Nu wel ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:08 schreef prupke het volgende:
PS APK snap je het nu?
Zoals ik? Verklaar je nader! Wie en hoe ben ik?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Maar ik zou het vermakelijk vinden als Kasta in de toekomst een soortgelijk stuk over mensen zoals jij zou schrijven.
nou ben ik ook wel benieuwd, en ik ben trouwens fok verslaafd prupquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Zoals ik? Verklaar je nader! Wie en hoe ben ik?
Volgens mij zou jij dagelijks geestelijk een kinderboerderij leeg moeten eten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:13 schreef prupke het volgende:
Zoals ik? Verklaar je nader! Wie en hoe ben ik?
idd oftopicquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij dagelijks geestelijk een kinderboerderij leeg moeten eten.
Laat maar zitten, het is off-topic.
Ben jij dan zo'n skelet dat -met behulp van een soort geestelijk laxeermiddel- alles weer uitschijtquote:
Hulde!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:26 schreef spooky1234 het volgende:
Kastanova: stukje is wel een beetje langdradig maar je hebt helemaal gelijk, leuk geschreven ook.
Dikke mensen moeten het meer bij zichzelf zoeken, het wordt nu steeds meer algemeen geaccepteerd dat iemand je verteld hoe slecht roken voor je is en kan zeggen: "zou je dat wel doen?" als je een cig wil opsteken. Maar het is veel minder normaal om te zeggen zou je dat wel doen als je een monster 4 bigmac menu's ziet bestellen. Ik denk dat het wel zal veranderen in de toekomst.
Ik hoop ook dat dikke mensen verplicht worden een toeslag betalen voor hun vliegtuigkaartje, treinkaartje, buskaartje, bioscoopkaartje etc... ze nemen tenslotte meer ruimte in beslag en verhogen brandstofverbruik. Ze vervuilen meer etc...
Ziektekosten premies moet voor dikke mensen ook flink verhoogd worden want ze hebben grotere kans op ziektes.
Grootste probleem nu is eigenlijk media en opvoeding. Je groeit op met "het is ok om dik te zijn" en "een dik persoon is ook een persoon". Ja allemaal leuk en aardig maar daardoor snappen die vetzakken niet dat het eigenlijk heel slecht is en eigenlijk helemaal niet ok. Iemand die in een rolstoel zit pesten is gewoon ziek want die persoon kan er nix aan doen. Een dik iemand op zijn vraatzucht wijzen is helemaal niet zo slecht want die kan er wel degelijk iets aan doen!
Vorige week was het weer zo ver, op de podium van de disco waar ik was stond een wijf van minstens 100 kilo te dansen.
Helemaal vooraan.
Strakke broek.
te kort strak truitje!
Je kijkt om je heen en enige wat je ziet is een enorme blote buik ingeklemd tussen een veel te strakke broek en een veel te kort truitje!!
En ze had nix door, ze had het super naar haar zin! Het is triest dat veel discoeigenaren niet durven dat soort mensen te weren.
Voor het geval je het nog niet gemerkt had, ik erger me weleens aan dingen en in tegenstelling tot de meerderheid ventileer ik die mening ook daadwerkelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:08 schreef prupke het volgende:
Dat je alle mensen (nu dan dikke vrouwen) over een kam haalt.
Waar haal je de ergenis vandaan?
Ze moeten de vissen er uithalen vóórdat ze uit het gaan aqaurium drinkenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:35 schreef prupke het volgende:
Ok ik begijp je wel.
Maar : In mijn familie hebben we 3 personen die dik worden van water drinken.
.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef prupke het volgende:
ok moeder-moeder.
maar het ligt wel aan je bouw.
kijk ik ben gewoon te dun en ik kan eten wat ik wil. Is ook geen pretje geloof me.
Sommige mensen zijn nu eenmaal dik/bet/vatsig of hoe je het ook wil noemen...
Maar niet iedereen kan er daadwerkelijk iets aan doen.
Dik worden van water, welnee. Die lui gaan 's nachts slaapwandelend de koelkast ''leegruimen''quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:35 schreef prupke het volgende:
Ok ik begijp je wel.
Maar : In mijn familie hebben we 3 personen die dik worden van water drinken. Die lui slikken te veel pillen naar mijn zin en al eten ze niets voor een week dan helpt het nog geen ruk.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten de vissen er uithalen vóórdat ze uit het gaan aqaurium drinken [afbeelding].
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dik worden van water, welnee. Die lui gaan 's nachts slaapwandelend de koelkast ''leegruimen''
das idd niet goed , je kan beter gewone cola drinkenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Ook altijd leuk: "Ja maar ik probeer ook echt wel af te vallen, ik drink alleen nog maar cola light".
Een Big Mac Menu met dubbele frietsaus, een cheeseburger en een cola light graag!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Ook altijd leuk: "Ja maar ik probeer ook echt wel af te vallen, ik drink alleen nog maar cola light".
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze moeten de vissen er uithalen vóórdat ze uit het gaan aqaurium drinken [afbeelding].
Ik geloof best dat die oorzaken er zijn, maar dan slechts bij 1% van de gevallen en niet bij 100%quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat zeg jij. En dat mag hoor
Maar waarom willen jullie niet begrijpen dat er ook andere oorzaken zijn behalve vraatzucht?
De omega in vis is gezonder dan water dus laat de vis maar zittenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Primaquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik geloof best dat die oorzaken er zijn, maar dan slechts bij 1% van de gevallen en niet bij 100%
Zodra jij de medische onderzoeksresultaten van die familieleden van je laat zienquote:
kan nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra jij de medische onderzoeksresultaten van die familieleden van je laat zien.
Oftewel, je gelooft ze op hun woord...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:59 schreef prupke het volgende:
kan niet![]()
Krijg zelfs mijn eigen dossier na een half jaar niet naar boven
Hoe kom jij aan die oftewel?quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je gelooft ze op hun woord...
Doe dat dan ook als men stelt dat bij slechts 1/100 van de mensen met een overgewicht er daadwerkelijk sprake is van een lichamelijke oorzaak/excuus.
Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:38 schreef SpikeAlike het volgende:
Echt niet alle dikkere mensen eten zoveel, veel mensen hebben last van diabetes, of trage schildklier, of een waterhuishouding die niet klopt. genetische aanleg etc...
Die mensen komen van een glas water zelfs een kilo aan... Wat erg genoeg voor hun is. Ze worden er hun hele leven op aan gekeken, terwijl ze er niets aan kunnen doen...
Nope geen feeder, ik adoreer vollere vrouwen, maar ik ga me niet bemoeien met hun eetgewoonten, als mijn vriendin wilt lijnen, mag ze dat, daar bemoei ik mij niet eens mee.. Het gaat hier natuurlijk wel over de gezondheid van een mens! Maar het feit blijft dat ik gewoon een sexuele aantrekkingskracht op vollere vrouwen. Daar kan men niets aan veranderen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.
Het gros heeft het gewoon aan zichzelf te wijten, te veel eten/snoepen, te weinig bewegen.
Ben jij een feeder?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |