Weet je wel wat je van ons vraagt?quote:Op maandag 14 maart 2005 21:54 schreef belsen het volgende:
Nee, luister eens heel goed naar het geheel.
Luister gewoon eens. Het zou jou trouwens wel eens bekend voor moeten kunnen komen.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je wel wat je van ons vraagt?![]()
Gejat van de Nationale Popquiz van afgelopen jaar...quote:Op maandag 14 maart 2005 22:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hahahaha, oeps![]()
In dat geval valt het nog wel mee
Tja, ik ken de muziek ook wel vaag, maar ga er niet opkomen.
leuke vraag, dat zeker
Kijk, dat is nog 's een hint. The Shaggs dus.quote:Op maandag 14 maart 2005 11:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De groep bestond uit drie (soms vier) zusjes.
Namens Bukgeit dan maar:quote:Op maandag 14 maart 2005 22:25 schreef GLO het volgende:
'navond
Doet dat kloteforum 't eindelijk weer?
Anyway:
[..]
Kijk, dat is nog 's een hint. The Shaggs dus.
Mag ik mij daarbij aansluiten, 2 x ?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, ik ken de muziek ook wel vaag, maar ga er niet opkomen.
leuke vraag, dat zeker
Ik heb in die paar flarden die ik ooit van die show gehoord heb, nooit muziek gehoord, dus ik zou het je niet kunnen zeggen, helaas.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nu dat geraden is: Weet iemand of dat het bandje is waarvan Jack Spijkerman heel lang geleden in de Steen & Been show wekelijks een nummer draaide? Volgens mij was dat toch net iets minder erg...
Nou, je had ook 7 nation army, dus ik gun hem jou. Gerapt op dEUS' Theme from Turnpike.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahja, dEUS Theme from Turnpike
dankie
Ja, verborgen talenten, niet.quote:
Xtina dacht ik, en ze schelen een half jaar of zo. Ze zijn iig allebei uit 1980, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:37 schreef bukgeit het volgende:
Wie is ouder: Britney Spears of Christina Aguilera? En hoeveel scheelt het?
Dat is mij te cryptisch. Ik gok er maar op dat we door moeten gokken en zeg dan: 1 maandquote:
Oooh.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Ze schelen meer dan negen maanden.
Ach ja, GLO heeft de punten harder nodigquote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:54 schreef bukgeit het volgende:
Ja: 18-12-'80 vs 2-12-'81
GLO +1
11 maanden had ik uiteraard ook goedgerekend
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ach ja, GLO heeft de punten harder nodig![]()
Nu je het zegt. Nou ja. Je kunt wel een puntje gebruiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Bernard Butler en Brett Anderson. Die vraag heb ik in omgekeerde volgorde gesteld.
Alleen, De maan schijnt niet!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Dank. Omdat ie zo mooi schijnen kan: mag ik twaalf schone liederen over de maan?
Laat dat 'misschien' maar weg!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:22 schreef bukgeit het volgende:
Misschien zo'n commentaarstem in het nummer van een sportverslaggever?
Ha. Ik ken eigenlijk alleen de hoes van Anathema, maar je hints hielpen me in de goede richting.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:53 schreef bukgeit het volgende:
Vooral de binnenspiegel is hier de overeenkomst, het meest nog bij Marco en de Minutemen.
Ja stom, die hele hint over het hoofd gezien...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:56 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ha. Ik ken eigenlijk alleen de hoes van Anathema, maar je hints hielpen me in de goede richting.
Whehe, ik zag 'em vanavond op tv.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:00 schreef Neleos het volgende:
snoop dogg
Heb hem nog niet gezien, maar ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:02 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Whehe, ik zag 'em vanavond op tv.
Neleosizzle + 1
Me tooquote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezien, maar ben benieuwd.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:05 schreef Neleos het volgende:
Wie gaat er binnenkort trouwen met Penny Lancaster?
Bovenop de Eiffeltoren!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een fotografe.
Ze gaat binnenkort trouwen met een rock zanger
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:14 schreef GLO het volgende:
Romantisch...![]()
Maarre... ik geloof niet dat ik dit weet. Is het een Brit?
Nee, veel ouder.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:18 schreef GLO het volgende:
Nou, laat ik 's een wilde gok doen dan: Thom Yorke?
Echt geen idee he, vaker naar Shownieuws en Boulevard kijkenquote:
Shownieuws: forget it.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt geen idee he, vaker naar Shownieuws en Boulevard kijken![]()
Als dat Rod 'The Mod' Stewart niet is...quote:Maar hij is nu nog getrouwd met fotomodel Rachel Hunter.
He verdorie, je mist het één keer.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:24 schreef Neleos het volgende:
Echt geen idee he, vaker naar Shownieuws en Boulevard kijken![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Shownieuws: forget it.
Boulevard heb ik heel lang gekeken, maar de laatste maanden komt het er niet meer van.
[..]
Als dat Rod 'The Mod' Stewart niet is...
Nee. Ouder. Genre is goed (al lijkt de muziek totaal niet op BR).quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:34 schreef Ascaroth het volgende:
Bad Religion?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:36 schreef Neleos het volgende:
Rachel Hunter?
Nee, die waren Noord-Iers.quote:
OK. Misschien droom je het antwoord welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 03:02 schreef Neleos het volgende:
Ik zie het niet.
Maar ik ga maar eens slapen.
![]()
GLO +1quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:20 schreef GLO het volgende:
Diamanda Galas
Dat zal niet gaan. Ik heb die hoezen aan de muur gehad als wandversiering. Speciaal latjes voor getimmerd en dan telkens drie lp-hoezen naast elkaar die iets met elkaar gemeen hadden. Heb er af en toe wel foto's van genomen; die zou ik in theorie kunnen inscannen. Maar dan moet ik ze eerst zien te vinden...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:57 schreef bukgeit het volgende:
Double Nickles On The Dime. Post je hoezenparade een keer als je tijd hebt.
That's the way I like it!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:01 schreef Scrutinizer het volgende:
KC? (van de zonneschijnband)
quote:Biografia
Hanno alle spalle ventisei anni di carriera e milioni di copie vendute nel mondo e stanno vivendo una nuova, grande stagione di successi. I, gruppo storico del panorama discografico italiano, hanno presentato sul palco del 51°Festival di Sanremo Questa nostra grande storia d'amore, una delle più belle tracce del loro nuovo album Dolce canto. I
sono nati artisticamente a Genova nel 1975: Piero Cassano, Aldo Stellita e Carlo Marrale provenivano dai Jet, Giancarlo Golzi suonava nel Museo Rosenbach. L'incontro con Antonella Ruggiero, allora cantante solista, fu determinante per la nascita della band che raggiunge immediatamente la popolarità grazie al primo singolo Stasera che sera (1975).
Niet te vroeg juichen TSE, hij ligt er nog steeds om de haverklap uit. Maar als-ie up is lijkt ie wél snellerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:Geen idee, maar ben blij dat ik weer kan Fok!ken!
Die namen zeggen me niks. En een Italiaanse groep die er zo uitziet ken ik sowieso nietquote:
Yepquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
matia bazar misschien?
Dat was hun eerste nationale (italiaanse) succesquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:30 schreef ranja het volgende:
waarom staat er dan 1975 in de biografie... dwaalspoor
quote:was een popgroep die vooral in de jaren '60 van de 20e eeuw populair was.
De groep werd eind jaren '50 ontdekt op de universiteit van New York. In 1962 scoorde de groep een eerste hit met het nummer. De zanger verliet na deze single de groep en werd vervangen door
. De groep ging in 1968 uit elkaar.
In Nederland scoorde de groep in 1980 nog een nummer 1-hit met het opnieuw uitgebrachte
Weer toegang, eindelijk....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:47 schreef GLO het volgende:
Jay & The Americans denk ik.
Reken ik goed, want zij zijn in feite Steely Dan, maar ik had eigenlijk hun namen willen horen: Walter Becker & Donald Fagen. En waarom stelde ik deze vraag? Omdat beide heren hun carrière begonnen als studiomuzikanten bij Jay & The Americans...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:10 schreef ranja het volgende:
Die zijn dacht ik ook wel vaker geweest... maar ja wi zijn het ook weer.
Steely dan?
dan zullen ze het ook wel zijn he?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:00 schreef GLO het volgende:
Ziet eruit als XTC.
Op AMG staan ze soms als trio en soms als kwartet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:03 schreef GLO het volgende:
Ik twijfelde licht, omdat ik de man links niet herkende...
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Op AMG staan ze soms als trio en soms als kwartet.
En soms als vlek.
[afbeelding]
Nee, dit is een echte vriouw.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Amanda Lear?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:19 schreef ranja het volgende:
Ze komt me wel vaag bekend voor. Een 70's dame?
quote:One of the first successful female singer/songwriters in England,has had an illustrious career. Reaching her peak as a vocalist during the 1970s, she scored with such hits as "
", which reached the number five slot on the British pop charts; "Won't Somebody Dance With Me," which received an Ivor Novella award as for Best Ballad of 1974; and "Rock Bottom," recorded with British vocalist Mike Moran. Between 1972-1977, she wrote 14 British Top 40 hits. Her songs have been covered by Nancy Sinatra, Cheryl Lynn, Heatwave, Bruce Johnston, Vera Lynn, and Shirley Bassey. In addition to serving as the themes of nine prime time British television series, de Paul's songs have been featured in such films as The Big Sleep, Side by Side, and Aces Go Places.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:35 schreef ranja het volgende:
Moet je wel 'de Paul' weghalen, anders zet iemand er straks zo Lyndsey voor.
ja ook een beetje, maar dan zonder die afgezakte oogleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Die derde van boven lijkt op Pino Palladino
Na een hell of a nosejob dan zeker?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:14 schreef Neleos het volgende:
De onderste lijkt wel wat op Nick Cave
Toch ken ik die onderste twee...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:20 schreef ranja het volgende:
Mevrouw is wel veel mooier dan Sue Saad, tenminste als ik de foto's die ik ken van beide vergelijk
Veel mooiere stem ook.
De heren herkennen zal vrij lastig worden gok ik.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
nada surf
Dat probeerde ik ook al te posten, maarquote:
quote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Licenced to ill - Beastie Boysquote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:44 schreef bukgeit het volgende:
Leftfield
Die hebben we ook al gehad voor deze weekquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:55 schreef timbob het volgende:
ik ga even naar de wc en eten enzo..
aub geen vragen over orbital / leftfield / 4hero / underworld e.d. in mijn afwezigheid
Jazeker!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:19 schreef timbob het volgende:
Gelderland?
(ik zou ook zeggen drenthe, maar dat deed bukgeit al)
oeh oehquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Drum & Bass Strip To The Bone van Sly & Robbie
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef bukgeit het volgende:
...by Howie B - ik heb 'm hier, geweldige plaat.
aah..quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:32 schreef bukgeit het volgende:
Wat bij jou de voorkant is, is op mijn CD de achterkant.
als jij 'm niet meer wil, mag ik 'm dan?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:39 schreef GLO het volgende:
Die plaat moet ik ook nog ergens hebben... maar waar?
Michael Rosequote:Op woensdag 16 maart 2005 01:38 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb 'm ook gelijk weer even opgezet
[afbeelding]
Wie is dit?
Nee - die heeft trouwens net een nieuwe plaat uit: in het Haïtiaans.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:40 schreef GLO het volgende:
Wyclef Jean?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |