looooooooooooooooooooooooolquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:05 schreef Snatzi het volgende:
[..]
Ze had het geld beter ergens anders aan kunnen uitgeven, want veel vrouwelijk is er niet echt aan...
Ik zie nergens iets van luiheid staan. Maar goed dat is vaak het probleem in combinatie met eten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is toch ook wat iedereen zegt hierChronische luiheid in combinatie met overmatig eten is toch een levensstijl?
Volgens mij heb je dat nog altijd zelf in de hand ? Pak je vaak de auto, dan pak je af en toe ook maar de fiets, of doe een sport. Je voelt toch aan je lijf dat het beweging nodig heeft ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:21 schreef prupke het volgende:
Ik zie nergens iets van luiheid staan. Maar goed dat is vaak het probleem in combinatie met eten.
Mensen hebben het makkelijk tegenwoordig met een auto (die ze gebruiken om de meest onzinnige reden) En een baan waarbij ze aanwezig moeten zijn.
Vroeger moesten de mensen hard werken en verbrandden daardoor meer vetten die ze naar binnen werkten. Tegenwoordig is dat anders. Jammer maar helaas.
Het is niet haar schuld dat ze eruit ziet alsof ze is mishandeld, snap dat nou toch!quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat nog altijd zelf in de hand ? Pak je vaak de auto, dan pak je af en toe ook maar de fiets, of doe een sport. Je voelt toch aan je lijf dat het beweging nodig heeft ?
Damn..
Ja dat klopt..maar het is makkelijk ....quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat nog altijd zelf in de hand ? Pak je vaak de auto, dan pak je af en toe ook maar de fiets, of doe een sport. Je voelt toch aan je lijf dat het beweging nodig heeft ?
Damn..
4) Jij mag geen kinderen nemen. Dat zou schadelijk zijn voor het menselijk ras.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:30 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja dat klopt..maar het is makkelijk ....
je woont 500 meter van de basisschool en het regent. Je kan 3 dingen doen :
1) je zegt tegen je kind dat het niet van suiker is en laat het lekker lopen
2) je geeft je kind een plu en wenst hem/haar een fijne dag toe
3) je pakt de auto en ze zorgt er voor dat ze dat normaal vinden en jij zelf ook.
optie 3 word te veel gebruikt imo.
Je zegt het zelf al; het is een keuze.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:30 schreef prupke het volgende:
Ja dat klopt..maar het is makkelijk ....
je woont 500 meter van de basisschool en het regent. Je kan 3 dingen doen :
1) je zegt tegen je kind dat het niet van suiker is en laat het lekker lopen
2) je geeft je kind een plu en wenst hem/haar een fijne dag toe
3) je pakt de auto en ze zorgt er voor dat ze dat normaal vinden en jij zelf ook.
optie 3 word te veel gebruikt imo.
In deze situatie wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al; het is een keuze.
Ik heb even de cijfers van het aantal mensen met een te trage stofwisseling/schildklier gezocht bij het cbs, maar er is nooit onderzoek naar gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:37 schreef prupke het volgende:
In deze situatie wel ja
Maar er zijn ook mensen die die keuze niet hebben.
Mensen die wel sporten en geen auto hebben en normaal eten.
Maar die mensen die een ziekte hebben vanwaar ze dik worden die worden niet gehoord. (door de TS dan)
Toch grappig om te zien in hoeveel bochten je je wringt om maar een beetje gelijk te krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:37 schreef prupke het volgende:
[..]
In deze situatie wel ja
Maar er zijn ook mensen die die keuze niet hebben.
Mensen die wel sporten en geen auto hebben en normaal eten.
Maar die mensen die een ziekte hebben vanwaar ze dik worden die worden niet gehoord. (door de TS dan)
Vergeet niet 'gedetailleerd omschrijven hoe Opa stierf aan een hartaanval ten gevolge van Roken en vet vreten'.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga mijn kinderen later zo opvoeden dat ze nooit zo vadsig zullen worden... Al van jongs af aan zal ik ze wijsmaken dat ze suikerziekte hebben en een zwak hart en dat alleen gezond eten en veel lichaamsbeweging hen zal redden.
Ook al zeg ik het zelf, ik zal een prima vader zijn...
Ik zet ze gewoon naast een familielid dat longkanker heeft en verdrinkt in zijn eigen longvocht door de bestraalde tumoren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:45 schreef Snatzi het volgende:
[..]
Vergeet niet 'gedetailleerd omschrijven hoe Opa stierf aan een hartaanval ten gevolge van Roken en vet vreten'.
Ja joh je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:43 schreef Snatzi het volgende:
[..]
Toch grappig om te zien in hoeveel bochten je je wringt om maar een beetje gelijk te krijgen. Beetje zielig... Maar goed, omdat je een dikke trol bent, heeft natuurlijk niemand medelijden met je. Beter.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:58 schreef Snatzi het volgende:
Waar is onze 'deskundige' borderliner nou naartoe?
prupke, je maakt me niet wijs dat je geen borderline hebt, die littekens op je reet zitten daar niet voor niks.
Mooi beeld dan toch!quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon naast een familielid dat longkanker heeft en verdrinkt in zijn eigen longvocht door de bestraalde tumoren.
Geloof me, dat beeld is nog steeds de reden dat ik niet rook.
Mwoah, dat is ook niet altijd effectief hoor, ik heb m'n pa (long- en leverkanker) in het ziekenhuis gezien voor en na de operaties, maar ik rook nog steeds als een ketter...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:48 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zet ze gewoon naast een familielid dat longkanker heeft en verdrinkt in zijn eigen longvocht door de bestraalde tumoren.
Geloof me, dat beeld is nog steeds de reden dat ik niet rook.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik denk maar zo, als ik niet rook, kan ik ook longkanker krijgen, dus waarom stoppen?
1) ik ben onvruchtbaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:32 schreef Snatzi het volgende:
[..]
4) Jij mag geen kinderen nemen. Dat zou schadelijk zijn voor het menselijk ras.
Waarom deel je dit met de doorsnee nozem op een inet forum?quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
1) ik ben onvruchtbaar
2) heb geen borderline maar ben in de overgang (en dat is erger)
3) zonder bovenstaande redenen : Ik wil niet eens kinderen
En het ik ben schadelijker voor het menselijk ras al had ik mijn rijbewijs gehad.
* KonnieKipke kijkt weer naar prupke's appeltje.. en denkt...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
1) ik ben onvruchtbaar
2) heb geen borderline maar ben in de overgang (en dat is erger)
3) zonder bovenstaande redenen : Ik wil niet eens kinderen
En het ik ben schadelijker voor het menselijk ras al had ik mijn rijbewijs gehad.
Ah, die Darwin, hij had gelijk!quote:
Ja, erger dan een tumor op je eierstokken, nu blijf je nog in leven.quote:2) heb geen borderline maar ben in de overgang (en dat is erger)
Ik ben blij dat je hebt onthouden hoe je moeder was.quote:3) zonder bovenstaande redenen : Ik wil niet eens kinderen
Daar heb je dan wel weer enigzins gelijk in, ware het niet dat ik niet van te voren wil kunnen inschatten waar ik aan dood zal gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoah, dat is ook niet altijd effectief hoor, ik heb m'n pa (long- en leverkanker) in het ziekenhuis gezien voor en na de operaties, maar ik rook nog steeds als een ketter...
Tja, ik denk maar zo, als ik niet rook, kan ik ook longkanker krijgen, dus waarom stoppen?
Een vergelijking die met betrekking tot vetzucht natuurlijk niet opgaat, die vette pens heb je toch echt uitsluitend aan jezelf te danken.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:57 schreef prupke het volgende:
1) ik ben onvruchtbaar mis het juiste binnenwerk
Ze is erg op zoek naar medelijden. Vandaar ook dat ze steeds met foto's van dat aangeschoten wild komt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom deel je dit met de doorsnee nozem op een inet forum?
Hicks.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer enigzins gelijk in, ware het niet dat ik niet van te voren wil kunnen inschatten waar ik aan dood zal gaan.
Een Amerikaanse comedian zei ooit eens "Health nuts are going to feel stupid one day, lying in the hospital, dying of nothing."
jij gaat zo iets van prupke zien dat geen aangeschoten wild isquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:02 schreef Snatzi het volgende:
[..]
Ze is erg op zoek naar medelijden. Vandaar ook dat ze steeds met foto's van dat aangeschoten wild komt.
quote:
Ik ga dan ook niet op zoek naar foto's van dat stuk roadkillquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:03 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
jij gaat zo iets van prupke zien dat geen aangeschoten wild is
Je user icoonquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:05 schreef ToYDoLL het volgende:
mijn god dit topic is echt geweldig heheheTS heeft gewoon gelijk, het ís ranzig, en ze kunnen er wat aan doen. Maar er wat van zeggen resulteert vaak in depressies, waardoor ze nog meer voedsel naar binnen werken. Dit soort mensen moet een verbod op fastfood krijgen (waardoor ze verder wel bijna allemaal verlies gaan draaien, red.), een hogere belasting voor auto's betalen, en een gratis fiets... niet dat dat helpt, want dan komen er natuurlijk mannen als spike-alike die fastfood gaan dealen en de carpooler gaan uithangen om 'chicks' te scoren
Zo ziet d'r kop er uit...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:59 schreef SHE het volgende:
Zo te zien heb je een lekker lijf, en een beetje een tyfuskop...wie doet je wat??
Dude, ik lik nog liever aan mijn beeldscherm terwijl ik dit erop heb staan dan dat ik naar dat stuk vuilnis kijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:07 schreef KonnieKipke het volgende:
goed, bij hoge uitzondering dan weer van lang geleden; prupke's appeltje
[afbeelding]
Moet dat nou hierquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:07 schreef KonnieKipke het volgende:
goed, bij hoge uitzondering dan weer van lang geleden; prupke's appeltje
[afbeelding]
GATVERDAMME!quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo ziet d'r kop er uit...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:09 schreef ToYDoLL het volgende:
heej d'r is niks mis met mijn usericoon, die spike-alike gast wou dat zijn vriendin zo wasmet baard en al waarschijnlijk
Koploper.quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:10 schreef Snatzi het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
Mislukte zelfmoordpoging zeker?!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:59 schreef SHE het volgende:
Zo te zien heb je een lekker lijf, en een beetje een tyfuskop...wie doet je wat??
Plaatst zij ze dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:17 schreef op_dreef het volgende:
Is het nou nodig om iemand die hier foto's plaatst zo te gaan beledigen ?
Dan zal ik er ook maar even een citaat/betoog bijpakken van 1 m'n grote voorbeeldenquote:Op donderdag 17 maart 2005 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
Een Amerikaanse comedian zei ooit eens "Health nuts are going to feel stupid one day, lying in the hospital, dying of nothing."
quote:I love to smoke. I smoke seven thousand packs a day, ok. And I am never fucking quitting! I don't care how many laws they make. What's the law now? You can only smoke in your apartment, under a blanket, with all the lights out? Is that the rule now, huh?! The cops are outside, "We know you have the cigarettes. Come out of the house with the cigarettes above your head." "You'll never get me copper! I'm never coming out, you hear? I got a cigarette machine right here in my bedroom. Yeah!"
Know what I'm gonna do? I'm gonna get one of those tracheotomies. So I can smoke two cigarettes at the same time. I'm gonna get nine tracheotomies all the way around my neck. I'll be Tracheotomie Man! "He can smoke a pack at a time! He's Tracheotomie Man!"
I'm looking forward to cancer, man. I want that throat cancer. That's the best kind. You know why? You get that throat cancer, you get that voice box thing. Know what I'm talking about? ..[Talking as if has a voice box].. Sure it's scary, but you can make a lot of money with a voice box. Get a voice box, walking around the streets of Manhattan, "[VB] You got any spare change?" "Ahhh!! Here's my whole wallet, get away from me! Ahh!"
Imagine a whole family with voice boxes. That'd be creepy, wouldn't it? They'd be out in that backyard everyday during the summer. "[VB] Dad, can we go to the beach?" "[VB] Yes, get your mother and the dog. We'll leave right now. Sparky, come here." "[VB] Arf Arf Arf Arf Arf Arf Arf" Ahhhh!!
Or the ultimate irony. A guy with a voice box pulling up to the drive through window at McDonald's. That has to suck, huh? "Can I help you?" "[VB] Big Mac and a large order of fries." "Stop making fun of me." "[VB] I'm not making fun of you." "I'm getting the manager." "[VB] Get the fucking manager, I don't care."
I can remember a time in this country when men were proud to get cancer, God dammit! When it was a sign of manhood! John Wayne had cancer twice. Second time, they took out one of his lungs. He said, "Take 'em both! Cuz I don't fuckin' need 'em! I'll grow gills and breathe like a fish!"
Babe Ruth, greatest baseball player to ever play the game. He had a voic box. He was the first American to have a voice box. Yeah! "[VB] This is Babe Ruth, the Sultan of Swat, the Bambino, I smoke twenty-five God damn cuban cigars a day. I had meat for breakfast, lunch, and dinner. I fucked eighteen prostitutes a night! 'course, I'm dead now. I'm up here in heaven. Lou Gehrig is up here with me. God love Lou Gehrig. Jesus Christ, poor Lou Gehrig. Died of Lou Gehrig's disease. How the hell did he not see that coming? You know. We used to tell him, Lou, there's a disease with your name all over it, pal! There ain't no Babe Ruth disease, I'll tell you that much right now. Have a hot dog and a Hummer. Go ahead, it's on me."
I don't know. Personally, I think Billy Martin said it best when he said, "Hey! I can drive!" Because we tried to be nice to you non-smokers. We fucking tried. Okay? You wanted your own sections in the restaurants. We gave you that, huh. But that wasn't enough for you. Then you wanted the airplanes. We gave you the whole God damn plane! You happy now? You own the fucking plane! I'd like an explanation about that one folks because I will guarantee you if the plane is going down, the first announcement you're gonna hear is, "Folks, this is your Captain speaking. Look, uhm, light 'em up, 'cause we're going down, okay. I got a carton of Camels non-filters, I'll see you on the ground. Take it easy." Actually, it'd be more like this, "[VB] This is your Captain speaking. Smoke 'em if ya got 'em. Rrrr Rrrr"
The filters the best part. That's where they put the heroine. Only us real good smokers know that fucking secret. Yeah, we tried to be nice to you non-smokers. We tried. But you just fucking badger us, you know? You won't leave us alone! You got all your little speeches you're always giving to us. All these little facts that you dig out of a newspaper or pamphlet and you store that little nugget in your little fucking head, and we light up and you spew 'em out at us, don't ya? I love these little facts. "Well you know. Smoking takes ten years off your life." Well it's the ten worst years, isn't it folks? It's the ones at the end! It's the wheelchair kidney dialysis fucking years. You can have those years! We don't want 'em, alright!? And I guarantee if I'm still alive, I'll be smoking then. I'll be in my wheelchair, with my adult diapers on and my twenty-five year old non- smoking born again christian son behind me. I'll be going, "Hey! Make sure you wipe this time. I was itching all week for Christ's sake! And get me some more wippets. I'm almost out, you fucking pussy! Come on!"
Because you're always telling us, "You know, ever cigarette takes six minutes off your life. If you quit now you can live an extra ten years. If you quit now, you can live an extra twenty years." Hey, I got two words for you, ok. Jim Fix. Remember Jim Fix? The big famous jogging guy? Jogged fifteen miles a day. Did a jogging book. Did a jogging video. Dropped out of a heart attack when? When he was fucking jogging, that's when! What do you wanna bet it was two smokers who found the body the next morning and went, "Hey! That's Jim Fix, isn't it?" "Wow, what a fucking tragedy. Come on, lets go buy some buds."
It's always the yogurt sprout eating mother fuckers who get run over buy a bus drive by a guy who smokes three and a half packs a day. "Sorry officer, I didn't see him. I was too busy smoking!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |