quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij wil: jij wil je terugtrekken in een liefdescommuneen leven van de natuur. Jij bent helemaal geen echte communist, je bent gewoon een hippie
![]()
.
Dat het niet reeel is.quote:
Het was bijna goed, alleen ben je de openings-tags vergeten. Kijk anders hierquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
Sorry, het quoten lukte niet zie ik.
Het communisme IS NIET menselijk. Het gaat uit van een TOTALE gelijkschakeling van de mensen. Helaas, mensen ZIJN niet gelijk. Ik WIL helemaal niet gelijkgeschakeld worden met de nietsnut op de hoek die helemaal niets kan, en ik wil OOK niet gelijkgeschakeld worden met de superpresteerder die gewoon veel meer hooi op zijn vork kan en wil nemen als ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind de filosofie van het communisme menselijk. De uitvoering niet.
Communisme verbied religie omdat het zoals beschreven opium voor het volk is. Dat begrijp ik. Alleen is het communisme an sich ook opium voor het volk geworden. En het atheisme ook. Dus houdt die stelling geen stand en kun je het verbod op religie dus net zo goed opheffen.
Op zich helemaal niks mis met hippies, zolang ze zichzelf kunnen onderhouden. Maar een hippie is toch heel wat anders dan een communist.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaahhh. make love, not war.
En wat is daar dan mis mee? Ik knuffel liever bomen dan dat ik mensen help af te maken.
Ja, en een kat en ik ademen beide zuurstof, toch zijn we niet gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef nokwanda het volgende:
Mea culpa:
Ik zie mezelf gelijk aan ieder mens. Gelijk aan de koningin en gelijk aan dezwerver. Ik ben een gewoon mens met unieke eigenschappen zoals ieder ander mens ook uniek is. We zijn economisch niet gelijk misschien. Maar we komen allemaal naakt en kwetsbaar ter wereld en we weten allemaal heel erg zeker dat we ook een keer dood gaan.
W00t dude, jij bent zó hippiequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb 4 katten en ik voel me gelijk aan hen. Een levend wezen.
Ik heb op reis in HongKong eens wat katten opgevreten. Best smakelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb 4 katten en ik voel me gelijk aan hen. Een levend wezen.
Nay dude, lad. I'm a lassie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
W00t dude, jij bent zó hippie.
Niks mis mee hoor, maar het communisme heeft daar in mijjn ogen gewoon weinig mee te maken.
Maar lukt dat quoten nu al? Heb je de faq gelezen, die ik je hierboven als link gaf? Of heb je het opgegeven?
Ohja was ik ff vergetenquote:
Je kunt er ook moeilijk faliekant 'tegen' zijn, da's een algemene eigenschap van positieve boodschappen zoals die van Marx.quote:Dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan vinden in het gedachtengoed van Marx. (en van heel andere mensen)
Ja, doen, want alle opmaak hier op het forum werkt volgens dat principe, zoals diktgedrukte en schuine tekst.quote:Ik probeerde te doen wat je schreef maar ik denk dat ik het verkeerd interpreteerde en toch iets fout deed. Voor nu geef ik het ff op. Kijk er later wel naar.
quote:
quote:
Bedankt voor de hint SCH. Ik zal me er nader in gaan verdiepen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je wel op de hoogte was van de stromingen binnen het Nederlandse arabisme. Maar ik zal wel even een overzichtje maken als ik tjid heb. Het is vrij overzichtelijk verdeeld in ons land. Je hebt de lijn Wessels en de lijn Jansen en wat grijstinten daar tussenin.
En dan heb je natuurlijk ook nog de beroeps dhimmy Leemhuis.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:21 schreef sjun het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint SCH. Ik zal me er nader in gaan verdiepen.
Dat was snel!quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
Als er al lieden zijn die beroeps dhimmies zijn dan zijn dat natuurlijk wel opa's.
Kom kom,quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, tuut, tuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |