Nu was ik vandaag in Doetinchem geweest en liep terug naar de auto. Daar sjeesten drie opgefokte auto's mij voorbij, een Mazda 323F met veel spoilers, andere achterlichten, uitlaat, je kent het wel, en een corsaatje heel oud model incl sportuitlaat waar je je pols in kwijt kunt, en een 206 met dito geval.
Ik denk, sukkels.... Hartstikke druk parkeerterrein enz, veel lopende mensen en parkeerplaats-zoekende auto's. En ik hoor opeens *KLAP*!! Is die Mazda tegen een Duitse BMW geknald, de corsa tegen een Zafira....
Zafira had lichte schade, Mazda hele zij- en achterkant in de kreukels, die Duitse BMW flinke schade achter... Net goed!! Jongen van die Mazda balen en kwaad natuurlijk... Was helemaal versierd met van die, zo heet dat geloof ik (toch?), optische tuning. Bumpers voor en achter stuk, achterkant in de kreukels, lampen stuk enz enz.
Maargoed, de eigenaren van die Opel en BMW waren in de stad.... Lekker is dat, ga je ff winkelen een stuk over de grens, en als je terugkomt uit de stad is je netjes geparkeerde auto beschadigd door een stel roekeloos rijdend stelletje patsers!!! Die Mazda was echt zijn "trots", dat kon je merken. Ga er dan ook zo mee om, zou ik zeggen... En rij niet zo aso, als je dat niet kunt en laat dat in de godesnaam helemaaaallll zitten op een parkeerterrein!!!!
Resten mij nog twee woorden: NET!!!!!! GOED!!!!!!!!!
en ja, dit staat ook elders op het net, maar ik verwacht hier eigenlijk toch meer realistische reacties