Hey..ik heb gedouched..spaar me, wil jequote:Op donderdag 17 maart 2005 01:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo ziet d'r kop er uit...
[afbeelding]
De waarheid mag gezegd worden vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:17 schreef op_dreef het volgende:
Is het nou nodig om iemand die hier foto's plaatst zo te gaan beledigen ?
Niemand vroeg er om om in een kut te staren in dit topic en als dat wel gebeurt dan mag er ook kritiek zijn neem ik aan...quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:20 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje van het niveau belletje trekken en dan hard wegrennen.
adamsappeltje??quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
* KonnieKipke kijkt weer naar prupke's appeltje.. en denkt...
Je mag zeggen wat je vind, maar mensen oproepen om zich onder een koploper te gooien vind ik nogal sneu eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:20 schreef Snatzi het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden vind ik.
Haar oproepen om onder een heipaal te gaan liggen getuigt van betere smaak neem ik aan? Aangezien dat minder confronterend is vanwege de minimale hoeveelheid mensen die daar getuige van zouden kunnen zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je vind, maar mensen oproepen om zich onder een koploper te gooien vind ik nogal sneu eerlijk gezegd.
Dude, ik constateerde alleen dat ze haar leven niet echt op de rails kreeg...quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je vind, maar mensen oproepen om zich onder een koploper te gooien vind ik nogal sneu eerlijk gezegd.
Ik veroordeel niemand. Ik vind het gewoon laf en sneu om mensen op te roepen om zelfmoord te plegen. Noem mij een pastoor, mensen zijn het leven nooit minder waard om redenen van uiterlijke kenmerken.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Niemand vroeg er om om in een kut te staren in dit topic en als dat wel gebeurt dan mag er ook kritiek zijn neem ik aan...
Als je dan toch zo politiek correct wil zijn spreek dan degene aan die de foto plaatst en wijs hem op zijn onzedelijkheid. Maar dat je dan de mensen gaat veroordelen die het zelf veroordelen is van een niveau als belletje trekken, niet weglopen en de mensen die wel wegrennen de schuld geven.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je niks tegen negers hebt, maar dat je ze wel vindt stinken en misbruik maken van onze sociale voorzieningenquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:25 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand. Ik vind het gewoon laf en sneu om mensen op te roepen om zelfmoord te plegen.
omdat iedereen in jouw omgeving dat al doet in jouw geval??quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:25 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon laf en sneu om mensen op te roepen om zelfmoord te plegen.
Leek me wel zo toepasselijk in dit gevalquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat stuk komt uit 'No cure for cancer'.
Dat ben ik, in het shirtje van mijn vriendin vlak voor ik op stap ging met vrienden naar 'De Rits'. Een homobar in Groningenquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:26 schreef ToYDoLL het volgende:
wtf is dit ?
[afbeelding]
en ja ik verveel me![]()
*purrrrrrrrrrrrrrrr*quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:26 schreef ToYDoLL het volgende:
wtf is dit ?
[afbeelding]
en ja ik verveel me![]()
Oproepen? Ik zou haar er persoonlijk voorsmijten als ik haar op het perron tegenkomquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef op_dreef het volgende:
Leg me geen woorden in de mond, Eppo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat je niks tegen negers hebt, maar dat je ze wel vindt stinken en misbruik maken van onze sociale voorzieningen.
okè, daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Leary quoten is altijd toepasselijk Kasta.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
Leek me wel zo toepasselijk in dit geval.
Jij was toch dat mens dat er 2 jaar geleden al als een gerimpeld lijk in de ontkenningsfase uitzag?quote:
Ik maak een vergelijking om je debiele ontkenning te ontkrachten. Je zegt zelf dat je ons sneu vindt maar niemand veroordeelt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:30 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond, Eppo.
Voor sommigen onder ons is de reden dat je dik bent al aanleiding om uit het leven te stappen. Het is een vorm van extreem afvallen onder de grond, dus wat dat betreft zou ik het elk persoon met ernstig overgewicht aanraden.quote:Ik heb het, zoals je kunt lezen in dit topic, ook niet op dikke vetzakken die zich aandienen als ik uit ben in een discotheek. Is dat hetzelfde als zeggen dat iemand zelfmoord moet plegen ?
neuh de man moet dit voorstellen, als de vrouw het doet is het niet geil meerquote:
Dat zou ik ook zeggen met jouw voorkomenquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:33 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
neuh de man moet dit voorstellen, als de vrouw het doet is het niet geil meer
Wat schuift dat?quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:31 schreef SHE het volgende:
Neuqen
*rrrrroaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr* Face it, Dr. K...je practicum valt in het niet bij hetgeen je te wachten staatquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jezus, kan je niet ff wachten tot zaterdag child?
Don't be jealous bitchquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij was toch dat mens dat er 2 jaar geleden al als een gerimpeld lijk in de ontkenningsfase uitzag?
That's my girlquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:36 schreef SHE het volgende:
[..]
*rrrrroaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr* Face it, Dr. K...je practicum valt in het niet bij hetgeen je te wachten staat![]()
Sorry, maar die appel geef ik aan sneeuwitjequote:Op donderdag 17 maart 2005 01:38 schreef ToYDoLL het volgende:
mm het lijkt er op dat iemand hier zin heeft in een portie cybersex... zelfs ná het zien van de (nu al)beruchte foto's van prupke..
Waarschijnlijk was het niet de bedoeling dat de foto met haar gezicht op fok zou terecht komen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:38 schreef ToYDoLL het volgende:
mm het lijkt er op dat iemand hier zin heeft in een portie cybersex... zelfs ná het zien van de (nu al)beruchte foto's van prupke..
Ik riep dat ik niemand veroordeelde als antwoord op jouw stelling dat ik "jullie" veroordeelde. Ben jij kampioen zaken uit zijn verband rukken ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking om je debiele ontkenning te ontkrachten. Je zegt zelf dat je ons sneu vindt maar niemand veroordeelt.
Ik zou mensen met ernstig overgewicht , indien mogelijk, aanraden om af te vallen omdat ik het gewoon vies en lelijk vindt. Bovendien vind ik het wel prettig dat er zoveel dikke kerels rondlopen, des te meer heb ik (met mijn redelijk afgetrainde lijf) "te doen".quote:Voor sommigen onder ons is de reden dat je dik bent al aanleiding om uit het leven te stappen. Het is een vorm van extreem afvallen onder de grond, dus wat dat betreft zou ik het elk persoon met ernstig overgewicht aanraden.
Whehehe, na m'n betoog destijds heb je die foto ook nog daadwerkelijk uit je fotoboek gehaaldquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:37 schreef SHE het volgende:
Don't be jealous bitch
Jouw beurt komt ook nog wel...............
Als de hel dichtvriest![]()
Aids bij inbegrepen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Voor jou.... 500 euro per uur!
voor de trein..quote:Iemand , om uiterlijke redenen, voor de trein wensen vind ik ont-zet-tend sneu!
Waar heb je het over, dwaas...Ik kan me je odes nog goed herinnerenquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, na m'n betoog destijds heb je die foto ook nog daadwerkelijk uit je fotoboek gehaald.
Als die foto niet zo godsgruwelijk lelijk was, zou ik me bijna vereerd voelen dat mijn mening zoveel invloed op je heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |