maar Christel was wel lekkerder en bood elke week inkijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:57 schreef Flurrie het volgende:
Vindt Sara het wel beter doen als Christel. En Tijl is grappiger als vorig jaar.
You've got a point there.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar Christel was wel lekkerder en bood elke week inkijk.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef gfree het volgende:
[..]
You've got a point there.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sara moet gewoon meer van d'r tieten laten zien.![]()
Mooie vrouwen zijn per definitie niet grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:18 schreef gfree het volgende:
[..]
You've got a point there.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sara moet gewoon meer van d'r tieten laten zien.![]()
Nancequote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:47 schreef Elvi het volgende:
Volgende keer is Nance te gast, en daarna Gijs Staverman. Arie komt die 2 afleveringen niet meer langs, hij was ziek![]()
In april komt er nog n Koninginnedag-special. En in de zomer weer 6 nieuwe afleveringen.
Dat is helaas bij mij ook het geval. Tussen het oude en het nieuwe seizoen heb ik op internet de Whose Line... afleveringen ontdekt en tientallen afleveringen bekeken. Dan is het een enorme omschakeling naar het kwalitatief veel mindere Lama's. Het doet inderdaad wat geforceerd aan. Eigenlijk zouden ze goed moeten kijken naar Ryan Stiles en Colin Mockery en het samenspel, de kleine gebaartjes enzo. Wayne Brady is niet zo interessant als studiemateriaal, want de zangstukken heb je niet bij de Lama's. Dat zal te ingewikkeld zijn gok ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:29 schreef DinoPK het volgende:
Ik ben bang dat ik echt verpest ben door Who's line is it anyway. Vorig jaar kon ik nog hartelijk lachen om de llama's, nu kan er geen glimlach meer af. Het leuk doen is zo verschrikkelijk geforceerd,
Volgens mij is het bij de lama's juist de grap dat het mensen zijn waar je niet van verwacht dat ze ook leuk uit de hoek kunnen komen. George Baker staat ook niet bekend om zijn supergrollen, maar die was toch een stuk leuker dan Henkjan Smits (wat een droogkloot zeg, met afstand de slechtste gastlama ooit)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nance![]()
Gijs
Kunnen ze nou geen leukere gasten uitnodigen? Misschien mensen die er ook om bekend staan dat ze veel humor hebben, deze twee hebben dat nou niet bepaald
Maar ik vond het gister wel oke, niet supergrappig, maar die vrouw viel me dus echt wel mee. Veel beter dan die vorige in ieder geval. De nieuwe Ruben vind ik echt wel leuk, de 'oude' is wel wat minder dan vorig seizoen. Maar nog steeds erg leuk. En die andere man, Tijl geloof ik, was ook wel okeMaar ik miste Arie wel een beetje
![]()
Bij de opnames is het juist andersom... Toen was HenkJan leuker. George Baker was mssn onbedoeld leuk... wát n domme man! Hij snapte er geen drol van! Nance scheen niet zo leuk te zijn (toen was ik er níet bijquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:25 schreef Threepio het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij de lama's juist de grap dat het mensen zijn waar je niet van verwacht dat ze ook leuk uit de hoek kunnen komen. George Baker staat ook niet bekend om zijn supergrollen, maar die was toch een stuk leuker dan Henkjan Smits (wat een droogkloot zeg, met afstand de slechtste gastlama ooit)
De gast moet natuurlijk niet leuker zijn dan De Lama'squote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nance![]()
Gijs
Kunnen ze nou geen leukere gasten uitnodigen? Misschien mensen die er ook om bekend staan dat ze veel humor hebben, deze twee hebben dat nou niet bepaald
Maar ik vond het gister wel oke, niet supergrappig, maar die vrouw viel me dus echt wel mee. Veel beter dan die vorige in ieder geval. De nieuwe Ruben vind ik echt wel leuk, de 'oude' is wel wat minder dan vorig seizoen. Maar nog steeds erg leuk. En die andere man, Tijl geloof ik, was ook wel okeMaar ik miste Arie wel een beetje
![]()
Tja, ik was er niet bij, maar op TV kwam HJ gewoon over als een droogkloot-met-een-bek-vol-tanden. En dat voor iemand die mensen beoordeelt op hoe ze op TV overkomenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij de opnames is het juist andersom... Toen was HenkJan leuker. George Baker was mssn onbedoeld leuk... wát n domme man! Hij snapte er geen drol van! Nance scheen niet zo leuk te zijn (toen was ik er níet bij) En Gijs Staverman was juist wél weer erg leuk! Die kwam zelf ook haast niet meer bij van t lachen en deed mee met het Patrick-Pesten
![]()
Maar ja tis ook maar net hoe ze die aflevering knippen...
Net als Dit was het nieuws.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:25 schreef Threepio het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij de lama's juist de grap dat het mensen zijn waar je niet van verwacht dat ze ook leuk uit de hoek kunnen komen. George Baker staat ook niet bekend om zijn supergrollen, maar die was toch een stuk leuker dan Henkjan Smits (wat een droogkloot zeg, met afstand de slechtste gastlama ooit)
Ja precies het leukste om na te kijken vandaag was Nancequote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef pascalheister het volgende:
valt een beetje tegen vandaag, alleen Ruben Nicolai steekt er bovenuit
ik wil Kristel en Arie terug![]()
waarom het ook wil ook watquote:Op maandag 21 maart 2005 22:36 schreef AirRaid het volgende:
dat wijf moet oprotten en arie moet ervoor in de plaats
en het zou ook eens leuk zijn als ze een gast uitnodigen met een iq dat hoger ligt dan 5
De doventolk deed ze anders best wel erg ok.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:07 schreef XQZ-me het volgende:
sara was weer helemaal nix.....Arie moet echt snel terugkomen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |