abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:36:40 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25529328
Vandaag ben ik een meisje-meisje-vrouw, compleet met rokje en hooggehakte laarzen. Morgen ben ik weer een manwijf in jeans en op sneakers.
't Zit 'm allemaal in de afwisseling .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25529384
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:

eens, mensen moeten het niet zo zwart/wit bekijken, een meisje die allebei in zich heeft is vele malen leuker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_25529531
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:36 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Ja, goed, daar heb je ook weer gelijk in.

Nou goed, lees dan maar gewoon > t is nu eenmaal zo dat je als 'jongensmeisje' moeilijker aan een kerel komt, maar dat moet je dan maar gewoon accepteren. Niet erover miepen, want dan ben je gewoon een verkleed 'meisje-meisje'.

Er zijn zoveel vrijgezelle mensen, en das echt niet alleen omdat het meisjesjongens, jongensmeisjes, of wat dan ook zijn. T is zo makkelijk om je daarachter te verschuilen. Er zijn echt genoeg kerels die 'jongens-meisjes' wel leuk vinden.

Dat wilde ik maar zeggen.
Ik hou van meisjes die niet in extremen vervallen, dus niet eeuwenlang gezever met vriendinnen over de nieuwste tasjes, maar net zo min met de benen wijd aan tafel in een chique restaurant. Ik zoek een dame op straat en een hoer in bed

en ik denk dat ik daarin niet veel verschil van de rest van de jongens hier

Het gaat er niet om of je een jongensmeisje of meisjemeisje bent, het gaat erom of je lekker bent
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:33:13 #124
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25529775
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik hou van meisjes die niet in extremen vervallen, dus niet eeuwenlang gezever met vriendinnen over de nieuwste tasjes, maar net zo min met de benen wijd aan tafel in een chique restaurant. Ik zoek een dame op straat en een hoer in bed

Het gaat er niet om of je een jongensmeisje of meisjemeisje bent, het gaat erom of je lekker bent
, eensch. Dus.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_25530267
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:10 schreef Tranceptor het volgende:

Ik zoek een dame op straat en een hoer in bed

Helaas kom je in je eindeloze queeste naar de deze supervrouw vaker iemand tegen die een hoer op straat is en een timide konijn in bed
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25530509
Ik val zelf denk ik in de categorie 'stoer', maar de meeste mannen in mijn omgeving vinden dat juist wel leuk .
pi_25530704
De hele tijd stoer is ook maar saai..
Een Lief sexy koppie en lekker speels is nog wel het meest preferabel..
(en dan een tikkeltje stoer maakt me helemaal gek ! )

(preferabel = dat überhaupt goed nederlands? )
pi_25530757
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:20 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Helaas kom je in je eindeloze queeste naar de deze supervrouw vaker iemand tegen die een hoer op straat is en een timide konijn in bed
Ik ben iemand die een groot deel van de dames toch vind. Wie heeft bijvoorbeeld ooit uitgevonden dat je paardrijlaarzen aan moet doen en dan je broek er IN dient te stoppen? Is er nu één vrouw die thuis voor de spiegel staat en denkt ' god dat ziet er nu eens leuk uit' ? Er zijn wat mij betreft te weinig dames op straat en te veel onzekere, aandachtsgeile pompsnolletjes... maar ja wie ben ik? Een meid die binnenkomt met gezeik over handtasjes en de nieuwste modes is net zo irritant als een meid die zichzelf zo cool vind en schuine grappen gaat vertellen. Wanneer snappen vrouwen eens dat zij nooit grappig zijn? Laat dat aan de heren over

Dat is jezelf toetakelen! Het zou verboden moeten worden,...
pi_25530801
Meisjesmeisjes
pi_25532786
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:43 schreef B-FliP het volgende:

Aaaw, poor sweetgirly...

Nou, een virtueel bosje bloemen is wel op z'n plaats...
[afbeelding]

O, wat stom, we zitten op internet, daar is iedereen virtueel god... Een veld bloemen dan maar!
*zwaai wat met m'n armen*

-=Poef=-

Alsjeblieft!
[afbeelding]

Hoop dat 't snel weer genezen is!
Wow, een heel bloemenveld en dat voor mij alleen
Ik ben vereerd en hoe .. Dank je, erg lief
pi_25532808
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ben iemand die een groot deel van de dames toch vind. Wie heeft bijvoorbeeld ooit uitgevonden dat je paardrijlaarzen aan moet doen en dan je broek er IN dient te stoppen? Is er nu één vrouw die thuis voor de spiegel staat en denkt ' god dat ziet er nu eens leuk uit' ? Er zijn wat mij betreft te weinig dames op straat en te veel onzekere, aandachtsgeile pompsnolletjes... maar ja wie ben ik? Een meid die binnenkomt met gezeik over handtasjes en de nieuwste modes is net zo irritant als een meid die zichzelf zo cool vind en schuine grappen gaat vertellen. Wanneer snappen vrouwen eens dat zij nooit grappig zijn? Laat dat aan de heren over

Dat is jezelf toetakelen! Het zou verboden moeten worden,...
De meetse meisjes die proberen toch de mode te volgen en doen dan een poging
aan een trendbeeld te voldoen. Ze hebben geen kijk en doen dan maar wat.
Lees 'een poging'.
Leuke laarsjes en dan de broekspijpen van de jeans erin gestopt kan er echt wel sexy uiztien!
'T is maar net hoe het is gedaan toch?
pi_25532903
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:41 schreef danni het volgende:

[..]

Lees 'een poging'.
Leuke laarsjes en dan de broekspijpen van de jeans erin gestopt kan er echt wel sexy uiztien!
Nee, dat is per definitie niet sexy. Zelfs de slankste den krijgt er staalpoten van
pi_25533054
quote:

Laarzen in de broek:

Herinnert iemand zich nog hoe dom je eruitzag als je vroeger je nieuwe ijshockeyschaatsen aanhad en je broek in die schaatsen? Die broek dient over de schaatsen heen te hangen, dat heet 'AFKLEDEN'...

Ik hou niet van paardenmeisjes, dus ook niet van vrouwen met rijlaarzen met de broek erin...
pi_25533131
Jeans in manege-laarzen is idd. het uiterlijk ala 'boerentrien'
pi_25533217
En ontopic maar even, ik voel mezelf verward, snap mezelf niet meer of juist wel en dat hele meisjes meisjes versus stoere meisjes gebeuren, begrijp ik al helemaal geen sikkepit (meer) van. Althans mijn positie daarin.

En dat allemaal omdat ik, juist door het mannelijk geslacht, steeds harder begin te worden, lijkt wel.
En ergens strookt dat niet met mijn aard of juist wel. Maar, tjee, let me. Volgens mij in theorie ben ik meisjes meisjes af nu, gezien wat voorbeelden vanavond .

Damn, soms sucks alles even. En ik maar klagen ook nu, lijkt wel, word er niet goed van.
Wie heeft er weleens dat je denkt, denkende aan het liedje van Micheal Jackson 'leave me alone', dat je alles even van je af wilt schudden. Punt is dat doe ik ook, automatisch, alleen wil ik dat ergens niet of ik krijg dan nog medelijden ook. Zelfs bij de stoerste man(nen) krijg ik het voor elkaar. Het punt is alleen hoe harder je het probeert, hoe meer geile bijen je op je af krijgt.

En hallo, hoe moet ik het licht kunnen zien, of de ware (ja, dies wel lekker meisjesachtig weer), met zo'n zwerm om me heen. En tegelijk klinkt dit ook lekker attitude-achtig nu, maar sorry, tja, het is ook nooit goed en daarom vind ik mezelf raar en ondankbaar. Maar soms en dat ga ik nu doen of dat deed ik ook al even, sla ik de deuren even hard dicht. Pfff.

Mannen, ze kunnen je nog schuldig laten voelen ook .
En daar moet je weer vrouw voor zijn kennelijk. Ammehoela!
pi_25533220
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:54 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Laarzen in de broek:

Goh ik vroeg het me ook altijd al af Wie vind dat uberhaubt nou wat Het ziet er zo raar uit. Onzekerheid straalt er weer van af bij de breezermeuk En dan moeten we eigenlijk als man opkomen en zeggen dat het gewoon lelijk is (en of ze zin hebben om te nuecken )
pi_25533281
Ik hou het voorlopig even bij mijn eigen poes

kon het niet laten
pi_25533349
Ik heb mijn laarzen kilometers hoog zitten, en blablabla

Ik zit er weer in, en kom er niet meer uit.
Doen jullie het nou expres

ok, nevermind, mijn humor slaat weer nergens op, ik ga een ijs- maar dan ook ijskoude douche nemen, word er moe van , ik spoor gewoon niet helemaal, laten we het daar maar op houden
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:10:02 #139
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25533396
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:57 schreef danni het volgende:
Jeans in manege-laarzen is idd. het uiterlijk ala 'boerentrien'
Who cares about laarzen... wat zit er in die laarzen, dat vind ik veel belangrijker. Of laarzen wel of niet kunnen en of ze al dan niet d'r broek erin of erover heen moet stoppen, dat mag ze lekker met haar vriendinnen uitvechten.

OT: ik denk dat ik idd een beetje van beiden wil. Ik hoef niet iemand die niet onder doet voor de gemiddelde man qua lompheid (anders zou ik wel homo worden), en ik hoef ook niet zo'n afhankelijk "alles wat je maar wil, schat" / "maar mijn vriendinnen zullen vast denken..." modepopje... gewoon, ertussenin, dat moet toch kunnen?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:12:49 #140
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25533456
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef sweetgirly het volgende:
vanalles.
Vind je het erg als ik je niet helmaal kan volgen? Volgens mij maak jij je veel te druk om van alles en nog wat (door elkaar).
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:16:42 #141
67978 HenryHill
pi_25533537
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik je niet helmaal kan volgen? Volgens mij maak jij je veel te druk om van alles en nog wat (door elkaar).
Hey kijk nou... iemand die pas kennis heeft gemaakt met Sweetygirly...
Bij een beetje Fok!ker is ze inmiddels berucht hoor
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25533539
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef sweetgirly het volgende:
ik spoor gewoon niet helemaal, laten we het daar maar op houden
Dat is dan ook precies de reden dat ik jouw ellenlange monologen negeer
pi_25533554
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:

Ik wou douchen

Grappie , al ga ik toch echt zo.
Nee maar klopt wel, soms wil ik niet teveel in detail treden en je hebt gelijk dat ik mezelf wel druk kan maken, (idd) ook over van alles. Maar tja, het is soms ook zo ingewikkeld allemaal. Maar ach, ik doe mijn best, om mezelf staande te houden in deze focking mannenwereld die ik niet snap .

Zo, dat moest er even uit, lucht op .
Of ik snap het juist wel (of zij mij niet dat kan ook ) , maar dan is het nog erger * snik.

In meisjesmeisjes-toestand weer gaat nu en gaat douchen.
pi_25533579
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:16 schreef Xennia het volgende:

Dat is dan ook precies de reden dat ik jouw ellenlange monologen negeer
Nou gefeliciteerd, ben jij even een stoere meid nu.
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:20:08 #145
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25533619
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:16 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Mwah, ik heb wel eens vaker haar literaire hoogstandjes gelezen. Maar vandaag ben ik het spoor bijster.
pi_25533634
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:18 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Nou gefeliciteerd, ben jij even een stoere meid nu.
I know, daar gaat dit topic toch ook over?
Btw: die meisjes- meisjes van tegenwoordig douchen wel erg kort zeg
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:23:36 #147
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25533709
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Het was een ijskoude douche, dat houden ze niet zo lang vol als meisje-meisje zijnde.
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:35:05 #148
67978 HenryHill
pi_25533968
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
Vandaag ben ik een meisje-meisje-vrouw, compleet met rokje en hooggehakte laarzen. Morgen ben ik weer een manwijf vrouw in jeans en op sneakers.
Als je 't zo had opgeschreven was het meer naar mijn smaak geweest
't Zit 'm ook in de nuances...
pi_25534378
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:20 schreef Xennia het volgende:

Ach ja, het is maar wat je stoer vindt .
quote:
Zie boven.

Maargoed, als je uitgespeeld bent geef je even een seintje, oh nee doe maar niet, want ik ga sowieso weer verder. Dat verlagen naar andermans niveau wordt ook op een gegeven moment saai en doe ik dus eigenlijk niet aan. Maar als jij jezelf er gelukkig bij voelt, ga vooral verder, ik zal je niet beletten. Gooi het eruit, zou ik zeggen!
pi_25534412
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:23 schreef Frezer het volgende:

Het was een ijskoude douche, dat houden ze niet zo lang vol als meisje-meisje zijnde.
Wel een half uur lang Frezer, genoeg om mijn hoofd weer scherp te hebben.
pi_25534431
Waarom vallen vrouwen op foute mannen?
pi_25534438
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:54 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ach ja, het is maar wat je stoer vindt .
[..]

Zie boven.

Maargoed, als je uitgespeeld bent geef je even een seintje, oh nee doe maar niet, want ik ga sowieso weer verder. Dat verlagen naar andermans niveau wordt ook op een gegeven moment saai en doe ik dus eigenlijk niet aan. Maar als jij jezelf er gelukkig bij voelt, ga vooral verder, ik zal je niet beletten. Gooi het eruit, zou ik zeggen!
Ik zeg feitelijk niets anders dan de twee heren die ook geen touw aan je onsamenhangende posts konden vastknopen hoor. Ik wind er misschien wat minder doekjes om, maar dat is omdat ik geen meisje-meisje ben
pi_25534450
Zo en nu ben ik niet meer lief , geweldig!
Wat een rust even. Weltrust.

en stiekem blijven jullie toch lief, nananana
pi_25534461
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:57 schreef Xennia het volgende:

Ik zeg feitelijk niets anders dan de twee heren die ook geen touw aan je onsamenhangende posts konden vastknopen hoor. Ik wind er misschien wat minder doekjes om, maar dat is omdat ik geen meisje-meisje ben
Ja blabla, anderen bijhaalt, blabla.

Weltrust!
pi_25534489
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:57 schreef dewitteparel het volgende:
Waarom vallen vrouwen op foute mannen?
Das een ander topic.

ok, ik ga echt nu, was gezellig
pi_25534490
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:58 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja blabla, anderen bijhaalt, blabla.

Weltrust!
Je bent in ieder geval wel consequent met je weinig constructieve posts (om het maar wat liever uit te drukken voor een meisje-meisje)
pi_25534519
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:00 schreef Xennia het volgende:

Je bent in ieder geval wel consequent met je weinig constructieve posts (om het maar wat liever uit te drukken voor een meisje-meisje)
Oh, je wou verder met me spelen, miauw.
Weet je het zeker, het is al na 12-en geweest hoor
pi_25534544
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:02 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Oh, je wou verder met me spelen, miauw.
Weet je het zeker, het is al na 12-en geweest hoor
Ik ga nooit voor drie uur naar bed, jij daarentegen zou al herhaaldelijk nu echt gaan.
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:04:44 #159
67978 HenryHill
pi_25534567
En ik dacht altijd dat alleen meisjes-meisjes constant liepen te katten. Maar het maakt blijkbaar niet uit van welk 'merk' het meisje is...
pi_25534582
Alleen jongens-meisjes gaan na 12 uur naar bed
pi_25534632
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:04 schreef HenryHill het volgende:
En ik dacht altijd dat alleen meisjes-meisjes constant liepen te katten. Maar het maakt blijkbaar niet uit van welk 'merk' het meisje is...
Ik dacht altijd dat alleen vrouwelijke mannen op harmonie en zorgzaamheid gericht waren
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:13:40 #162
67978 HenryHill
pi_25534727
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat alleen vrouwelijke mannen op harmonie en zorgzaamheid gericht waren
...maar alle mannen proberen ergernis te voorkomen. Nice try though.
pi_25534788
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:13 schreef HenryHill het volgende:

[..]

...maar alle mannen proberen ergernis te voorkomen. Nice try though.
Ze proberen alleen ergernis te voorkomen als ze daarmee hun partner gunstig stemmen en in ruil daarvoor seks krijgen. Toch niet op een forum?
pi_25534819
[offtopic]
sweetgirly's posts moet je ook meer met gevoel lezen (aanvoelen)
en niet te analyserend, dan begrijp je denk ik wél wat er staat.
Ik kan het in ieder geval altijd wel waarderen wat ze te zeggen heeft
[/offtopic]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 maart 2005 @ 00:20:28 #165
862 Arcee
Look closer
pi_25534851
Stoere meisjes.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:20:44 #166
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25534856
V: "Moet je niet even kijken in de schoenenzaak?"
A: "Welke schoenenzaak?"

.
...dass wir fliegen.
pi_25534913
Naar mijn ervaring kunnen stoere meisjes nét zo truttig en dom-mutsig zijn als
meisje-meisjes. Ze gaan alleen liever met jongens om dan met meisjes ofzo..
Sommigen hebben zelfs een bloedhekel aan dat truttig-typische gedrag van meisjes-meisjes.
(maar zelf kunnen ze er afentoe ook wat van)

En het is niet zo dat stoer emeisjes echt helemaal onafhankelijk zijn ofzow.
Ik zie dat ze het toch wel fijn vinden om aan de 'sterke arm' van een man
te hangen en afhankelijk te spelen.

meisjes blijven meisjes
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:25:26 #168
67978 HenryHill
pi_25534952
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ze proberen alleen ergernis te voorkomen als ze daarmee hun partner gunstig stemmen en in ruil daarvoor seks krijgen. Toch niet op een forum?
Nee, je leest het verkeerd... Ik probeer ergernis van mijn kant te vermijden...
pi_25535329
quote:

[..]

Lees 'een poging'.
Sorry, dit is een mode van eind jaren 70. Ik was toen heel erg klein maar vond het toen al poeplelijk! En alle mannen in mijn omgeving toen ook (broer, vader, vrienden)... nu, 25 jaar later is het echt niet opeens stoer of cool Het is nog steeds poep en poeplelijk!!!

Meeste meisjes zijn ook domme meeloopmodegansjes, die dan ook vaak nog de verkeerde mode volgen ook. Tis echt heel zielig eigenlijk
pi_25535377
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:16 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ze klinkt als een soort voortrebbelende theepot op lsd...
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:53:21 #171
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25535437
Wat is het punt van laarzen als je ze niet kunt zien omdat er een broekspijp overheen hangt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25535509
Mijn punt was dat veel breezah-domme-trutjes niet weten hoe je het mooi kan
doen/dragen. Ze denken laarsjes, jeans. (past het het bijmekaar? past he uberhaupt bij mij?,
denken ze niet aan). dat is lelijk..
pi_25535613
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:53 schreef wonderer het volgende:
Wat is het punt van laarzen als je ze niet kunt zien omdat er een broekspijp overheen hangt?
Je moet er een rok of jurk overheen dragen

Ofwel een korte rok en dan heel mooie panties voor in de laarzen, ofwel een mooie jurk tot net over de laarzen... beiden erg
Maar een broek (en dan nog wel een spijkerbroek) in laarzen (en dan nog wel die lelijke kutlaarzen die ze nu dragen!)
pi_25535633
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 01:05 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Maar een broek (en dan nog wel een spijkerbroek) in laarzen (en dan nog wel die lelijke kutlaarzen die ze nu dragen!)
Bedoel je die eskimodingen?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 17 maart 2005 @ 01:06:23 #175
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_25535636
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:49 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ze klinkt als een soort voortrebbelende theepot op lsd...
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_25535707
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 01:06 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Bedoel je die eskimodingen?
Iig van die suede monsters ja... alhoewel ik die suede/neppe laarzen met van die circuspunten eraan even vervloekte lelijk vind.
die eskimodingen waren trouwens ook al voor het eerst hip in de jaren 70... pislelijke tijd qua mode sowieso
  donderdag 17 maart 2005 @ 01:22:30 #177
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25535866
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.

Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 17 maart 2005 @ 02:09:16 #178
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25536232
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
Die zogenaamd 'stoere' types zijn vaak nogal lomp in hun gedrag. En dat stoot mannen af.

Het valt mij op dat met name in Nederland vrouwen moeite hebben met het onderscheid tussen onafhankelijkheid en lompheid. Misschien is het een vorm van overcompensatie omdat vrouwen in Nederland gemiddeld afhankelijker en minder geemancipeerd zijn dan in andere landen.
Stond pas nog een artikel over in de Volkskrant, dat vrouwen door de emancipatiegolf zich als mannen gingen gedragen en daarom niet hogerop komen. Ofzo. Ze moeten hun vrouwelijkheid juist uitbuiten, dan gaat het veel beter (en dat betekent niet horizontaal om hogerop te komen, dus).

Over dat lomp.. ik zag mezelf laatst terug op een video en het viel me op dat ik de gratie heb van een bouwvakker. Was ik me niet zo van bewust, maar zo beweeg ik nu eenmaal
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Games donderdag 17 maart 2005 @ 02:10:55 #179
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25536248
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:

Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_25536269
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Eensch is, vrouwen/meisjes die het over 'bier zuipen' hebben en om de haverklap boeren en scheten laten zijn niet aantrekkelijk..
Niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')