![]()
Geen idee, stuk of 7 dacht ik.. maar je hebt er al 1 tochquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, hoeveel games heb je?
Geeft niks Gijs.. had het niet verwacht, te makkelijk voor mij snap jequote:
¤ 7,50 x 7quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er al wel één, maar als je nou al die games gaat inleveren bij de FRS, dat bedrag van die 125 afhaalt, hoeveel blijft er dan over?![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das zo'n 50 euro, blijft er 75 over voor de Cube, dat vind ik teveel voor een Cube voor erbij...
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:
Is het een haar???quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik wil er ook een voor bij mijn ouders, elke keer heen en weer slepen is niet goed voor haar
Keuzes kosten geld Gijsquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik wil er ook een voor bij mijn ouders, elke keer heen en weer slepen is niet goed voor haar
Yup, net als mijn handhelds. De PS2 en de Xbox zijn allebei een hem.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mond over mailenquote:
Je bent zo lekker knuffelbaar als je zoiets postquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:30 schreef Chocobo het volgende:
Er is trouwens een nieuwe Star Wars trailer uit maar ik heb hem nog niet gezien![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:30 schreef Strolie75 het volgende:
Haunted NES
Geweldig verhaal![]()
![]()
En gezien de prijs moet B. ook maar eens vertellen dat zijn Cube bezeten is.
Gaat lekker met je VOLVO.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:47 schreef Bastard het volgende:
Wat een klote forum ook he![]()
Zo triest dit.. was 4 jaar geleden wel anders
Moest weerrr die ANWB bellen he vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |