abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25546633
Sorry, het quoten lukte niet zie ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_25546668
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik weet wel wat jij wil: jij wil je terugtrekken in een liefdescommune en leven van de natuur. Jij bent helemaal geen echte communist, je bent gewoon een hippie .
jaaahhh. make love, not war.
En wat is daar dan mis mee? Ik knuffel liever bomen dan dat ik mensen help af te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25546721
Halsema--->>Kut feminist
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:20:48 #104
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25546741
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef nokwanda het volgende:

En wat is daar dan mis mee?
Dat het niet reeel is.

En dat de geschiedenis heeft uitgewezen dat zogenaamde 'vreedzame samenlevingsvormen' altijd pas konden bestaan nadat 'onwillige elementen' 'verwijdert waren' (oftewel iedereen die het er niet mee eens was koud gemaakt was).
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:32:17 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25547048
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
Sorry, het quoten lukte niet zie ik.
Het was bijna goed, alleen ben je de openings-tags vergeten. Kijk anders hier . Je moet het toch eens leren.

Het is vrijwel identiek aan HTML: je begint altijd eerst met een openings-tag [..] waartussen je de tekst plaatst, en sluit af met een eind-tag [/..].

Dus zo (maar dan zonder spaties):

[ quote ]Sorry, het quoten lukte niet zie ik.[ /quote ]

Kijk anders ook eens naar de quote zoals het forum die zelf genereert als je een reply schrijft.

en pas ajb je eerdere post nog ff aan, dan kan ik reageren
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:33:21 #106
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25547089
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vind de filosofie van het communisme menselijk. De uitvoering niet.
Communisme verbied religie omdat het zoals beschreven opium voor het volk is. Dat begrijp ik. Alleen is het communisme an sich ook opium voor het volk geworden. En het atheisme ook. Dus houdt die stelling geen stand en kun je het verbod op religie dus net zo goed opheffen.
Het communisme IS NIET menselijk. Het gaat uit van een TOTALE gelijkschakeling van de mensen. Helaas, mensen ZIJN niet gelijk. Ik WIL helemaal niet gelijkgeschakeld worden met de nietsnut op de hoek die helemaal niets kan, en ik wil OOK niet gelijkgeschakeld worden met de superpresteerder die gewoon veel meer hooi op zijn vork kan en wil nemen als ik.
Mensen die communisme aanhangen vinden ZELF dat iedereen gelijk is en dat IEDEREEN dat dan ook maar moet vinden. En zij die dat niet willen worden dan ALTIJD onderdrukt.
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:35:46 #107
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25547152
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jaaahhh. make love, not war.
En wat is daar dan mis mee? Ik knuffel liever bomen dan dat ik mensen help af te maken.
Op zich helemaal niks mis met hippies, zolang ze zichzelf kunnen onderhouden. Maar een hippie is toch heel wat anders dan een communist.
pi_25547378
Mea culpa:
Ik zie mezelf gelijk aan ieder mens. Gelijk aan de koningin en gelijk aan dezwerver. Ik ben een gewoon mens met unieke eigenschappen zoals ieder ander mens ook uniek is. We zijn economisch niet gelijk misschien. Maar we komen allemaal naakt en kwetsbaar ter wereld en we weten allemaal heel erg zeker dat we ook een keer dood gaan.

Lemmeb..... Jij zag mij als hippie en ik snap dat. Ik vind het zelfs briljant. Dat ik daar nou niet eerder op gekomen ben. Blijkbaar gaat een zekere vorm van communisme (commune) dan toch samen met hippies.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:49:33 #109
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25547496
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef nokwanda het volgende:
Mea culpa:
Ik zie mezelf gelijk aan ieder mens. Gelijk aan de koningin en gelijk aan dezwerver. Ik ben een gewoon mens met unieke eigenschappen zoals ieder ander mens ook uniek is. We zijn economisch niet gelijk misschien. Maar we komen allemaal naakt en kwetsbaar ter wereld en we weten allemaal heel erg zeker dat we ook een keer dood gaan.
Ja, en een kat en ik ademen beide zuurstof, toch zijn we niet gelijk.

Punt is dat jouw soort droomideologien uitgaan van een niet bestaande menselijke natuur. Communisme is net zo onnatuurlijk als proberen onder water te gaan ademen als mens zijnde.
pi_25547571
Ik heb 4 katten en ik voel me gelijk aan hen. Een levend wezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:56:12 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25547659
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
W00t dude, jij bent zó hippie .

Niks mis mee hoor, maar het communisme heeft daar in mijjn ogen gewoon weinig mee te maken.

Maar lukt dat quoten nu al? Heb je de faq gelezen, die ik je hierboven als link gaf? Of heb je het opgegeven?
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:00:12 #112
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25547758
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb op reis in HongKong eens wat katten opgevreten. Best smakelijk.

En vanavond gaat de kiprollade weer de pan in .
pi_25548061
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

W00t dude, jij bent zó hippie .

Niks mis mee hoor, maar het communisme heeft daar in mijjn ogen gewoon weinig mee te maken.

Maar lukt dat quoten nu al? Heb je de faq gelezen, die ik je hierboven als link gaf? Of heb je het opgegeven?
Nay dude, lad. I'm a lassie.

Dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan vinden in het gedachtengoed van Marx. (en van heel andere mensen)

Ik probeerde te doen wat je schreef maar ik denk dat ik het verkeerd interpreteerde en toch iets fout deed. Voor nu geef ik het ff op. Kijk er later wel naar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:29:12 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25548350
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nay dude, lad. I'm a lassie.
Ohja was ik ff vergeten , dat had ik moeten weten natuurlijk .
quote:
Dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan vinden in het gedachtengoed van Marx. (en van heel andere mensen)
Je kunt er ook moeilijk faliekant 'tegen' zijn, da's een algemene eigenschap van positieve boodschappen zoals die van Marx.

Maar dat wil nog niet zeggen dat je een echte aanhanger bent, dat je werkelijk gelooft in de heilzame werking van het communisme. Want dat die op het eerste gezicht heilzame werking in de praktijk helemaal niet zo heilzaam uitpakt, is inmiddels al bijna overal ter wereld bewezen. Dat zul je toch moeten onderkennen, of je dat nu wilt of niet.
quote:
Ik probeerde te doen wat je schreef maar ik denk dat ik het verkeerd interpreteerde en toch iets fout deed. Voor nu geef ik het ff op. Kijk er later wel naar.
Ja, doen, want alle opmaak hier op het forum werkt volgens dat principe, zoals diktgedrukte en schuine tekst.
pi_25548848
Dat had je idd kunnen weten ja. De meeste mannen hebben iets teveel testosteron om zo knuffelig te zijn .

Wat je daar zei moet ik inderdaad onderkennen. Daarom schreef ik ook dat ik wel meer ideeen aanhang. Toch noem ik mezelf geen antroposoof for instance. Maar wel een communist. Omdat ik de theorie ervan wel begrijp en zelfs uitvoerbaar acht. Alleen niet op grote schaal en al helemaal niet in de uitvoering zoals we die kennen. Het communistisch principe heb ik wel meegemaakt in kleine gemeenschappen buiten Europa waar men zich helemaal niet bezighield met het woord communisme op zich. Toch was de samenleving in strikte zin communistisch. En dat is mijnideaal. Vandaar dat ik mijzelf wel communist noem. Zie mijn onderschrift.
GL, met op dit moment Halsema aan het roer komt er voor mij het dichtst bij in Nederlandse vorm. Hoewel ik in de eerste instantie wat moeite met de vrouw had. Ik vond haar gortdroog.

Ik hebde instructies van het forum al lang geleden gelezen maar heb het nooit onder de knie gekregen in mijn haast om te reageren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:12:03 #116
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25549189
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:07 schreef Lemmeb het volgende:

je bent gewoon een hippie
Hippies zijn liev

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25549259
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hippies zijn liev

V.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 maart 2005 @ 19:25:14 #118
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25549506
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hippies zijn liev

V.

The only thing I hate more than a jew is a fucking hippie.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:21:15 #119
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25550954
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat je wel op de hoogte was van de stromingen binnen het Nederlandse arabisme. Maar ik zal wel even een overzichtje maken als ik tjid heb. Het is vrij overzichtelijk verdeeld in ons land. Je hebt de lijn Wessels en de lijn Jansen en wat grijstinten daar tussenin.
Bedankt voor de hint SCH. Ik zal me er nader in gaan verdiepen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:42:04 #120
959 opa
De man met de witte shawl
pi_25551572
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:21 schreef sjun het volgende:

[..]

Bedankt voor de hint SCH. Ik zal me er nader in gaan verdiepen.
En dan heb je natuurlijk ook nog de beroeps dhimmy Leemhuis.
Oet GRun'n.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_25551690
Als er al lieden zijn die beroeps dhimmies zijn dan zijn dat natuurlijk wel opa's.
I´m back.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:47:10 #122
959 opa
pi_25551721
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
Als er al lieden zijn die beroeps dhimmies zijn dan zijn dat natuurlijk wel opa's.
Dat was snel!
Je lijkt Overtoom wel.
pi_25551776
Ja, tuut, tuut.
I´m back.
  donderdag 17 maart 2005 @ 20:51:12 #124
959 opa
pi_25551845
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, tuut, tuut.
Kom kom,
Ho ho
pi_25551947
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef opa het volgende:

[..]

Kom kom,
Ho ho
Aangezien ik er niet op uit ben deze ietwat pathetische topic te verbaggeren, zal ik alleen toevoegen dat 'ho' stop betekent...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')