Overigens ga ik natuurlijk ergens staan waar je juist niét mag rokenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben 24 en waardeer het nu al dus ik zou zeggen![]()
En that I shall keep it in mindquote:Pas later worden lieve jongens op hun waarde geschat als stoere jongens ze afgeragd en getraumatiseerd hebben, dan kunnen de lieve jongens de tere vrouwenkinderzieltjes gaan oplappen. De lieve jongens blijven met de brokken zitten en de stoere jongens gaan vrolijk door met de laatbloeiers.
Ben je zo'n snel beledigd iemand?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:50 schreef Myriam7 het volgende:
Knip
Nee in tegendeel....dan komt het waarschijnlijk verkeerd over...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:03 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Ben je zo'n snel beledigd iemand?
Die gaat zuchten steunen en kreunen als bv de TV het niet doet en dan niet weet wat te doen?
* mompelt iets over grote lippen..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:52 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En Angelina, ach t was een voorbeeld. Die wordt toch ook meestal vergeleken met een mannelijke vrouw?
Een mannelijke vrouw is iemand die praat en doet als een bouwvakker en dan nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:52 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En Angelina, ach t was een voorbeeld. Die wordt toch ook meestal vergeleken met een mannelijke vrouw?
Oeh, ik ben een echt meisjes meisje...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:22 schreef Litman het volgende:
Met van die echte meisjes meisjes die het liefstde hele dag winkelen
![]()
* proestquote:
'stoer' is niet helemaal goede woord: maar een meid die stevig in d'r schoenen staat, weet wat ze wil en niet ultra-truttig is, is zeker wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:52 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Waarschijnlijk ligt het aan het type man. Omdat ik hier lees dat jullie mannen wél graag een meisje willen met wat stoerdere kanten.
Dat komt omdat ze uit zijn, waarschijnlijk zonder hun vriendin, en dan kunnen ze eens lekker miepen. Heerlijk is dat overigensquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:52 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ik vroeg me gewoon af hoe dit komt. (niet dat ik met hen een relatie zou willen, maar t gaat ff om de gedachte)
Waarschijnlijk ligt het aan het type man. Omdat ik hier lees dat jullie mannen wél graag een meisje willen met wat stoerdere kanten.
Een mooie mix. Daar is inderdaad niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doe mij maar ietwat stoere meisjes-meisjes.Die zijn het leukst.
Omdat ik net een relatie van 2 jaar heb gehad, die ik zelf heb beiindigd en ik geen behoefte heb aan een vriendje... daarom!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
En 'ik ben cool' en ' ik lijk op Angelina Jolie'en dan nog afvragen waarom je in hemelsnaam als geweldig enig stoer meisje op aarde geen vriendje hebt!
Wat is dan je probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
Omdat ik net een relatie van 2 jaar heb gehad, die ik zelf heb beiindigd en ik geen behoefte heb aan een vriendje... daarom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |