Hebben ze ook al gewoon gedaan hoor. Forsell, Melchiot, Zenden, Cole, Gronkjaer ...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
En waarom zou CHelsea een andere club in de PL sterker willen maken als ze de speler ook bij een goede club in Europa kunnen stallen
Melchiot is toch transfer vrij vertrokken?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hebben ze ook al gewoon gedaan hoor. Forsell, Melchiot, Zenden, Cole, Gronkjaer ...
Carlton Cole bedoel ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:16 schreef PyTh het volgende:
Aan wie is Cole dan verhuurd geweest zjroen?
Aah okquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Carlton Cole bedoel ik.
Volgens mij is Gronkjaer ook eerst verhuurd voordat hij verkocht werd. Over Melchiot weet ik het niet zo zeker.
volgens mij is t andersomquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:25 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij werd Jesper uitgeleend aan Birmingham City, en vervolgens verkocht aan Atletico.
Daar zeg je wat zeg, want Zenden speelt momenteel op de plek van Van Bommel, en doet dat niet onverdienstelijk. Wordt ie herenigd met z'n oude buddies Cocu, Bouma en Ooijer...quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:20 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Abramophilips
Misschien wil Hiddink Zenden wel hebben, die gaf gisteren aan dat ie bij Boro weg wil als ze geen europees voetbal halen. ^_^
zou ik trouwens niks op tegen hebben. Zenden is goed in vorm de laatste tijd, en heeft een brok internationale ervaring waar je u tegen zegt. En misschien wil ie zelf ook wel weer terug op het ouwe nest. (al denk ik dat Zenden nog te jong is om af te bouwen bij z'n ouwe cluppie)
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=2cd2e9
Nope, Gronkjaer is gekocht door BC en vervolgens weer verhuurd aan Atleticoquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:25 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij werd Jesper uitgeleend aan Birmingham City, en vervolgens verkocht aan Atletico.
quote:Atletico line up Gronkjaer
Reports in Spain suggest that Atletico Madrid are almost certain to land Jesper Gronkjaer from Birmingham during the January transfer window.
The Danish international only moved to St Andrews from Chelsea last summer, but is reported to be ready to move on already.
The Denmark international has been a fixture in Steve Bruce's side having started all 15 Premiership games for the club this term, but has failed to convince Blues supporters of his worth.
Gronkjaer has not produced the consistency to win fans over, and has admitted he is disappointed with his form at the club thus far.
Skysports
Ik hoop ook dat die komtquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
laat zenden maar komenhebben we weer een zelf opgeleide speler erbij! MAar dan moet Hiddink natuurlijk wel ff doorvliegen vanaf Londen.
De laatste keer dat ik wat van hem zag was niet echt bijzonder, maar goed dat is echt al een tijdje geleden.. lijkt me wel leuk als hij weer terug komt op z'n oude nest.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
laat zenden maar komenhebben we weer een zelf opgeleide speler erbij! MAar dan moet Hiddink natuurlijk wel ff doorvliegen vanaf Londen.
Dat is de grap nou juist, Zenden speelt dit seizoen als centrale middenvelder en doet dat erg goed.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:12 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed hij's toch een vleugelspeler? daar hebben we ook nog wat van rond lopen
Een tegendoelpunt is helemaal niet erg, zolang PSV er maar meer scoort dan FC Groningen. Ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. Maar Groningen uit blijft een lastige wedstrijd. Aangezien PSV tegen Ajax moet zondag, is dit voor Groningen een uitgelezen mogelijkheid om weer een keer te stunten tegen PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
wat wordt het vanavond? ik denk 1-4 (PSV scoort laatste tijd vaak 4 keer) en Nevland prikt er toch weer eentje in ben ik bang.
maar vandaag zeldzaam goedquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:32 schreef ASSpirine het volgende:
tvp'tje
fok is nogal moeilijk te bereiken laatste dagen, zoals jullie ongetwijfeld weten
en dat allemaal dankzij de tweakers..quote:
sssst niet te hard.. zometeen gaat het weer foutquote:
Het zijn mooie woorden, maar ook na zondag, en na 2 overwinningen, kan het verschil nog steeds 4 punten zijn hoor... Dan zou je nu ook kunnen stellen dat we zo goed als kampioen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat als we de punten in de tas houden vanavond en zondag winnen, dat we zo goed als kampioen zijn
idd beter kan je de rust niet in zeggen ze...quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
precies het goede moment om te scoren
En PSV wordt altijd in de eerste ronde van de CL uitgeschakeld. En PSV verliest altijd in de Kuip van Feyenoord. En PSV is afhankelijk van één speler. Enz. enz. enz.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Twente uit een zekerheidje![]()
![]()
![]()
En gelukkig speelt PSV altijd heel goed in Stilburg
Heb je gezien hoe makkelijk we dit jaar thuis wonnen van Twente? Dit PSV is zķ sterk; We staan niet voor niets in de kwartfinale van de CLquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je denkt dat Twente uit een zekerheidje is heb je het in iedergeval niet begrepen
nee ik nog nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:41 schreef rubbereend het volgende:nu heeft iedereen hier volgens mij wel onenigheid gehad met zowel Diego als CH
maargoed, we hebben weer een goede stap gezet en de titel hebben we volledig in eigen hand!
je durft geen duidelijke mening in te nemenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee ik nog niet
Maar ik ben dan ook diplomatiek correct![]()
Hup Pedroquote:Pedro Salazar in quiz Voetbal Insite tegen David Endt
In het discussieprogramma Voetbal Insite is op vrijdagavond altijd een quiz waarin twee gasten het tegen elkaar opnemen. Vlak voor Ajax-PSV zullen PSV's woordvoerder Pedro Salazar en Ajax teammanager David Endt het vrijdagavond 21.30 uur tegen elkaar opnemen. Henk Spaan is de discussiegast in het programma.
Was het ook wel, in de eerste helft een benauwd moment en aan het eind een bal op de paal, verder gaf PSV niets weg en speelde het keurig, vergat alleen wat vaker te scoren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik gehoord heb was het gewoon terecht.
Inderdaad, hoe lang zal-ie wordenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:41 schreef rubbereend het volgende:
Gomes, prachtige redding weer, hij is echt gegroeid dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |