abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25520578
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben 24 en waardeer het nu al dus ik zou zeggen
Overigens ga ik natuurlijk ergens staan waar je juist niét mag roken , goed voor het experiment. En als de security dan zegt: 'meisje, je mag hier niet roken'. Dan zeg ik: 'ik ben geen meisje, foehaka, ik ben een chick, ik kick je ass man!' En waar ik dan mijn sigaret laat, mag joost weten, maar waarschijnlijk niet op de grond .

Weet niet zeker of de uitslag van het onderzoek morgen volgt, want dan zal ik wel in de cel zitten. Maar dat is ook goed, want dan heb ik gelijk waarschijnlijk mijn 1e strafblad. Hoort er natuurlijk helemaal bij.

wat veel inspiratie krijg ik altijd onder de douche
quote:
Pas later worden lieve jongens op hun waarde geschat als stoere jongens ze afgeragd en getraumatiseerd hebben, dan kunnen de lieve jongens de tere vrouwenkinderzieltjes gaan oplappen. De lieve jongens blijven met de brokken zitten en de stoere jongens gaan vrolijk door met de laatbloeiers.
En that I shall keep it in mind

Want als stoere meid zijnde kan ik dat natuurlijk niet accepteren en over mijn fucking beautiful body laten gaan, ik zou zeggen: 'offfucken (rare spelling mag nu even) met het geprofiteer van de laatbloeiers, de lieverds etc'. I screw them harder than a though guy can . That, my sweet boy, are the qualities of a good girl.

En daar moet je wel sweetgirly voor heten en zijn
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:03:25 #77
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25520583
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 14:50 schreef Myriam7 het volgende:
Knip
Ben je zo'n snel beledigd iemand?

Die gaat zuchten steunen en kreunen als bv de TV het niet doet en dan niet weet wat te doen?
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
pi_25520704
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:03 schreef Mea_Culpa het volgende:

[..]

Ben je zo'n snel beledigd iemand?

Die gaat zuchten steunen en kreunen als bv de TV het niet doet en dan niet weet wat te doen?
Nee in tegendeel....dan komt het waarschijnlijk verkeerd over...
Ik bedoelde allleen maar te zeggen dat er niet alleen meisjes meisjes en stoere meiden zijn....
Maar ook nog iets er tussen in...

btw..Je hoeft als meisje meisje of stoere meid niet overal verstand van te hebben...toch? En toevallig heb ik geen verstand van het motorische gedeelte...maar kan ik wel auto-rijden..

En ik wist precies wat ik moest doen hoor...een vakman inschakelen!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Myriam7 op 15-03-2005 15:25:49 ]
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_25521384
Even een snelle reactie, heb nog niet alles kunnen lezen omdat ik weer weg moet. Maar ik zie mezelf niet als een cool meisje. Vrienden van me zeggen dat vaak. Dat het zo leuk is om met me te stappen, dingen te doen, omdat ik zo makkelijk ben en dus niet zeur.

En die opmerking over ik zeur bijna nooit, ben een vrouw was een grapje. Maargoed!

Ik heb er zelf nooit zo over nagedacht hoe ik over kom e.d. maar vrienden en vriendinnen van me beginnen er steeds over. Dat ik een stoer type ben, met een jasje als een meisje! Maar dat ze omdat ik mijn mening heb, zelf dingen doe, me niks aan trek van de buitenwereld, jongens dingen doe, lol heb om jongens dingen enzovoorts niet met mij een relatie kunnen hebben (dit dan weer de mannen). Ik vroeg me gewoon af hoe dit komt. (niet dat ik met hen een relatie zou willen, maar t gaat ff om de gedachte)
Waarschijnlijk ligt het aan het type man. Omdat ik hier lees dat jullie mannen wél graag een meisje willen met wat stoerdere kanten.

En Angelina, ach t was een voorbeeld. Die wordt toch ook meestal vergeleken met een mannelijke vrouw?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 15:54:06 #80
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_25521410
Ik ben ook een tussenin-meisje .

Hou van mooie vrouwelijke kleding, draag altijd make-up, roddel graag met mijn vriendinnen, kan niets technisch, drink zelden alcohol, rook af en toe een filtersigaretje, hou niet van auto's en achtbanen .

Studeer informatica, regel alle bankzaken en overige administratie hier thuis, ga met mijn studiegenoten (allemaal mannen) de kroeg in, hou van schuine moppen en mijn favo excursie was een quadsafari.

Ik neig meer naar het meisjes-meisje, maar ik ben geen zielig meisje wat wegkwijnt als haar vriendje ff geen tijd voor haar heeft.
Ik ben... 75 % meisje meisje, 25 % jongens meisje .

Ik heb nooit problemen gehad met het vinden van een partner. Ik had regelmatig vriendjes en heb nu al 9 jaar een vaste relatie. Mijn vriend is overigens ruwe bolster, blanke pit .

TS, je vindt heus wel een leuke man die wel houdt van jou zoals je bent. Misschien helpt het als je iets minder luid verkondigt dat je cool bent. Ik neem aan dat je dat ook IRL doet en daar houden heel veel mensen niet van.
(Overigens: zowel meisjes meisjes als jongens meisjes kunnen een te grote air van coolheid hebben)

EDIT: ik zie net dat anderen je cool noemen en dat je dat zelf niet doet. Laatste alinea in dat geval skippen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_25521616
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 15:52 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En Angelina, ach t was een voorbeeld. Die wordt toch ook meestal vergeleken met een mannelijke vrouw?
* mompelt iets over grote lippen..
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:08:13 #82
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_25521683
Volgens mij zijn er maar heel weinig meisjesmeisjes zoals jullie dat beschrijven. Dus die compleet onzelfstandig zijn en alleen maar over uiterlijk zeuren en die zichzelf niet kunnen vermaken.
Of misschien zijn ze er wel, maar het is echt geen zeldzaamheid als je niet zo bent.

Ik denk ook dat het feit dat jij, topicstarter, nog geen vriend heeft geen moer te maken heeft met dit alles. Gewoon een kwestie van toeval en nog geen jongen tegengekomen die jij leuk genoeg vond en andersom, je bent niet de enige dacht ik zo.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_25521806
quote:

Een mannelijke vrouw is iemand die praat en doet als een bouwvakker en dan nog.
Angelina Jolie is juist op en top vrouw, gezien ze precies weet hoe de mannetjes op te geilen.
Punt . Maar dat vind ik. En daarbij én (of juist) een vrouwelijke kant heeft, maar haar stoerdere kant ook tot uiting laat komen. Want zal haar het een worst boeien, het werkt.

Noem dan een kaalgeschoren GI Jane ofzo . Of die vrouw (kom even niet op de naam) in Terminator, met die spierballen en dat ze met een mens in een tafel staat te hakken . En dan heb je ook nog die vrouw met dochtertje die op het eind aan een touw staat te hangen een ondertussen even alle badguys neerknalt, kom even niet meer op de naam van die film. Voorbeelden te over van vrouwelijke vrouwen (maar) met mannelijke kantjes. De marketing heeft het ook al door, want die films werken als een tiet.

En zeg nou zelf wat een verschil met Princess Dairies en een GI Jane, tuurlijk zal een man liever een GI Jane willen zien of een Angelina Jolie, ik bedoel je zal haar maar bovenop je hebben liggen . Mannen zijn ook lui soms, ook al beweren ze van niet .
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:22:35 #84
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_25521988
Met van die echte meisjes meisjes die het liefst de hele dag winkelen, het alleen maar over mode en make-up hebben, sport eng en vies vinden, geen algemene ontwikkeling hebben etc. heb ik het snel gehad.

Een goed voorbeeld daarvan is Tooske Breugem (al ken ik haar helemaal niet, maar dat is de indruk die ik van haar krijg)

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_25522043
Toch wel appart.. Uit dit topic blijkt dat je toch minimaal wel zelfstandig moet zijn om niet als 'meisjes meisje' aangemerkt te worden.

Dus zelfstandigheid is iets mannelijks?
Of zijn mannen gewoon zelfstandiger?
En hoe zit het dan met die emancipatie?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:26:27 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_25522072
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:22 schreef Litman het volgende:
Met van die echte meisjes meisjes die het liefst de hele dag winkelen
Oeh, ik ben een echt meisjes meisje...

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_25522170
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:04 schreef faithlesz het volgende:

* mompelt iets over grote lippen..
* proest

Nou ik ga er weer vandoor, speciaal vandaag met mijn haar nat en strak achterover in een stoer staartje en met de bijbehorende killerlook. Ik ga ervoor, laat wel weten of ik nog sjans had of dat ze spontaan van me schrikken en het bijna in hun broek doen van angst. Ik denk het laatste, heb mijn stilleto's ook op zak en kennelijk is dat ook te zien, wedden dat ze mij nu niet eens 'hoi' durven te zeggen. Stelletje schijterds. En dat soort zegt voor stoere meisjes te gaan, ze schrikken al als je je hand beweegt.

dinsdag 15 maart 2005 @ 16:31:20 #88
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_25522175
Ha! Als je dat winkelen meeneemt gaan mijn meisjes - meisje percentage ook met sprongen omhoog
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_25522328
Doe mij maar ietwat stoere meisjes-meisjes. Die zijn het leukst.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:43:54 #90
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_25522460
quote:
Waarschijnlijk ligt het aan het type man. Omdat ik hier lees dat jullie mannen wél graag een meisje willen met wat stoerdere kanten.
'stoer' is niet helemaal goede woord: maar een meid die stevig in d'r schoenen staat, weet wat ze wil en niet ultra-truttig is, is zeker wel aantrekkelijk

Maar er moeten natuurlijk ook vrouwelijke kanten in de 'mix' zitten.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_25522670
quote:
Ik vroeg me gewoon af hoe dit komt. (niet dat ik met hen een relatie zou willen, maar t gaat ff om de gedachte)

Dat komt omdat ze uit zijn, waarschijnlijk zonder hun vriendin, en dan kunnen ze eens lekker miepen. Heerlijk is dat overigens

En 'ik ben cool' en ' ik lijk op Angelina Jolie' en dan nog afvragen waarom je in hemelsnaam als geweldig enig stoer meisje op aarde geen vriendje hebt!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:56:35 #92
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_25522688
Stoere meisjes zijn cool
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_25522811
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doe mij maar ietwat stoere meisjes-meisjes. Die zijn het leukst.
Een mooie mix. Daar is inderdaad niks mis mee.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:13:35 #94
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_25523042
Maakt mij niet uit, heb uit beide categorien wel enorm leuke meiden voorbij zien komen...
Maar ik vind niets romantischer dan meisjes die in m'n bijzijn gewoon zichzelf kunnen zijn...
Die geen moeite doen zich een bepaalde houding aan te meten als je gewoon samen op
de bank zit... Tja, relaxte lieve mooie meisjes... Daar val ik denk ik op...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_25523107
Doe mij maar gewoon meiden die er lekker uitzien, het niet teveel weten en ook nog de moeite waard zijn om mee te praten. Als ze dan ook nog een beetje wereld en streetwise zijn en niet van alles schrikken dan vind ik het prima
pi_25523118
Ik val meer op een meisje meisje. Maar niet te, want dan wordt het te huppelkutterig. Stoere meisjes vind ik wel altijd leuk om mee te lachen en praten (op mijn manier). Maar zou er niet snel iets mee kunnen hebben.
pi_25523478
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:55 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

En 'ik ben cool' en ' ik lijk op Angelina Jolie' en dan nog afvragen waarom je in hemelsnaam als geweldig enig stoer meisje op aarde geen vriendje hebt!
Omdat ik net een relatie van 2 jaar heb gehad, die ik zelf heb beiindigd en ik geen behoefte heb aan een vriendje... daarom!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:45:10 #98
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_25523537
Dus je geeft zelf het antwoord al?

Wat is dan de bedoeling van dit topic? Toch even melden dat iedereen je zo cool en tof vindt?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 21:31:26 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25524815
Wat Angeles vraagt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25524868
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef TheOriginalSaar het volgende:

[..]

Omdat ik net een relatie van 2 jaar heb gehad, die ik zelf heb beiindigd en ik geen behoefte heb aan een vriendje... daarom!
Wat is dan je probleem Dat je geen jongens kan krijgen die je eigenlijk toch al niet wilde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')