Goeie bet blik, 'k was helaas te laat thuis om in te zetten. Daarom ben ik maar naar NBA gegaan. Een trixie (om interessant te lijken)quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:49 schreef Blik het volgende:
Inter - FC Porto 1 1.55
Chelsea - West Bromwich 1 1.18
5@1.83= ¤ 9,15 euro
Newcastle - Tottenham
Welk team haalt de halve finale? 1 1.60 1-0
Chelsea - West Bromwich 1 1.20
5@1.92= ¤ 9,60
Stomme kk Dallasquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:47 schreef arjanus het volgende:
[..]
Goeie bet blik, 'k was helaas te laat thuis om in te zetten. Daarom ben ik maar naar NBA gegaan. Een trixie (om interessant te lijken)
Dallas Mavericks - Minnesota Timberwolves 1
New York Knicks - Miami Heat 2
1.95
Cleveland Cavaliers - Utah Jazz 1
New York Knicks - Miami Heat 2
1.77
New York Knicks - Miami Heatme 2
2.49
1.80
5 @ 9...
Op het eerste gezicht vind ik hem link, wat is de quote? Kans is groot op een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:00 schreef jmac het volgende:
Ik durfde het toch aan en had az goed. Nu psv nog en ik ben weer binnen.
Wat denken jullie trouwens van de volgende combo. ik vind m vrij risicoloos:
PSV wint van groningen. AZ wint van Vitesse en Feyenoord wint UIT bij rkc.
Hmm ja, misschien moet ik maar met minder genoegen nemen. Ik neem vrij vaak van dit soort bets met relatief grote inzetten waardoor ik veel verlies terwijl ik andere zie winnen met telkens kleine bets. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:07 schreef arjanus het volgende:
4.65 is toch wel lucratief, ik moet er zelf nog even over nadenken
Jawel hoor, @ 2.10quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:05 schreef arjanus het volgende:
Trouwens, az stond niet genoteerd op unibet
Sounds good!! Doe jij een rondje?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef Afunados het volgende:
Werkelijk een fantastische avond gehad, als Hewitt en Agassi nog winnen bijna 500 Euro winst, en dat zal een van de grootste zijn in mijn twee gokjaren![]()
Waar had je allemaal opstaan danquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef Afunados het volgende:
Werkelijk een fantastische avond gehad, als Hewitt en Agassi nog winnen bijna 500 Euro winst, en dat zal een van de grootste zijn in mijn twee gokjaren![]()
![]()
AZ, Fiorentina, Udinese, Dementieva, Newcastle, Heerenveen, Honved en Handicap Getafe..quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:33 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Waar had je allemaal opstaan dan![]()
Hoeveel in totaal ingezet?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:31 schreef Afunados het volgende:
![]()
Verwacht zelf eerlijk gezegd niet dat Agassi zoveel problemen zal hebben..quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:49 schreef Greetings het volgende:
Sterkte met Agassi tegen Coria dan Afunados! Dat lijkt me geen zekerheidje!
Misschien ideetje om wat zekerheid in te bouwen via Betfair?
Fuck fuck fuck fuck!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:38 schreef VinnieJones het volgende:
Nba bets vandaag:
Clippers -4.5
Timberwolves +7.5
Memphis -3.5
Seattle +6
Wizzards -4
Pacers -4
Probeer vandaag 's wat anders..
elk 20 euro inzet (odds zijn ong 1.90)![]()
En nog een paar kleine combo'tjes natuurlijk![]()
uhm, k dacht dat jij al een tijdje aan het wedden was, dus dan zou je toch wel moeten weten dat de totaalquote niet 1,40 + 1,55 + 1,70 = 4,65 moet zijn tochquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:04 schreef jmac het volgende:
Ik ben iig bang voor feyenoord. Maar ze zijn nu wel eindelijk in vorm en dat kan ik van RKC niet zeggen.
psv=1.40
az=1.55
feyenoord=1.70
bij elkaar: 4.65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |