Het is imo ook wel een pluspuntje dat Blind al met veel jongens gewerkt heeft. Ik denk dat het geen slechte keuze is, maarja dat zien we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 07:56 schreef Schanulleke het volgende:
Blind hoofdtrainer... Ik weet niet wat ik nou weer van deze ontwikkelingen moet denken. Het is met de trainer al net als met de selectie: ze missen ervaring en routine.
Laat ik er maar weer het beste van hopen, maar het blijft een vreemde gang van zaken. Lichtpuntje vind ik wel dat van der Lem terug is op het nest.
Tuurlijk zegt ie dat... Diep in zijn hart staat ie te springen!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:38 schreef devv05 het volgende:
V/d Vaart net op de radio en ontkent alle geruchten, hoorde het naar eigen zeggen ook pas gisteren en heeft geen interesse in psv.
Dat zegt die debiel van een Derksen altijd als ie zelf weer is met een vaag gerucht op de proppen komt..quote:Op maandag 14 maart 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toen zei Derksen dat VDV niet volledig de waarheid vertelde
Sylvie is de hoer van Eindhovenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt ie dat... Diep in zijn hart staat ie te springen!
quote:14/3/2005 - Van der Lem breekt lans voor Van der Vaart; Nr 10 positie terug bij Ajax?(Van onze verslaggever RvN)
In het programma FC Godenzonen van de Amsterdamse tv-zender AT5 heeft de nieuwe assistent Gerard van der Lem openlijk zijn vertrouwen uitgesproken in Rafael van der Vaart. Volgens Van der Lem ziet het er naar uit dat Ajax weer met een echte nr 10 zal gaan spelen en dat Van der Vaart dus weer vast op zijn favoriete positie zou kunnen gaan spelen.
Goede column inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:05 schreef JaWi het volgende:
Over dat stuk van Rijkaard, er stond dat hij na dit seizoen eventueel wel terug zou willen keren naar Nederland. De column van Valentijn Driessen was best aardig, ging over een (eventuele) samenwerking tussen Rijkaard en Blind. Rijkaard zou er toch wel oren naar hebben.
Logisch dat hij eerst dit seizoen afmaakt.
Ik was nooit een tegenstander van Blind, maar een grote voorstander zou ik mezelf ook nooit genoemd hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goede column inderdaad.
Zou erg mooi zijn wanneer Rijkaard TD zou worden.
Het gaat goed komen
Ja, en drama is een eufemisme.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:44 schreef JaWi het volgende:
Gras, ik was er gisteren niet bij, maar klopt het dat Obodai dramatisch was?
Wat moeten we toch met die jongenquote:
Ja, had al wat gepost in Feyenoord topic. Babel maakte nog wel een aardige goal, voor de rest was het weinig.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat moeten we toch met die jongen.
Al hoorde ik dat de gehele Ajax-1 voorhoede (Mitea-Babel-Ridder) ook tegenviel?
Tjaquote:[AT5] "V.d. Vaart moet gewoon bijtekenen"
Rafael van der Vaart moet à la Dirk Kuyt gewoon bijtekenen bij Ajax. Alles wijst erop dat we weer met een echte nr. 10 gaan spelen. Nr. 10 is zijn favoriete plek. Dan kan hij veel spelen, da's goed voor hem en voor Ajax.
De kersverse assistent-trainer van Ajax Gerard van der Lem sprak woorden van deze strekking maandagavond in het AT5-programma FC Godenzonen.
Velen houden er rekening mee dat de voormalig aanvoerder na dit seizoen vertrekt. Van der Vaart speelde de afgelopen weken niet, het hele seizoen is verre van succesvol. Het contract met V. d. Vaart loopt in medio 2006 af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |