Wat hij wil bewijzen is dat hetgeen waar veel Nederlanders tegenaanschoppen (geen loon naar werken, alles duur, geeen vrijheid etc) wel kan.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:39 schreef popolon het volgende:
Leuk voor je, ik woon ook in de VS zometeen maar je antipathie tegen Nederland is best wel sneu.
Wat wil je nou bewijzen?
Wat ik er tot nu toe van gelezen heb, ziet hij ze wel, maar accepteert hij ze alszijnde de prijs voor de overige voordelen..quote:Op zondag 13 maart 2005 01:46 schreef popolon het volgende:
Neen.
Dat mag je best zeggen.
Ik weet ook dat de huizen, auto's, electronica etc. daar veel goedkoper zijnmaar daar staan wel een paar dingen tegenover die je niet wilt zien.
Maar goed, succes ermee, 't is een mooi land
Ik ga er snel heen maar zal nooit Nederland zo lopen afzeiken in elke post, Nederland is best ok
Natuurlijk zijn er nadelen.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij tilt, blijkbaar?, zwaarder aan die nadelen dan Stefan doet?
Sorry, ik heb een aversie van de overheid.Natuurlijk zijn die dingen goed geregled, maar daar betaalt 'het collectief' voor..quote:Op zondag 13 maart 2005 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er nadelen.
Ik heb 't geluk dat mijn vrouw voor een goede overheidsinstantie werkt (adoptie), m.a.w. ik hoef niks te regelen en kan met alle voorzieningen bij haar op de 'rekening'
Je wilt ze alleen de kost niet geven die dat niet kunnen, en dan kan het wel eens wat lastiger worden.
Ik emigreer op 4 april.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een aversie van de overheid.Natuurlijk zijn die dingen goed geregled, maar daar betaalt 'het collectief' voor..
Maar jij woont in de VS of NL?
oh, okay... Succes!quote:Op zondag 13 maart 2005 02:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik emigreer op 4 april.
En die aversie van de overheid, da's prima, ik mag Bush ook niet
Maar haar baan heeft niks met de politiek te maken of misschien ook wel, het probleem met kinderen die kennis hebben gemaakt met verwaarlozing en zo niet al erger.
Sociaal dus, gelukkig.
Ik ben 3 weken in MA geweest. En ik herken het wel. Ze zijn geintereseerrd, open, maar toch nationalistisch. Ik had altijd in gesprekken het idee dat ze geintereseerd waren in de manier dat je geintereseerd bent in mieren. Leuk en boeiend om te zien, maar eigenlijk ben je ze liever kwijt dat rijk.....quote:Op zondag 13 maart 2005 02:09 schreef StefanP het volgende:
Ik blief de Amerikaanse politiek ook niet, en zeker het buitenlandse beleid niet. Maar ik moet zeggen dat er een wereld van verschil is tussen wat je in Nederland verwacht van een Amerikaan en hoe het er in het echt aan toe gaat. Mensen zijn over het algemeen vriendelijk, open en geïnteresseerd. Niet nationalistisch, anti-Europa of anti-buitenland. Wel zie je overal Amerikaanse vlaggen en bumperstickers, maar meer merk ik er niet van. Veel collega's zijn het ook niet eens met het buitenlandse beleid.
Dat had ik je van te voren kunnen vertellen, maar volgens mij wist je dat al.quote:En ja, ik mis wel een aantal dingen! Yoghurt bijvoorbeeld. Dat heb je hier wel, maar alleen in die kleine Yoplait verpakkingen. Ik wil litersEn lekkere oude of komijnen kaas... hagelslag ook. Kwa beleg houd ik me nu maar bij Nutella en import gerookte kaas. Het brood is wel redelijk, na 10 verschillende merken/soorten geprobeerd te hebben wel te verstaan...
Dezelfde werkgever als toen ik je sprak?quote:Ik werk voor een telecombedrijf, laat ik het daar bij houdenHet gaat in die sector weer goed en ze kunnen goede mensen niet aanslepen. Maar van al mijn ex-collega's in Nederland was er geen enkele die interesse had. Vaak ook vanwege partner. Je weet wel, die nooit verder dan 50km van de woonplaats/geboorteplaats willen wonen *brrr* Daar had ik geen last van toen, dus dat kwam goed uit.
Qua partner bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 13 maart 2005 02:21 schreef StefanP het volgende:
Nog niet maar het zou wel makkelijk zijn, die greencard is er een stuk sneller dan
Volgens mij denk jij gewoon in Supra's.quote:Op zondag 13 maart 2005 01:35 schreef StefanP het volgende:
En de meeeega garage waar wel 2 supras in kunnen plus een hele berg rotzooi!
Niet bepaald. Texanen zijn kampioen dikzijn van Amerika.quote:Op zondag 13 maart 2005 02:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Qua partner bedoel je neem ik aan?Dat moet toch wel te regelen zijn...? Als je maar genoegen neemt met zo'n overweight babe
of valt dat in Texas mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |