Omschrijf ''vol''quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:35 schreef NielsTriple het volgende:
triest topic...
nix meer, nix minder...
er gaat niets boven een volle meid / vrouw
quote:Op maandag 14 maart 2005 11:48 schreef kastanova het volgende:
Nee stomme koe, het is te wijten aan het feit dat je wekelijks een complete kinderboerderij leeg eet.
ik denk dat je daar zelf toch wel een beeld bij kan bedenken?quote:
Ik zal het Bertha vragen, als ik haar kan vinden. Ken jij haar??quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n narcisme is algemeen bekend, maar ADHD?!.
.
.
Maar vertel Bertha, voel je je aangesproken?
Ken je dat spreekwoord van de pot en de ketel?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:41 schreef kaleidoscoop het volgende:
[..]
Ik zal het Bertha vragen, als ik haar kan vinden. Ken jij haar??
Leuk stukje verder hoor, beetje theatraal. Maar een leuke poging tot vermaak. Ik heb beter van je gelezen.
Ja hoor. Waar doe ik theatraal? Ik heb nog nooit een 'column' geschreven, laat staan met zulk een bombastisch taalgebruik om een statement te maken, gebruikt door een jongetje dat er over 10 jaar ook niet meer als vermeend Adonis uit ziet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ken je dat spreekwoord van de pot en de ketel?
Nee, anders zou ik het niet vragen. Hoe vol is vol?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:41 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ik denk dat je daar zelf toch wel een beeld bij kan bedenken?
Klopt dat is niet prettig idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:15 schreef op_dreef het volgende:
Laten we eerlijk zijn,
Het is gewoon niet prettig als zo'n dikke zee-container op je af komt lopen op je avondje uit. Je voelt je niet prettig, je voelt je redelijk beledigt, en je vind het ook redelijk kut om zo'n olifant recht in haar gezicht te zeggen waar het op staat. Misschien is het wijsheid om een paar mueslirepen in je zak mee te nemen op zo'n avond uit om aan zo'n lopende aardbeving te geven als "stille hint" ?
Mensen met een olifantenlichaam kweken vanzelf wel een olifantenhuid.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Klopt dat is niet prettig idd.
Maar het is ook niet prettig als je zo dik bent (om wat voor reden dan ook ) dat je uitgemaakt /aangekeken word voor hippo of waterbed (100+ gestab.) Die mensen hoeven toch niet de grond in getrapt te worden?
Niet alle mensen hebben een olifantenhuid.
Wat dat aangaat sluit ik me volledig aan bij de T.S.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Klopt dat is niet prettig idd.
Maar het is ook niet prettig als je zo dik bent (om wat voor reden dan ook ) dat je uitgemaakt /aangekeken word voor hippo of waterbed (100+ gestab.) Die mensen hoeven toch niet de grond in getrapt te worden?
Niet alle mensen hebben een olifantenhuid.
En wat kweken de schrale meiden dan? Botten?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen met een olifantenlichaam kweken vanzelf wel een olifantenhuid.
EN als dat in geval van ziekte bemoeilijkt word? wat dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:25 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Wat dat aangaat sluit ik me volledig aan bij de T.S.
Dat soort mensen moet eens duidelijk gemaakt worden dat afvallen de enige optie is.
Een discussie op zichzelf.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:26 schreef prupke het volgende:
[..]
EN als dat in geval van ziekte bemoeilijkt word? wat dan?
Wat de ts kan wel roepen dat het niet aan de schildklier ligt , maar meneer de arts zal het wel beter weten dan de ts
Negen van de tien mastodonten die dat beweert heeft het zelf geconstateerd, omdat ze het zo graag wil geloven. Sommige mensen vinden het blijkbaar prettig om machteloosheid te voelen, ik kan het me moeilijk voorstellen maar het is nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:26 schreef prupke het volgende:
[..]
EN als dat in geval van ziekte bemoeilijkt word? wat dan?
Wat de ts kan wel roepen dat het niet aan de schildklier ligt , maar meneer de arts zal het wel beter weten dan de ts
Zekers, maar als je niet de grond ingetrapf wil worden, moet je ook geen legging of strakke broek aantrekken. Die mensen hebben toch zelf ook wel een spiegel ergens in huis ? Dan ZIE je toch dat dat niet kanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:21 schreef prupke het volgende:
Er moet dan een manier zijn om daar energie uit op t wekken...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:15 schreef Aaargh! het volgende:
Als ze stopte met rennen bleef alles nog een paar minuten doorblubberen![]()
Die liggen lekker tussen de benen van hun neukteugelvrouwtjesquote:Op maandag 14 maart 2005 12:28 schreef APK het volgende:
Waar blijven de scheldende, politiek correcte, vette harige lesbo's
Ik vrees dat Danny dan z'n vetostem weer gaat gebruikenquote:
Bedoel je dat een of andere vetklep dit geschreven heeft onder Kasta's accountquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:56 schreef prupke het volgende:
ff offtopic :
.......of is het gewoon een uitlaatklep voor een dik persoon die je kent?
?????quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Bedoel je dat een of andere vetklep dit geschreven heeft onder Kasta's account
Of je iets duidelijker kunt zijn.quote:
We zien het vanzelf, lijkt me. Niet zo pessimistisch.quote:
Waarom zou ik het niet menen danquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:56 schreef prupke het volgende:
ff offtopic :
meen je dit nu echt wat je geschreven hebt? of is het gewoon een uitlaatklep voor een dik persoon die je kent?
is toch duidelijk zat?quote:
Dat je alle mensen (nu dan dikke vrouwen) over een kam haalt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet menen dan. En wat dan niet met name?
Je mag er in principe van uit gaan dat ik alles wat ik hier op het forum zeg ook daadwerkelijk meen.
Dit was mij niet helemaal duidelijk (helemaal niet duidelijk, eigenlijk):quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is toch duidelijk zat?
tenminste ik begreep wat ik las![]()
enne tis trouwens echt een geweldig geschreven stukje![]()
quote:of is het gewoon een uitlaatklep voor een dik persoon die je kent?
owquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit was mij niet helemaal duidelijk (helemaal niet duidelijk, eigenlijk):
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |