quote:
![]()
lol, nou nee, niet altijd en hier kom ik dus waarschijnlijk gelijk weer over als een meisje meisje, want ik weet mezelf dan vaak geen houding te geven. Ik bedoel dan doe je gewoon normaal, van niks bewust, gaan ze je rug aaien, dan heb ik zoiets van 'nouh
![]()
'. En soms zelfs iets van 'grrrr'. Weg in één keer mijn stoere reputatie
![]()
.
Overigens vind ik het nog steeds maar een vaag topic.
Met gym etc ben ik ook vaak one of the guys geweest, ik was vaak en deed vaak als enig meisje mee met voetbal, vond ik gewoon leuker, veel leuker soms dan dat softe gebadminton met meiden die bang zijn dat hun haar in de war gaan of die er geen hoelahoep van kunnen. En toch, en waarschjinlijk zal dit vaak een vreemd gezicht zijn geweest, zie ik er toch echt uit als een meisje meisje.
Voor de rest woon ik alweer een tijdje op mezelf, alleen, zonder manspersoon (wel met een vrouwtje, maar dat is mijn poes), regelde en betaalde alles al vroeg zelf, maak mijn eigen keuzes, hou er niet van aan één iemand mezelf vast te klampen, etc etc. En toch zie ik er hier ook weer nog steeds uit als een meisje. Vind daar zelf overigens niets vreemds aan. Alsof je er anders uit moet zien bij bepaald gedrag ofzo. Al krijg ik wel vaak wat verbaasde gezichten als mensen merken dat ze mij eigenlijk vrij (of erg) zelfstandig, etc vinden overkomen. En mensen verwachten sommige dingen kennelijk ook van mij niet, denk wel dat het nu steeds meer wat minder wordt. Kennelijk strookt mijn uitstraling steeds meer met mijn gedrag nu
![]()
.
Maargoed, misschien komt het dan toch omdat ik niet helemaal Nederlands ben, en een soort mix heb van mezelf bewust zijn van dat ik toch erg een meisje whatever ben, daar ook niet bang voor ben. En anderzijds gewoon doe en blijf doen waar ik mezelf goed bij voel, zin in heb, etc. En dat kan soms gewoon lekker voetballen zijn of zoals met mooi weer, jaren gedaan, lekker (erg veel) buiten en dan niet kwebbelen met meiden, maar meer 'kattekwaad' uit halen met de jongens. Beetje dat vrijheidsgevoel enzo. Voelde ik mezelf gewoon vaak prettiger bij. En anderzijds kan ik weer huilen bij een softe film en genieten van een bakje thee met leuke meiden. Dus tja. Dan ben ik weer een mietje
![]()
.
Damn, ik ben een outcast
![]()
.. lol, nee hoor, I don't bother or care
![]()
.
Integendeel, vind wel veel leuk, kan van veel dingen genieten, zowel jongens- als meidendingen, grote mensen en kleine mensendingen en dat scheelt denk in deze wereld.
Lijk nu wel een alien, stop er maar weer mee
![]()
.