abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25527339
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zodra jij de medische onderzoeksresultaten van die familieleden van je laat zien .
kan niet
Krijg zelfs mijn eigen dossier na een half jaar niet naar boven
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_25527374
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:59 schreef prupke het volgende:
kan niet
Krijg zelfs mijn eigen dossier na een half jaar niet naar boven
Oftewel, je gelooft ze op hun woord...
Doe dat dan ook als men stelt dat bij slechts 1/100 van de mensen met een overgewicht er daadwerkelijk sprake is van een lichamelijke oorzaak/excuus .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25527385
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oftewel, je gelooft ze op hun woord...
Doe dat dan ook als men stelt dat bij slechts 1/100 van de mensen met een overgewicht er daadwerkelijk sprake is van een lichamelijke oorzaak/excuus .
Hoe kom jij aan die oftewel?
Ik geloof alleen in mezelf en ik ben al lang bezig om een medisch dossier los te krijgen....
Dus doe nog maar eens een gok
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 16 maart 2005 @ 03:38:26 #154
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_25527645
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:06 schreef prupke het volgende:
Dus doe nog maar eens een gok
Borderline...
  woensdag 16 maart 2005 @ 03:44:09 #155
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_25527660
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 03:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Borderline...
At best, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_25528865
Tja ieder zijn mening.. Ik zelf ben een jongen van 1.80 en weeg 64 kg. beetje mager, maar ik houd juist alleen maar van vrouwen met een MAAT meer, en dan bedoel ik ook echt een MAAT meer. de zogenaamde BBW's Big en Beautiful Women.

Alle vrouwen onder de 80 kilo vind ik per definitie niet sexueel aantrekkelijk..

Dus topicstarter "niet de hele wereld met jou" ...

Er zijn echt wel mannen die anders denken dan jou.
Ook het feit dat je het onderwerp zo bagataliseert vind ik ook niet echt getuigen van respect voor je medemens... Echt niet alle dikkere mensen eten zoveel, veel mensen hebben last van diabetes, of trage schildklier, of een waterhuishouding die niet klopt. genetische aanleg etc...
Die mensen komen van een glas water zelfs een kilo aan... Wat erg genoeg voor hun is. Ze worden er hun hele leven op aan gekeken, terwijl ze er niets aan kunnen doen...

Maar goed, ieder zijn mening, ik zelf breng liever een ode aan de BBW !

pi_25529789
* octopussy zeecontainer meldt

zal de volgende keer eens een te kort strak truitje aantrekken en een heupbroek (en de pijpen daarvan in mijn laarzen proppen) als ik uitga. Eens kijken hoeveel huilies zich dan aan me gaan lopen ergeren

oja...en eten is lekker
pi_25529942
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:38 schreef SpikeAlike het volgende:
Echt niet alle dikkere mensen eten zoveel, veel mensen hebben last van diabetes, of trage schildklier, of een waterhuishouding die niet klopt. genetische aanleg etc...
Die mensen komen van een glas water zelfs een kilo aan... Wat erg genoeg voor hun is. Ze worden er hun hele leven op aan gekeken, terwijl ze er niets aan kunnen doen...
Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.
Het gros heeft het gewoon aan zichzelf te wijten, te veel eten/snoepen, te weinig bewegen.

Ben jij een feeder?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25530223
Een vriendin van me weegt 95 kilo. Ze is ontzettend veel aangekomen door een depressie, met bijbehorende medicijnen, en eetbuien. Nu eet ze weer normaal, en het gewicht komt er langzaam af, ongeveer 2 kilo per maand. Mag zij dan al die tijd niet uitgaan ofzo?

Het is zo makkelijk hè, om op dikke mensen af te geven. Maar héél veel mensen met overgewicht zijn emotie-eters. En dat heb je natuurlijk in zekere zin wel aan jezelf te danken, maar je kunt niet zomaar zeggen: "Eet eens wat minder." Dat is net als tegen iemand met anorexia zeggen: "Hier, heb je een hamburger."

Ik ben het er wel mee eens dat je je beschaafd moet kleden, niemand zit te wachten op te veel bloot in te kleine kleren.
pi_25530382
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:48 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.
Het gros heeft het gewoon aan zichzelf te wijten, te veel eten/snoepen, te weinig bewegen.

Ben jij een feeder?
Nope geen feeder, ik adoreer vollere vrouwen, maar ik ga me niet bemoeien met hun eetgewoonten, als mijn vriendin wilt lijnen, mag ze dat, daar bemoei ik mij niet eens mee.. Het gaat hier natuurlijk wel over de gezondheid van een mens! Maar het feit blijft dat ik gewoon een sexuele aantrekkingskracht op vollere vrouwen. Daar kan men niets aan veranderen.

Het enige wat ik wilde aangeven is dat iedereen zijn mening mag hebben, maar respect voor de medemens moet toch wel hoog in het vaandel staan, vooral tegenwoordig...
  woensdag 16 maart 2005 @ 13:06:06 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25530396
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 13:04 schreef SpikeAlike het volgende:

[..]

Maar het feit blijft dat ik gewoon een sexuele aantrekkingskracht op vollere vrouwen. Daar kan men niets aan veranderen.
Als je vriendin op dieet gaat, en ze slankt af.. Hoe ga je daar dan mee om?
pi_25530428
quote:
Ik ben het er wel mee eens dat je je beschaafd moet kleden, niemand zit te wachten op te veel bloot in te kleine kleren.
Ook dikkere mensen hebben het recht zich sexy te voelen in strakkere kleding!

Kleding is persoonlijk en niemand kan je daar op aanspreken, tenzij er aanstootgevende leuzen enz. op de kleding staan, dan begrijp ik het nog wel.

Maar de omvang van iemand mag nooit reden zijn om aanstoot te geven aan kleding.
Laat iedere persoon in hun eigen waarde!
Dat is mijn mening.
pi_25530471
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je vriendin op dieet gaat, en ze slankt af.. Hoe ga je daar dan mee om?
Nou het feit dat ze op dieet is, is voor mij niet zo leuk.. Ik heb altijd een hekel aan dieeten gehad etc...
Maar het is haar lichaam, dus daar heb ik niets over te zeggen.

Plus het feit dat de sexuele aantrekkingskracht niet het enige is wat mij aan mijn vriendin bindt!
Nou moet ik er ook bij zeggen, dat als ze wat zou afvallen, dat bij haar nooit zo drastisch zal zijn..
Want alleen op water leven, dan komt ze al een grammetje aan ofzo...
Dus dat is een lichamelijk probleem wat voor een groot deel niets met eten te maken heeft.
Dus graatmager zal ze nooit worden.
pi_25530540
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:

[..]

das idd niet goed , je kan beter gewone cola drinken
echt hoor
Hey (ja hier mag ik nog wel komen

Ik lees net dit op mijn Cola light!

En bij mijn vinger staat in het rondje <1 Kcal*

Per 100ml zit er minder dan 1 Kcal in. Lijkt me toch niet slecht voor frisdrank...
Of weten jullie iets dat ik niet weet
pi_25530541
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Toeps het volgende:
Het is zo makkelijk hè, om op dikke mensen af te geven. Maar héél veel mensen met overgewicht zijn emotie-eters. En dat heb je natuurlijk in zekere zin wel aan jezelf te danken, maar je kunt niet zomaar zeggen: "Eet eens wat minder." Dat is net als tegen iemand met anorexia zeggen: "Hier, heb je een hamburger."
En wat is daar in godsnaam mis mee?
Juist als je niets zegt, keur je het indirect goed en dat lijkt me nou niet echt in het voordeel van de persoon in kwestie.
Echt weer zo'n non-excuus; "Ja, ik vreet me helemaal vol omdat ik mezelf zo zielig vind ."
Pleur toch op met je chronische zelfmedelijden .

Dat valt voor mij echt in de categorie "Ik moet mensen vermoorden van de stemmen in m'n hoofd" .
pi_25530665
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 13:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat het niet werkt.
pi_25530692
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 14:57 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat het niet werkt.
Vandaar ook dat ik gebruik maak van ietwat grovere bewoordingen .
  woensdag 16 maart 2005 @ 15:07:55 #168
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_25530741
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 13:12 schreef SpikeAlike het volgende:

[..]

Want alleen op water leven, dan komt ze al een grammetje aan ofzo...
maar jou vriendin blijft dus alsmaar groeien en groeien of niet?! of mag ze op sommige dagen gewoon helemaal niets eten
pi_25530768
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 15:07 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

maar jou vriendin blijft dus alsmaar groeien en groeien of niet?! of mag ze op sommige dagen gewoon helemaal niets eten
Dude, ga er nou niet op in, die vent woont samen met een op maat gesneden spons .
pi_25530911
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 13:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Juist als je niets zegt, keur je het indirect goed en dat lijkt me nou niet echt in het voordeel van de persoon in kwestie.

blablabla
Waarom moet je dan persee iets van zeggen? denk je nou echt dat dikke mensen niet weten dat ze dik zijn ofzo? En waarom moeten mensen jou goedkeuring hebben?

Wat geeft jouw het idee dat andere mensen willen horen van jou hoe ze eruit zien en hoe erg dat wel niet is
pi_25531229
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 16:25 schreef octopussy het volgende:
Waarom moet je dan persee iets van zeggen? denk je nou echt dat dikke mensen niet weten dat ze dik zijn ofzo? En waarom moeten mensen jou goedkeuring hebben?

Wat geeft jouw het idee dat andere mensen willen horen van jou hoe ze eruit zien en hoe erg dat wel niet is
Tuurlijk willen ze dat niet, uiteraard maken ze zichzelf liever wijs dat ze er met een paar buiken en onderkinnen extra nog steeds mooi uitzien, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn woorden niet aankomen.
Spreek ze maar eens aan op de ilussie dat dikke mensen gezelligheidsmensen zijn.
Ik snap best dat je, aangezien je met zo'n lijf geen vrienden maakt, krampachtig aandacht probeert te krijgen door maar zo luidruchtig mogelijk te bulderen, maar je bent helemaal niet gezellig, je bent hoogstens godsgruwelijk irritant.
Die boodschap komt echt wel aan hoor...
En dat is het doel, zorgen dat dergelijke vethompen zichzelf zo ongelukkig met hun uiterlijk gaan voelen, dat ze er eindelijk wat aan zullen doen.

Kijk, je kan ook gewoon stoppen met douchen/wassen, je baard laten staan, je haar laten groeien en iedere dag dezelfde kleding dragen, maar als men maar vaak genoeg met walging naar je kijkt en je stinkende zwerver noemt, dan zul je uiteindelijk echt wel aandacht aan je uiterlijk gaan besteden.
Dus waarom zou het niet werken met dergelijke vette wijven?

Ik vergelijk het altijd maar met een jong hondje dat in de woonkamer gezeken heeft; die duwt men ook altijd even flink met de neus in de pis.
Maar aangezien het bij dergelijke proppen fysiek niet eens mogelijk is om ze in een dergelijke houding te krijgen, doe ik het maar verbaal.
pi_25531365
Mooi verhaal
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_25531667
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:49 schreef SHE het volgende:

[..]

Als je niet zo lelijk was, was ik je getrouwd babe
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:22:54 #174
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25532470
spike-alike:

Er zijn veel kleine magere mannetjes die het hebben met een onwijs dik wijf. Je ziet ze veel lopen. Vaak zijn het loosers die geen ander meisje kunnen krijgen. Ik heb nog nooit een aantrekelijke slanke man gezien met een dikke vrouw. Altijd zijn het lelijke magere nerds die heel hard schreeuwen hoe blij ze zijn met hun dikke vriendin en dat ze alleen op dik vallen.

Natuurlijk zijn er ook mensen die het leuk vinden om poep te eten dus er zullen ook heus mensen bestaan die echt serieus geilen op dikke vrouwen. Maar ik denk dat 95% van hun eigenlijk liever een slank aantrekkelijk meisje wil maar weet dat ze die niet kunnen krijgen. Vaak hebben die mensen hun hele leven alleen met dikke vrouwen gehad en dan passen ze zich aan.. gaan zie die ook leuk vinden. Maar das net als mannen die 30 jaar opgesloten worden in een gevangenis en homo gedrag gaan vertonen terwijl ze eigenlijk niet homo zouden zijn als ze vrij waren.

Maar als jij dan een dikke vrouwen-gek bent.. leg jij mij eens uit:
- hoe kan je voorkeur hebben voor een vrouw die je niet kan tillen? Zou je niet liever zo nu en dan je vriendin willen optillen?
- hoe kan sex lekkerder zijn met een vrouw die zich de pleuris zweet bij het omdraaien alleen al?
- hoe kan sex lekkerder zijn als je niet eens bij de schaamstreek kan komen omdat er een buik in de weg zit
- hoe kan je met je pik tussen de billen komen als je minder dan 30 centimeter hebt?
- wat is sexy aan houdplooien en hangvlees?
- dikke vrouwen en dikke mannen lijken meer op elkaar naarmate ze dikker worden dus hoezo weet je eigelijk uberhaupt dat je op vrouwen valt.. als je op extreme dikkerds valt kan je net zogoed homo zijn en dikke mannen pakken, weinig verschil, ze hebben zelfde rondingen en hang tieten.
- dikke vrouwen hebben geen vorm en hoe dikker ze zijn hoe meer ze op elkaar lijken.. namelijk een grote ronde bal.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_25532571
Hmm, misschien zijn mannen die op dikke vrouwen vallen meer op innerlijk gefixeerd dan op uiterlijk.. Iets anders kan ik niet bedenken...

Ik heb een jaar of wat geleden wel eens geexpirimenteerd met een dikke vrouw. Gewoon om te kijken hoe het was. Maar het was niks. Gelukkig kon ze wel deepthroaten, dat scheelde.

Maarja, laten we reeel blijven, hoe velen van ons belanden in een relatie en gaan daarna compleet uitdijen? Dat zie je toch vaak om je heen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')