Je snapt het niet, Xennia. Ze wil aandacht, alle aandacht. Alle jongens moeten op haar vallen en achter haar aanzitten en dan kan zij vanuit haar ivoren torentje beslissen wie ze wil. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er jongens zijn die haar niet zien zitten, ze vallen eerst op haar en dan kunnen ze eventueel genoegen nemen met anderen (lees: minder of meisjes-meisjes)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is dan je probleemDat je geen jongens kan krijgen die je eigenlijk toch al niet wilde
![]()
En dan nu de hamvraag: waar zijn die ivoren torentjes te koop?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je snapt het niet, Xennia. Ze wil aandacht, alle aandacht. Alle jongens moeten op haar vallen en achter haar aanzitten en dan kan zij vanuit haar ivoren torentje beslissen wie ze wil. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er jongens zijn die haar niet zien zitten, ze vallen eerst op haar en dan kunnen ze eventueel genoegen nemen met anderen (lees: minder)
![]()
Ah jij wil er ook één...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag: waar zijn die ivoren torentjes te koop?
Ik heb liever dat ik erbij hoor dan dat ze me proberen te versieren...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:07 schreef Moja het volgende:
dat eeuwige gezeik over dat "ik ben one of the guys"nou weten we t wel ZO geweldig zijn ze nou ook weer niet
![]()
Iedere vrouw wordt geboren met die ivoren torentjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag: waar zijn die ivoren torentjes te koop?
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:07 schreef Moja het volgende:
wat een slap gelul allemaal zeg, sommige mensen zijn er zo mee bezig hoe ze overkomen hoe ze in de groep staan wat andere van ze vindenIk kan t met bepaalde jongens ook goed vinden en sommige jongens/mannen vind ik een boerenlul, zelfde met vrouwen t klikt of t klikt niet
ik kan prima voor mezelf op komen, zelf een pizza bestellen, een huis kopen, van voetbal houden (hou ik overigens niet van) met jongens om gaan zonder gelijk one of the guys te zijn.
dat eeuwige gezeik over dat "ik ben one of the guys"nou weten we t wel ZO geweldig zijn ze nou ook weer niet
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2005 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn meisje vloekt als een bootwerker, drinkt liters bier en rookt shag!
You just gotta love it!
Meisjes zijn ook vervelend, die meisjes ergeren zich aan dezelfde dingen waar mannen zich aan ergeren... begrijpelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:31 schreef danni het volgende:
[..]Maar je hebt echt van die meisjes die nog alleen maar met jongens omgaan.
Ze kunnen andere meisjes zelfs niet lang luchten, omdat ze zelf niet truttig zijn ofzo..
Wauw, je schetst zojuist mijn droomvrouw.... *zucht*quote:Op maandag 14 maart 2005 08:29 schreef kastanova het volgende:
Ik neem een wijf pas mee naar huis als ze me onder tafel gezopen en knock-out geslagen heeft.
ja die zijn er idd, maar dat is het nou juist niet alle meisjes zijn truttig...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:31 schreef danni het volgende:
[..]Maar je hebt echt van die meisjes die nog alleen maar met jongens omgaan.
Ze kunnen andere meisjes zelfs niet lang luchten, omdat ze zelf niet truttig zijn ofzo..
'ze houdt van me'quote:Op maandag 14 maart 2005 08:29 schreef kastanova het volgende:
Ik neem een wijf pas mee naar huis als ze me onder tafel gezopen en knock-out geslagen heeft.
Aaaw, poor sweetgirly...quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef sweetgirly het volgende:
Nou het is niet gelukt hoor volgens mij, mijn onderzoek is een beetje in de soep gelopen.
Ik was zo bezig om mijn ghettoblaster goed op mijn fragiele schoudertjes te houden dat ik een hondje niet zag en pardoes daarover struikelde en nogal ongelukkg terechtkwam. Nu zit mijn arm in een mitella en lig ik allesbehalve stoer op mijn bedje te fokken. It's a madworld.
Eén voordeel van dit hele gebeuren is dat ik nu eindelijk weet in welke categorie ik thuishoor.
Namelijk die van: kluns!
Ik vlei mezelf maar zachtjes neer op mijn bedje en moet er maar genoegen mee nemen dat een stoer imago nooit voor mij weggelegd zal zijn. It's a hard world for a soft girl like me.
Gelukkig heb ik mijn wilde dromen nog.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:27 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom geloven mensen nog steeds die sprookjes over potjes en dekseltjes? Een bezoek aan de gemiddelde Blokker doet men toch beseffen dat er vele soorten en maten van potjes zijn waar helemaal geen deksel op hoort...
eens, mensen moeten het niet zo zwart/wit bekijken, een meisje die allebei in zich heeft is vele malen leukerquote:
Ik hou van meisjes die niet in extremen vervallen, dus niet eeuwenlang gezever met vriendinnen over de nieuwste tasjes, maar net zo min met de benen wijd aan tafel in een chique restaurant. Ik zoek een dame op straat en een hoer in bedquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:36 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
![]()
Ja, goed, daar heb je ook weer gelijk in.
Nou goed, lees dan maar gewoon > t is nu eenmaal zo dat je als 'jongensmeisje' moeilijker aan een kerel komt, maar dat moet je dan maar gewoon accepteren. Niet erover miepen, want dan ben je gewoon een verkleed 'meisje-meisje'.![]()
![]()
Er zijn zoveel vrijgezelle mensen, en das echt niet alleen omdat het meisjesjongens, jongensmeisjes, of wat dan ook zijn. T is zo makkelijk om je daarachter te verschuilen. Er zijn echt genoeg kerels die 'jongens-meisjes' wel leuk vinden.
Dat wilde ik maar zeggen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hou van meisjes die niet in extremen vervallen, dus niet eeuwenlang gezever met vriendinnen over de nieuwste tasjes, maar net zo min met de benen wijd aan tafel in een chique restaurant. Ik zoek een dame op straat en een hoer in bed![]()
en ik denk dat ik daarin niet veel verschil van de rest van de jongens hier
Het gaat er niet om of je een jongensmeisje of meisjemeisje bent, het gaat erom of je lekker bent![]()
Helaas kom je in je eindeloze queeste naar de deze supervrouw vaker iemand tegen die een hoer op straat is en een timide konijn in bedquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zoek een dame op straat en een hoer in bed![]()
en ik denk dat ik daarin niet veel verschil van de rest van de jongens hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |