abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:12:09 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_25526778
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:08 schreef prupke het volgende:
PS APK snap je het nu?
Nu wel ja.

Maar ik zou het vermakelijk vinden als Kasta in de toekomst een soortgelijk stuk over mensen zoals jij zou schrijven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25526789
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:12 schreef APK het volgende:

[..]

Nu wel ja.

Maar ik zou het vermakelijk vinden als Kasta in de toekomst een soortgelijk stuk over mensen zoals jij zou schrijven.
Zoals ik? Verklaar je nader! Wie en hoe ben ik?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_25526809
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef prupke het volgende:

[..]

nou ben ik ook wel benieuwd, en ik ben trouwens fok verslaafd prup
kan die pc maar niet uitgooien
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:15:21 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25526818
miauw!
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:16:58 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_25526832
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef prupke het volgende:
Volgens mij zou jij dagelijks geestelijk een kinderboerderij leeg moeten eten.

Laat maar zitten, het is off-topic.
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:18:13 #126
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25526848
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:25:56 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_25526856
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:16 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij zou jij dagelijks geestelijk een kinderboerderij leeg moeten eten.

Laat maar zitten, het is off-topic.
idd oftopic
En ik doe niet anders ... dus valt weinig leuks over mij te vertellen/schrijven
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:22:23 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_25526913
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:18 schreef prupke het volgende:

En ik doe niet anders ...
Ben jij dan zo'n skelet dat -met behulp van een soort geestelijk laxeermiddel- alles weer uitschijt
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:26:21 #129
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25526961
Kastanova: stukje is wel een beetje langdradig maar je hebt helemaal gelijk, leuk geschreven ook.

Dikke mensen moeten het meer bij zichzelf zoeken, het wordt nu steeds meer algemeen geaccepteerd dat iemand je verteld hoe slecht roken voor je is en kan zeggen: "zou je dat wel doen?" als je een cig wil opsteken. Maar het is veel minder normaal om te zeggen zou je dat wel doen als je een monster 4 bigmac menu's ziet bestellen. Ik denk dat het wel zal veranderen in de toekomst.

Ik hoop ook dat dikke mensen verplicht worden een toeslag betalen voor hun vliegtuigkaartje, treinkaartje, buskaartje, bioscoopkaartje etc... ze nemen tenslotte meer ruimte in beslag en verhogen brandstofverbruik. Ze vervuilen meer etc...
Ziektekosten premies moet voor dikke mensen ook flink verhoogd worden want ze hebben grotere kans op ziektes.

Grootste probleem nu is eigenlijk media en opvoeding. Je groeit op met "het is ok om dik te zijn" en "een dik persoon is ook een persoon". Ja allemaal leuk en aardig maar daardoor snappen die vetzakken niet dat het eigenlijk heel slecht is en eigenlijk helemaal niet ok. Iemand die in een rolstoel zit pesten is gewoon ziek want die persoon kan er nix aan doen. Een dik iemand op zijn vraatzucht wijzen is helemaal niet zo slecht want die kan er wel degelijk iets aan doen!

Vorige week was het weer zo ver, op de podium van de disco waar ik was stond een wijf van minstens 100 kilo te dansen.
Helemaal vooraan.
Strakke broek.
te kort strak truitje!
Je kijkt om je heen en enige wat je ziet is een enorme blote buik ingeklemd tussen een veel te strakke broek en een veel te kort truitje!!

En ze had nix door, ze had het super naar haar zin! Het is triest dat veel discoeigenaren niet durven dat soort mensen te weren.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:30:26 #130
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25527014
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:26 schreef spooky1234 het volgende:
Kastanova: stukje is wel een beetje langdradig maar je hebt helemaal gelijk, leuk geschreven ook.

Dikke mensen moeten het meer bij zichzelf zoeken, het wordt nu steeds meer algemeen geaccepteerd dat iemand je verteld hoe slecht roken voor je is en kan zeggen: "zou je dat wel doen?" als je een cig wil opsteken. Maar het is veel minder normaal om te zeggen zou je dat wel doen als je een monster 4 bigmac menu's ziet bestellen. Ik denk dat het wel zal veranderen in de toekomst.

Ik hoop ook dat dikke mensen verplicht worden een toeslag betalen voor hun vliegtuigkaartje, treinkaartje, buskaartje, bioscoopkaartje etc... ze nemen tenslotte meer ruimte in beslag en verhogen brandstofverbruik. Ze vervuilen meer etc...
Ziektekosten premies moet voor dikke mensen ook flink verhoogd worden want ze hebben grotere kans op ziektes.

Grootste probleem nu is eigenlijk media en opvoeding. Je groeit op met "het is ok om dik te zijn" en "een dik persoon is ook een persoon". Ja allemaal leuk en aardig maar daardoor snappen die vetzakken niet dat het eigenlijk heel slecht is en eigenlijk helemaal niet ok. Iemand die in een rolstoel zit pesten is gewoon ziek want die persoon kan er nix aan doen. Een dik iemand op zijn vraatzucht wijzen is helemaal niet zo slecht want die kan er wel degelijk iets aan doen!

Vorige week was het weer zo ver, op de podium van de disco waar ik was stond een wijf van minstens 100 kilo te dansen.
Helemaal vooraan.
Strakke broek.
te kort strak truitje!
Je kijkt om je heen en enige wat je ziet is een enorme blote buik ingeklemd tussen een veel te strakke broek en een veel te kort truitje!!

En ze had nix door, ze had het super naar haar zin! Het is triest dat veel discoeigenaren niet durven dat soort mensen te weren.
Hulde!

Het is idd maar goed dat je ze van redelijke afstand al kunt herkennen...anders hadden we die lowlife's nog sterren op moeten naaien ook!
pi_25527022
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:08 schreef prupke het volgende:
Dat je alle mensen (nu dan dikke vrouwen) over een kam haalt.
Waar haal je de ergenis vandaan?
Voor het geval je het nog niet gemerkt had, ik erger me weleens aan dingen en in tegenstelling tot de meerderheid ventileer ik die mening ook daadwerkelijk.
Iedereen ergert zich aan dikke mensen; is het niet omdat het simpelweg goor is om naar te kijken, dan is het wel om die non-excuses waarmee dergelijke personen hun vetzucht proberen goed te praten.

Naja, laat ik het zo stellen; hoeveel te vette mensen heb jij daadwerkelijk over zichzelf horen zeggen dat ze zo vet zijn omdat simpelweg teveel vreten?
Nou, ik nog niemand .

Nee, het ligt altijd aan iets of iemand anders; is het niet hun schildklier/stofwisseling, dan is het wel hun lichaamsbouw, maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat de meerderheid van die mensen dat niet met een medische uitslag kan onderbouwen.

En dan heb ik het nog niet eens over die kamerolifantjes die zielig gaan doen omdat "geen enkel dieet voor ze werkt" of nog erger, vanwege het "jojo-effect."
Het is inderdaad een ludieke manier om voor jezelf goed te praten dat je een vadsige prop bent, maar als je 2 weekjes op dieet gaat om vervolgens weer maaltijden te hebben die niet op 1 keukentafel uitgestald kunnen worden, dan heeft dat geen reet met een een slecht dieet, danwel jojo effect te maken, maar des te meer met je vraatzucht.
I was an atheist until I realized I was God
pi_25527072
Ok ik begijp je wel.
Maar : In mijn familie hebben we 3 personen die dik worden van water drinken. Die lui slikken te veel pillen naar mijn zin en al eten ze niets voor een week dan helpt het nog geen ruk.

Ik heb ook het zelfde gevoel over dikke mensen begrijp me goed.
Maar ik roep dat niet 1 2 3 omdat ik weet dat het wel een andere oorzaak kan hebben dan de mac of kentucky
pi_25527082
Naja, laat ik het zo stellen; hoeveel te vette mensen heb jij daadwerkelijk over zichzelf horen zeggen dat ze zo vet zijn omdat simpelweg teveel vreten?
Nou, ik nog niemand .

ik een jaar geleden (+23kilo) en er is idd wat aan te doen maar dan moet je er wel zelf achter staan
ben t er wel mee eens dat je die mensen die veel te zwaar zijn en dan een legging en topje aantrekken smerig vin
ik vindt t ook geen gezicht, maar er zijn er zat die zich wel normaal kunnen kleden hoor en daar kan ik best naar kijken
nu ik zelf afgevallen ben vind ik het vooral zonde dat sommige mensen dik zijn omdat ik weet dat er idd wat aan te doen is
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:43:46 #134
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25527168
prupke:

wedden dat ik die 3 mensen 10 kilo kan laten afvallen in een maand! stuur ze maar langs en dan gaan we kijken of ze van water dik worden..
Het is BULLSHIT!
wetenschappelijk gezien onmogelijk...
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_25527172
ok moeder-moeder.
maar het ligt wel aan je bouw.
kijk ik ben gewoon te dun en ik kan eten wat ik wil. Is ook geen pretje geloof me.
Sommige mensen zijn nu eenmaal dik/bet/vatsig of hoe je het ook wil noemen...
Maar niet iedereen kan er daadwerkelijk iets aan doen.
pi_25527181
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:35 schreef prupke het volgende:
Ok ik begijp je wel.
Maar : In mijn familie hebben we 3 personen die dik worden van water drinken.
Ze moeten de vissen er uithalen vóórdat ze uit het gaan aqaurium drinken .
pi_25527187
Vadsig varken, blijf eens met je gore vette tengels van de SPA BLAUW.

Ik hoop maar dat ze het zelf niet gaan geloven, die mensen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25527199
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef prupke het volgende:
ok moeder-moeder.
maar het ligt wel aan je bouw.
kijk ik ben gewoon te dun en ik kan eten wat ik wil. Is ook geen pretje geloof me.
Sommige mensen zijn nu eenmaal dik/bet/vatsig of hoe je het ook wil noemen...
Maar niet iedereen kan er daadwerkelijk iets aan doen.
ik tikte ook sommige
maar was echt wel een goed stukje opzich
pi_25527201
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:35 schreef prupke het volgende:
Ok ik begijp je wel.
Maar : In mijn familie hebben we 3 personen die dik worden van water drinken. Die lui slikken te veel pillen naar mijn zin en al eten ze niets voor een week dan helpt het nog geen ruk.
Dik worden van water, welnee. Die lui gaan 's nachts slaapwandelend de koelkast ''leegruimen''
pi_25527204
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze moeten de vissen er uithalen vóórdat ze uit het gaan aqaurium drinken [afbeelding].
sjezus man hoe verzin jij t toch?
pi_25527213
Ook altijd leuk: "Ja maar ik probeer ook echt wel af te vallen, ik drink alleen nog maar cola light" .
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:47:52 #142
112316 Nagz
Wessss side!
pi_25527216
Ok, dan heb je een trage spijsvertering.......
Dan eet je toch niet bij de snackbar?

En dat vergeten ze vaak.
Want van alle vrouwen die overgewicht hebben (en dan niet 5kg + ofzo) die vreten gewoon te vet.
En ze hebben dan misschien wel een trage spijsvertering, maar daar helpt een snackbar je niet bij.
pi_25527219
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dik worden van water, welnee. Die lui gaan 's nachts slaapwandelend de koelkast ''leegruimen''

Dat zeg jij. En dat mag hoor
Maar waarom willen jullie niet begrijpen dat er ook andere oorzaken zijn behalve vraatzucht?
pi_25527221
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Ook altijd leuk: "Ja maar ik probeer ook echt wel af te vallen, ik drink alleen nog maar cola light" .
das idd niet goed , je kan beter gewone cola drinken
echt hoor
pi_25527224
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Een Big Mac Menu met dubbele frietsaus, een cheeseburger en een cola light graag!
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:49:01 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25527228
quote:

[..]

Ze moeten de vissen er uithalen vóórdat ze uit het gaan aqaurium drinken [afbeelding].

Als je niet zo lelijk was, was ik je getrouwd babe
pi_25527232
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:48 schreef prupke het volgende:

[..]

Dat zeg jij. En dat mag hoor
Maar waarom willen jullie niet begrijpen dat er ook andere oorzaken zijn behalve vraatzucht?
Ik geloof best dat die oorzaken er zijn, maar dan slechts bij 1% van de gevallen en niet bij 100%
pi_25527242
quote:

[..]

De omega in vis is gezonder dan water dus laat de vis maar zitten
pi_25527251
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik geloof best dat die oorzaken er zijn, maar dan slechts bij 1% van de gevallen en niet bij 100%
Prima
Show me the stats ....
pi_25527317
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:51 schreef prupke het volgende:
Prima
Show me the stats ....
Zodra jij de medische onderzoeksresultaten van die familieleden van je laat zien .
pi_25527339
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zodra jij de medische onderzoeksresultaten van die familieleden van je laat zien .
kan niet
Krijg zelfs mijn eigen dossier na een half jaar niet naar boven
pi_25527374
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:59 schreef prupke het volgende:
kan niet
Krijg zelfs mijn eigen dossier na een half jaar niet naar boven
Oftewel, je gelooft ze op hun woord...
Doe dat dan ook als men stelt dat bij slechts 1/100 van de mensen met een overgewicht er daadwerkelijk sprake is van een lichamelijke oorzaak/excuus .
pi_25527385
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oftewel, je gelooft ze op hun woord...
Doe dat dan ook als men stelt dat bij slechts 1/100 van de mensen met een overgewicht er daadwerkelijk sprake is van een lichamelijke oorzaak/excuus .
Hoe kom jij aan die oftewel?
Ik geloof alleen in mezelf en ik ben al lang bezig om een medisch dossier los te krijgen....
Dus doe nog maar eens een gok
  woensdag 16 maart 2005 @ 03:38:26 #154
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25527645
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:06 schreef prupke het volgende:
Dus doe nog maar eens een gok
Borderline...
  woensdag 16 maart 2005 @ 03:44:09 #155
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_25527660
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 03:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Borderline...
At best, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_25528865
Tja ieder zijn mening.. Ik zelf ben een jongen van 1.80 en weeg 64 kg. beetje mager, maar ik houd juist alleen maar van vrouwen met een MAAT meer, en dan bedoel ik ook echt een MAAT meer. de zogenaamde BBW's Big en Beautiful Women.

Alle vrouwen onder de 80 kilo vind ik per definitie niet sexueel aantrekkelijk..

Dus topicstarter "niet de hele wereld met jou" ...

Er zijn echt wel mannen die anders denken dan jou.
Ook het feit dat je het onderwerp zo bagataliseert vind ik ook niet echt getuigen van respect voor je medemens... Echt niet alle dikkere mensen eten zoveel, veel mensen hebben last van diabetes, of trage schildklier, of een waterhuishouding die niet klopt. genetische aanleg etc...
Die mensen komen van een glas water zelfs een kilo aan... Wat erg genoeg voor hun is. Ze worden er hun hele leven op aan gekeken, terwijl ze er niets aan kunnen doen...

Maar goed, ieder zijn mening, ik zelf breng liever een ode aan de BBW !

pi_25529789
* octopussy zeecontainer meldt

zal de volgende keer eens een te kort strak truitje aantrekken en een heupbroek (en de pijpen daarvan in mijn laarzen proppen) als ik uitga. Eens kijken hoeveel huilies zich dan aan me gaan lopen ergeren

oja...en eten is lekker
pi_25529942
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:38 schreef SpikeAlike het volgende:
Echt niet alle dikkere mensen eten zoveel, veel mensen hebben last van diabetes, of trage schildklier, of een waterhuishouding die niet klopt. genetische aanleg etc...
Die mensen komen van een glas water zelfs een kilo aan... Wat erg genoeg voor hun is. Ze worden er hun hele leven op aan gekeken, terwijl ze er niets aan kunnen doen...
Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.
Het gros heeft het gewoon aan zichzelf te wijten, te veel eten/snoepen, te weinig bewegen.

Ben jij een feeder?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25530223
Een vriendin van me weegt 95 kilo. Ze is ontzettend veel aangekomen door een depressie, met bijbehorende medicijnen, en eetbuien. Nu eet ze weer normaal, en het gewicht komt er langzaam af, ongeveer 2 kilo per maand. Mag zij dan al die tijd niet uitgaan ofzo?

Het is zo makkelijk hè, om op dikke mensen af te geven. Maar héél veel mensen met overgewicht zijn emotie-eters. En dat heb je natuurlijk in zekere zin wel aan jezelf te danken, maar je kunt niet zomaar zeggen: "Eet eens wat minder." Dat is net als tegen iemand met anorexia zeggen: "Hier, heb je een hamburger."

Ik ben het er wel mee eens dat je je beschaafd moet kleden, niemand zit te wachten op te veel bloot in te kleine kleren.
pi_25530382
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.
Het gros heeft het gewoon aan zichzelf te wijten, te veel eten/snoepen, te weinig bewegen.

Ben jij een feeder?
Nope geen feeder, ik adoreer vollere vrouwen, maar ik ga me niet bemoeien met hun eetgewoonten, als mijn vriendin wilt lijnen, mag ze dat, daar bemoei ik mij niet eens mee.. Het gaat hier natuurlijk wel over de gezondheid van een mens! Maar het feit blijft dat ik gewoon een sexuele aantrekkingskracht op vollere vrouwen. Daar kan men niets aan veranderen.

Het enige wat ik wilde aangeven is dat iedereen zijn mening mag hebben, maar respect voor de medemens moet toch wel hoog in het vaandel staan, vooral tegenwoordig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')