quote:
Ga jij eens een matige thriller met een belachelijke en/of onlogische twist kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, hey, lachen met de kandidaat is lachen met de campagne en dat pik ik niet. De integriteit van meneer Califo staat niet ter discussie.
Kijk, iedereen. Dit bedoel ik dus. Die bescheidenheid. Die siert hem toch, hè. Zo bescheiden dat het wel lijkt of hij geen SHO-mod wil worden. Wanneer we allemaal weten dat het zijn grote droom is. Anders zou het er niets steeds opnieuw over beginnen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:50 schreef California het volgende:
[..]
Ga jij eens een matige thriller met een belachelijke en/of onlogische twist kijken.
Omdat je dan in dienst staat van de gemeenschap.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom zou iemand moddereter willen zijn eigenlijk?
![]()
Ja, pispalen zullen altijd nodig zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat je dan in dienst staat van de gemeenschap.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anders zou het
Nee, dat is een reden om in de plaatselijke politiek te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:54 schreef Mike het volgende:
Omdat je dan in dienst staat van de gemeenschap.
Ah, omgekeerde psychologie! Ik snap 'm. Heel goed, SoKquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:00 schreef Mike het volgende:
Bah, wat negatief allemaal weer.
Voor straf blijf ik nog even mod.
Ja, sorryquote:
Martelaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:00 schreef Mike het volgende:
Bah, wat negatief allemaal weer.
Voor straf blijf ik nog even mod.
morgen weer een sprinkhaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:15 schreef California het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet verwarrend.
quote:
valt nog mee dat degene die belt niet t nieuwe password mag kiezenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:44 schreef kinky_queen het volgende:
Als er naar de huistelefoon gebeld word dan moet ik opnieuw een password invoeren in de router
![]()
Geloof dat ik alle www narigheden nu wel gehad heb onderhand
*rondkijkt*quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:35 schreef mamamiep het volgende:
Is er nog iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |