Hij doet t zelf. Hij moet ook geen presentatie doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef pekel het volgende:
Wel zeer gevaarlijk dattie herkend werd op dat parkeerplaats. Lijkt me geen pretje om daar tussen wat criminelen te staan.
dat was toch best een redelijk iets?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:07 schreef schatje het volgende:
"Paardje rijden...en dan ik achterop."
![]()
![]()
![]()
Alleen is zo'n man niet strafbaar. Er is geen deal gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef kikoooooo het volgende:
Steven zegt:
reclame
- - - Stefan - - - zegt:
haha
- - - Stefan - - - zegt:
wat een viesterd
- - - Stefan - - - zegt:
zon vent MOET herkent worden door familie/kenissen
- - - Stefan - - - zegt:
interieur en omgeving van zn huis enzo
- - - Stefan - - - zegt:
dat kan niet anders
Nee, maar als het een bekende van mij was, kende ik diegene toch niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alleen is zo'n man niet strafbaar. Er is geen deal gemaakt.
Klopt, maar door zn kennissenkring wordt ie echt wel herkent... Dat is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alleen is zo'n man niet strafbaar. Er is geen deal gemaakt.
Vooral dat in met die Joegoslaven... jezus die gast riskeerde echt zijn leven met het kopen van Semtex...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind die McIntyre een stuk beter
Inderdaad, waarom presenteert hij dat? Dan gooi je toch je eigen glazen in? Vreemde keuze.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij doet t zelf. Hij moet ook geen presentatie doen.
Hoevaak heeft ie nu al gezegd dat ie al 4 maanden doet alsof ie pooier isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef Scarafax het volgende:
Eikel... vond eerste seizoen overigens erg soft...
Niet eens grote wapenhandel en dergelijke...
Dit seizoen lijkt wel beter in ieder geval...
Het wordt dan ook door SBS uitgezonden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Dit programma heeft wel een heel hoog Duh-gehalte hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |