kan nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra jij de medische onderzoeksresultaten van die familieleden van je laat zien.
Oftewel, je gelooft ze op hun woord...quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:59 schreef prupke het volgende:
kan niet![]()
Krijg zelfs mijn eigen dossier na een half jaar niet naar boven
Hoe kom jij aan die oftewel?quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je gelooft ze op hun woord...
Doe dat dan ook als men stelt dat bij slechts 1/100 van de mensen met een overgewicht er daadwerkelijk sprake is van een lichamelijke oorzaak/excuus.
Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:38 schreef SpikeAlike het volgende:
Echt niet alle dikkere mensen eten zoveel, veel mensen hebben last van diabetes, of trage schildklier, of een waterhuishouding die niet klopt. genetische aanleg etc...
Die mensen komen van een glas water zelfs een kilo aan... Wat erg genoeg voor hun is. Ze worden er hun hele leven op aan gekeken, terwijl ze er niets aan kunnen doen...
Nope geen feeder, ik adoreer vollere vrouwen, maar ik ga me niet bemoeien met hun eetgewoonten, als mijn vriendin wilt lijnen, mag ze dat, daar bemoei ik mij niet eens mee.. Het gaat hier natuurlijk wel over de gezondheid van een mens! Maar het feit blijft dat ik gewoon een sexuele aantrekkingskracht op vollere vrouwen. Daar kan men niets aan veranderen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat zijn dus gewoon de uitzonderingen.
Het gros heeft het gewoon aan zichzelf te wijten, te veel eten/snoepen, te weinig bewegen.
Ben jij een feeder?![]()
Als je vriendin op dieet gaat, en ze slankt af.. Hoe ga je daar dan mee om?quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:04 schreef SpikeAlike het volgende:
[..]
Maar het feit blijft dat ik gewoon een sexuele aantrekkingskracht op vollere vrouwen. Daar kan men niets aan veranderen.
Ook dikkere mensen hebben het recht zich sexy te voelen in strakkere kleding!quote:Ik ben het er wel mee eens dat je je beschaafd moet kleden, niemand zit te wachten op te veel bloot in te kleine kleren.
Nou het feit dat ze op dieet is, is voor mij niet zo leuk.. Ik heb altijd een hekel aan dieeten gehad etc...quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je vriendin op dieet gaat, en ze slankt af.. Hoe ga je daar dan mee om?
Hey (ja hier mag ik nog wel komenquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
das idd niet goed , je kan beter gewone cola drinken
echt hoor
En wat is daar in godsnaam mis mee?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Toeps het volgende:
Het is zo makkelijk hè, om op dikke mensen af te geven. Maar héél veel mensen met overgewicht zijn emotie-eters. En dat heb je natuurlijk in zekere zin wel aan jezelf te danken, maar je kunt niet zomaar zeggen: "Eet eens wat minder." Dat is net als tegen iemand met anorexia zeggen: "Hier, heb je een hamburger."
Dat het niet werkt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
En wat is daar in godsnaam mis mee?
Vandaar ook dat ik gebruik maak van ietwat grovere bewoordingenquote:
maar jou vriendin blijft dus alsmaar groeien en groeien of niet?! of mag ze op sommige dagen gewoon helemaal niets etenquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:12 schreef SpikeAlike het volgende:
[..]
Want alleen op water leven, dan komt ze al een grammetje aan ofzo...
Dude, ga er nou niet op in, die vent woont samen met een op maat gesneden sponsquote:Op woensdag 16 maart 2005 15:07 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
maar jou vriendin blijft dus alsmaar groeien en groeien of niet?! of mag ze op sommige dagen gewoon helemaal niets eten![]()
Waarom moet je dan persee iets van zeggen? denk je nou echt dat dikke mensen niet weten dat ze dik zijn ofzo? En waarom moeten mensen jou goedkeuring hebben?quote:Op woensdag 16 maart 2005 13:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
En wat is daar in godsnaam mis mee?
Juist als je niets zegt, keur je het indirect goed en dat lijkt me nou niet echt in het voordeel van de persoon in kwestie.
blablabla
Tuurlijk willen ze dat niet, uiteraard maken ze zichzelf liever wijs dat ze er met een paar buiken en onderkinnen extra nog steeds mooi uitzien, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn woorden niet aankomen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:25 schreef octopussy het volgende:
Waarom moet je dan persee iets van zeggen? denk je nou echt dat dikke mensen niet weten dat ze dik zijn ofzo? En waarom moeten mensen jou goedkeuring hebben?
Wat geeft jouw het idee dat andere mensen willen horen van jou hoe ze eruit zien en hoe erg dat wel niet is![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:49 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je niet zo lelijk was, was ik je getrouwd babe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |