Hey queentjequote:
1 mei kom ik terugquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
mamamiep..
Hoelang zit je nog in Engeland?
Iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's al bijna.
Dat je bijna jarig bent.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:40 schreef mamamiep het volgende:
Idd. En ik vier mijn verjaardag ook in Engeland, dus wat concludeer je daaruit (behalve dat ik eventueel over 6 maanden terug zou kunnen gaan om mijn verjaardag in het buitenland te vieren als mijn verjaardag over 6 maanden zou zijn)
?
Heb je trouwens nog les of ben je al vrij om voor je examens te leren? Sta je er goed voor?
d_hquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat je bijna jarig bent.. Alvast gefeliciteerd!
.
En ik heb nog een paar dagen les.. Donderdag over een week is het examenstunt enzo en daarna vrij tot de examens!
Ik sta er goed voor.. Geen onvoldoendes enzo. Voor Latijn sta ik een 5.8 en voor m'n andere vakken allemaal tussen een 7.0 en 8.0.
Ik moet me nog inschrijven voor een kamer, moet het maar eens gaan doen. Maar doordat ik hier nu in Engeland aan de Universiteit studeer heb ik veel meer zin om M&C te gaan doen dan dat ik eerst had. Uni vind ik veel leuker dan HBO. Altijd al gezegd en nu nog een keer bevestigdquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Latijn is gewoon een kutvak!.
Maar ik heb me al ingeschreven ja. Nu nog een kamer.
Nee,quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef Duiveltja het volgende:
Tom heb je gisteravond Kidman bij Jonathan Ross gezien?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee,.
Ik was een film aan het kijken en hoorde pas achteraf dat. Zij.
. er was.
Dat is de juiste instelling.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling.
Wie doet er nog mee aan de campagne?
quote:
Ga jij eens een matige thriller met een belachelijke en/of onlogische twist kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, hey, lachen met de kandidaat is lachen met de campagne en dat pik ik niet. De integriteit van meneer Califo staat niet ter discussie.
Kijk, iedereen. Dit bedoel ik dus. Die bescheidenheid. Die siert hem toch, hè. Zo bescheiden dat het wel lijkt of hij geen SHO-mod wil worden. Wanneer we allemaal weten dat het zijn grote droom is. Anders zou het er niets steeds opnieuw over beginnen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:50 schreef California het volgende:
[..]
Ga jij eens een matige thriller met een belachelijke en/of onlogische twist kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |