eens, mensen moeten het niet zo zwart/wit bekijken, een meisje die allebei in zich heeft is vele malen leukerquote:
Ik hou van meisjes die niet in extremen vervallen, dus niet eeuwenlang gezever met vriendinnen over de nieuwste tasjes, maar net zo min met de benen wijd aan tafel in een chique restaurant. Ik zoek een dame op straat en een hoer in bedquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:36 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
![]()
Ja, goed, daar heb je ook weer gelijk in.
Nou goed, lees dan maar gewoon > t is nu eenmaal zo dat je als 'jongensmeisje' moeilijker aan een kerel komt, maar dat moet je dan maar gewoon accepteren. Niet erover miepen, want dan ben je gewoon een verkleed 'meisje-meisje'.![]()
![]()
Er zijn zoveel vrijgezelle mensen, en das echt niet alleen omdat het meisjesjongens, jongensmeisjes, of wat dan ook zijn. T is zo makkelijk om je daarachter te verschuilen. Er zijn echt genoeg kerels die 'jongens-meisjes' wel leuk vinden.
Dat wilde ik maar zeggen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hou van meisjes die niet in extremen vervallen, dus niet eeuwenlang gezever met vriendinnen over de nieuwste tasjes, maar net zo min met de benen wijd aan tafel in een chique restaurant. Ik zoek een dame op straat en een hoer in bed![]()
en ik denk dat ik daarin niet veel verschil van de rest van de jongens hier
Het gaat er niet om of je een jongensmeisje of meisjemeisje bent, het gaat erom of je lekker bent![]()
Helaas kom je in je eindeloze queeste naar de deze supervrouw vaker iemand tegen die een hoer op straat is en een timide konijn in bedquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zoek een dame op straat en een hoer in bed![]()
en ik denk dat ik daarin niet veel verschil van de rest van de jongens hier
Ik ben iemand die een groot deel van de dames tochquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Helaas kom je in je eindeloze queeste naar de deze supervrouw vaker iemand tegen die een hoer op straat is en een timide konijn in bed
Wow, een heel bloemenveld en dat voor mij alleenquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef B-FliP het volgende:
Aaaw, poor sweetgirly...
Nou, een virtueel bosje bloemen is wel op z'n plaats...
[afbeelding]
O, wat stom, we zitten op internet, daar is iedereen virtueel god... Een veld bloemen dan maar!
*zwaai wat met m'n armen*
-=Poef=-
Alsjeblieft!![]()
[afbeelding]
Hoop dat 't snel weer genezen is!
De meetse meisjes die proberen toch de mode te volgen en doen dan een pogingquote:Op woensdag 16 maart 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben iemand die een groot deel van de dames tochvind. Wie heeft bijvoorbeeld ooit uitgevonden dat je paardrijlaarzen aan moet doen en dan je broek er IN dient te stoppen? Is er nu één vrouw die thuis voor de spiegel staat en denkt ' god dat ziet er nu eens leuk uit' ? Er zijn wat mij betreft te weinig dames op straat en te veel onzekere, aandachtsgeile pompsnolletjes... maar ja wie ben ik? Een meid die binnenkomt met gezeik over handtasjes en de nieuwste modes is net zo irritant als een meid die zichzelf zo cool vind en schuine grappen gaat vertellen. Wanneer snappen vrouwen eens dat zij nooit grappig zijn? Laat dat aan de heren over
![]()
![]()
Dat is jezelf toetakelen! Het zou verboden moeten worden,...![]()
Nee, dat is per definitie niet sexy. Zelfs de slankste den krijgt er staalpoten vanquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:41 schreef danni het volgende:
[..]
De meetse meisjes die proberen toch de mode te volgen en doen dan een poging
aan een trendbeeld te voldoen. Ze hebben geen kijk en doen dan maar wat.
Lees 'een poging'.
Leuke laarsjes en dan de broekspijpen van de jeans erin gestopt kan er echt wel sexy uiztien!
'T is maar net hoe het is gedaan toch?
Laarzen in de broek:quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:41 schreef danni het volgende:
Leuke laarsjes en dan de broekspijpen van de jeans erin gestopt kan er echt wel sexy uiztien!
Goh ik vroeg het me ook altijd al afquote:
Who cares about laarzen... wat zit er in die laarzen, dat vind ik veel belangrijker. Of laarzen wel of niet kunnen en of ze al dan niet d'r broek erin of erover heen moet stoppen, dat mag ze lekker met haar vriendinnen uitvechten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:57 schreef danni het volgende:
Jeans in manege-laarzen is idd. het uiterlijk ala 'boerentrien'
Vind je het erg als ik je niet helmaal kan volgen? Volgens mij maak jij je veel te druk om van alles en nog wat (door elkaar).quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef sweetgirly het volgende:
vanalles.
Hey kijk nou... iemand die pas kennis heeft gemaakt met Sweetygirly...quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je niet helmaal kan volgen? Volgens mij maak jij je veel te druk om van alles en nog wat (door elkaar).
Dat is dan ook precies de reden dat ik jouw ellenlange monologen negeerquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef sweetgirly het volgende:
ik spoor gewoon niet helemaal, laten we het daar maar op houden
Ik wou douchenquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:
Vind je het erg als ik je niet helmaal kan volgen? Volgens mij maak jij je veel te druk om van alles en nog wat (door elkaar).
Nou gefeliciteerd, ben jij even een stoere meid nu.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:16 schreef Xennia het volgende:
Dat is dan ook precies de reden dat ik jouw ellenlange monologen negeer
Mwah, ik heb wel eens vaker haar literaire hoogstandjes gelezen. Maar vandaag ben ik het spoor bijster.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hey kijk nou... iemand die pas kennis heeft gemaakt met Sweetygirly...
Bij een beetje Fok!ker is ze inmiddels berucht hoor![]()
I know, daar gaat dit topic toch ook over?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, ben jij even een stoere meid nu.
Het was een ijskoude douche, dat houden ze niet zo lang vol als meisje-meisje zijnde.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
I know, daar gaat dit topic toch ook over?
Btw: die meisjes- meisjes van tegenwoordig douchen wel erg kort zeg
Als je 't zo had opgeschreven was het meer naar mijn smaak geweestquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
Vandaag ben ik een meisje-meisje-vrouw, compleet met rokje en hooggehakte laarzen. Morgen ben ik weer een manwijf vrouw in jeans en op sneakers.
't Zit 'm allemaal in de afwisseling.
Ach ja, het is maar wat je stoer vindtquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:
I know, daar gaat dit topic toch ook over?
Zie boven.quote:Btw: die meisjes- meisjes van tegenwoordig douchen wel erg kort zeg
Wel een half uur lang Frezer, genoeg om mijn hoofd weer scherp te hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:23 schreef Frezer het volgende:
Het was een ijskoude douche, dat houden ze niet zo lang vol als meisje-meisje zijnde.
Ik zeg feitelijk niets anders dan de twee heren die ook geen touw aan je onsamenhangende posts konden vastknopen hoor. Ik wind er misschien wat minder doekjes om, maar dat is omdat ik geen meisje-meisje benquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar wat je stoer vindt.
[..]
Zie boven.
Maargoed, als je uitgespeeld bent geef je even een seintje, oh nee doe maar niet, want ik ga sowieso weer verder. Dat verlagen naar andermans niveau wordt ook op een gegeven moment saai en doe ik dus eigenlijk niet aan. Maar als jij jezelf er gelukkig bij voelt, ga vooral verder, ik zal je niet beletten. Gooi het eruit, zou ik zeggen!
Ja blabla, anderen bijhaalt, blabla.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:57 schreef Xennia het volgende:
Ik zeg feitelijk niets anders dan de twee heren die ook geen touw aan je onsamenhangende posts konden vastknopen hoor. Ik wind er misschien wat minder doekjes om, maar dat is omdat ik geen meisje-meisje ben
Das een ander topic.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:57 schreef dewitteparel het volgende:
Waarom vallen vrouwen op foute mannen?
Je bent in ieder geval wel consequent met je weinig constructieve posts (om het maar wat liever uit te drukken voor een meisje-meisje)quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja blabla, anderen bijhaalt, blabla.
Weltrust!
Oh, je wou verder met me spelen, miauw.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:00 schreef Xennia het volgende:
Je bent in ieder geval wel consequent met je weinig constructieve posts (om het maar wat liever uit te drukken voor een meisje-meisje)![]()
Ik ga nooit voor drie uur naar bed, jij daarentegen zou al herhaaldelijk nu echt gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh, je wou verder met me spelen, miauw.
Weet je het zeker, het is al na 12-en geweest hoor
Ik dacht altijd dat alleen vrouwelijke mannen op harmonie en zorgzaamheid gericht warenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:04 schreef HenryHill het volgende:
En ik dacht altijd dat alleen meisjes-meisjes constant liepen te katten. Maar het maakt blijkbaar niet uit van welk 'merk' het meisje is...
...maar alle mannen proberen ergernis te voorkomen. Nice try though.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat alleen vrouwelijke mannen op harmonie en zorgzaamheid gericht waren
Ze proberen alleen ergernis te voorkomen als ze daarmee hun partner gunstig stemmen en in ruil daarvoor seks krijgen. Toch niet op een forum?quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...maar alle mannen proberen ergernis te voorkomen. Nice try though.
Nee, je leest het verkeerd... Ik probeer ergernis van mijn kant te vermijden...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze proberen alleen ergernis te voorkomen als ze daarmee hun partner gunstig stemmen en in ruil daarvoor seks krijgen. Toch niet op een forum?![]()
Sorry, dit is een mode van eind jaren 70. Ik was toen heel erg klein maar vond het toen al poeplelijk! En alle mannen in mijn omgeving toen ook (broer, vader, vrienden)... nu, 25 jaar later is het echt niet opeens stoer of coolquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:41 schreef danni het volgende:
[..]
De meetse meisjes die proberen toch de mode te volgen en doen dan een poging
aan een trendbeeld te voldoen. Ze hebben geen kijk en doen dan maar wat.
Lees 'een poging'.
Ze klinkt als een soort voortrebbelende theepot op lsd...quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hey kijk nou... iemand die pas kennis heeft gemaakt met Sweetygirly...
Bij een beetje Fok!ker is ze inmiddels berucht hoor![]()
Je moet er een rok of jurk overheen dragenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:53 schreef wonderer het volgende:
Wat is het punt van laarzen als je ze niet kunt zien omdat er een broekspijp overheen hangt?
Bedoel je die eskimodingen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar een broek (en dan nog wel een spijkerbroek) in laarzen (en dan nog wel die lelijke kutlaarzen die ze nu dragen!)![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ze klinkt als een soort voortrebbelende theepot op lsd...
Iig van die suede monsters ja... alhoewel ik die suede/neppe laarzen met van die circuspunten eraan even vervloekte lelijk vind.quote:
Stond pas nog een artikel over in de Volkskrant, dat vrouwen door de emancipatiegolf zich als mannen gingen gedragen en daarom niet hogerop komen. Ofzo. Ze moeten hun vrouwelijkheid juist uitbuiten, dan gaat het veel beter (en dat betekent niet horizontaal om hogerop te komen, dus).quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.
Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.
Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
Nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |