abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25490278
Nu was ik vandaag in Doetinchem geweest en liep terug naar de auto. Daar sjeesten drie opgefokte auto's mij voorbij, een Mazda 323F met veel spoilers, andere achterlichten, uitlaat, je kent het wel, en een corsaatje heel oud model incl sportuitlaat waar je je pols in kwijt kunt, en een 206 met dito geval.

Ik denk, sukkels.... Hartstikke druk parkeerterrein enz, veel lopende mensen en parkeerplaats-zoekende auto's. En ik hoor opeens *KLAP*!! Is die Mazda tegen een Duitse BMW geknald, de corsa tegen een Zafira....

Zafira had lichte schade, Mazda hele zij- en achterkant in de kreukels, die Duitse BMW flinke schade achter... Net goed!! Jongen van die Mazda balen en kwaad natuurlijk... Was helemaal versierd met van die, zo heet dat geloof ik (toch?), optische tuning. Bumpers voor en achter stuk, achterkant in de kreukels, lampen stuk enz enz.

Maargoed, de eigenaren van die Opel en BMW waren in de stad.... Lekker is dat, ga je ff winkelen een stuk over de grens, en als je terugkomt uit de stad is je netjes geparkeerde auto beschadigd door een stel roekeloos rijdend stelletje patsers!!! Die Mazda was echt zijn "trots", dat kon je merken. Ga er dan ook zo mee om, zou ik zeggen... En rij niet zo aso, als je dat niet kunt en laat dat in de godesnaam helemaaaallll zitten op een parkeerterrein!!!!

Resten mij nog twee woorden: NET!!!!!! GOED!!!!!!!!!

en ja, dit staat ook elders op het net, maar ik verwacht hier eigenlijk toch meer realistische reacties
pi_25490356
o.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 16:20:12 #3
110777 Adsum
Is present!
pi_25490702
Idd, net goed voor die aso's, moeten ze maar leren rijden !!
Ever higher. Ever better.
pi_25491171
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_25491362
Hebben ze wel een briefje achtergelaten voor de gedupeerden?

of is de pliesie erbij geweest?
Wheehee
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:38:58 #6
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_25491584
heeft iemand ze erop aangesproken dat ze het wel fatsoenlijk afhandelen ? Of liep zoals gewoonlijk in nederland iedereen lekker door na ff te kijken ?
pi_25491698
Ik was vanmiddag nog in de stad, maar heb niets gemerkt. Jammer dat die gasten op deze manier hun lesje moeten leren. Maar het had ook erger gekunt natuurlijk...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:52:06 #8
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_25491727
hoe kan je trouwens op stilstaande autos knalle en overal schade hebben ?
pi_25494380
was ik toch maar naar de stad gegaan, had ik nog wat kunnen lachen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_25495681
okee, en nu de foto's.
pi_25552457
het zit je wel aardig hoog he, dat anderen hun autootje aanpassen naar eigen smaak..

al is het eigen schuld (en verschrikkelijk stom!), dan nog hoor je mensen hierom niet uit te lachen. Eerlijk gezegd snap ik de bedoeling niet van je bericht.

*iedereen snapt dat het niet verstandig is om te gaan scheuren op een druk parkeerterrein (je houdt ALTIJD mensen die het toch doen)

*iedereen heeft een andere mening over tuning en optische tuning, hier zijn al genoeg topics over waar je je kinderachtige geblaat over andermans hobby kunt spuien. (waarom zet je geen oogkleppen op in het verkeer.. heb je ook geen last meer van die sideskirts, sportuitlaten en spoilers overal)

Vertel mij eens de bedoeling van dit topic? zowiezo ben je aan het verkeerde adres in PTA om ongefundeerd over spoilers te gaan zeiken.
pi_25554380
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Waxxer het volgende:
Is die Mazda tegen een Duitse BMW [/sub]
pfoe.. een duitse BMW. gelukkig was het geen japanse!
Sjah.. ik ken hem verder ook niet.
gaat er een lampje branden?
pi_25554449

Godskolere, moet ik álles uitleggen hier..............

En het hoort hier wel thuis he, verkéér.......

De bedoeling is dat ik mijn vreugde uit dat zo'n kapsonesfiguur eindelijk eens flink op zijn bek gaat en een BMW op Duits kénteken, Ernscht.........
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:08:38 #14
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_25555501
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef den_laef het volgende:
*iedereen snapt dat het niet verstandig is om te gaan scheuren op een druk parkeerterrein...
Dat zou je wel denken ja...

Echter ben ik enkele weken naar een VKOB (VerKeersOngeval Beknelling) geroepen op het hoogste parkeerdek boven op een winkelcentrum.

En die ingang van die parkeergarage was vrij smal en de bocht vrij stijl dus de bevrijdingswagen van de brandweer kon niet eens naar boven. Dus de brandweer heeft onderaan al hun materiaal moeten omladen in 'n commandowagen die wel op 't dak van die parkeergarage kon komen en wij zijn daar ruim 2,5 uur bezig geweest.
De politie heeft daarbij het hele dek afgesloten voor omstanders, dus een heleboel mensen konden ook nog niet eens bij hun auto omdat een paar ezels zich weer niet aan de regels konden houden.

En je moet toch echt serieus hard rijden om op 't dak van een parkeergarage een beknelling te veroorzaken
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  Spellchecker vrijdag 18 maart 2005 @ 01:51:52 #15
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25557872
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:13 schreef den_laef het volgende:
het zit je wel aardig hoog he, dat anderen hun autootje aanpassen naar eigen smaak..

al is het eigen schuld (en verschrikkelijk stom!), dan nog hoor je mensen hierom niet uit te lachen. Eerlijk gezegd snap ik de bedoeling niet van je bericht.

*iedereen snapt dat het niet verstandig is om te gaan scheuren op een druk parkeerterrein (je houdt ALTIJD mensen die het toch doen)

*iedereen heeft een andere mening over tuning en optische tuning, hier zijn al genoeg topics over waar je je kinderachtige geblaat over andermans hobby kunt spuien. (waarom zet je geen oogkleppen op in het verkeer.. heb je ook geen last meer van die sideskirts, sportuitlaten en spoilers overal)

Vertel mij eens de bedoeling van dit topic? zowiezo ben je aan het verkeerde adres in PTA om ongefundeerd over spoilers te gaan zeiken.
je zou je eens moeten gaan verdiepen in de reden waarom zoveel mensen zich ergeren aan die getunede auto's, zullen ook vast wel enkelen bij zijn waarbij het om jaloezie gaat, dat zal je op een forum echter nooit te weten komen, tenzij iemand natuurlijk gewoon zegt "ik haat die getunede bakken, omdat ik er jaloers op ben", hetgeen ik niet snel zie gebeuren (zeker op Fok! niet)

Nee de oorzaak ligt denk ik voornamelijk in het asociale rijgedrag wat het overgrote leeuwendeel van deze zgn. "GTI-rukkers" (zo werden ze in een oud Fok!-topic al eens genoemd ) bedrijft, ik zelf heb deze reden ook om een hekel te hebben aan die types...
Tevens -purist.
pi_25601715
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 15:48 schreef Waxxer het volgende:
Nu was ik vandaag in Doetinchem geweest en liep terug naar de auto. Daar sjeesten drie opgefokte auto's mij voorbij, een Mazda 323F met veel spoilers, andere achterlichten, uitlaat, je kent het wel, en een corsaatje heel oud model incl sportuitlaat waar je je pols in kwijt kunt, en een 206 met dito geval.
[...]
He cool waar is dat gebeurd? varkensweide?
Schudden voor gebruik. Bij voorkeur koel bewaren.
  zondag 20 maart 2005 @ 00:55:53 #17
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_25601801
ik vind optisch gefixte auto's wel leuk omtezien.. maar dan moeten ze het ook waarmaken dmv kracht/geluid imo
Maar imo.. het is gewoon iemand hobby om zijn auto mooi temaken.. ik zou het geld er dus nooit voor overhebben
  zondag 20 maart 2005 @ 09:40:26 #18
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25604946
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Waxxer het volgende:

En het hoort hier wel thuis he, verkéér.......
'Men' bedoelt dat hier veel mensen komen die gespoilerde auto's jusit leuk vinden

Zelf ben ik ook liefhebber van mooi gestylede auto's. Jammer dat veel mensen het overdrijven en er werkelijk een knakenbak van maken. Ik kom ze ook wel eens tegen, bumperklevend links-rechts zigzaggend door het verkeer of hard over een drukke parkeerplaats.

Op zo'n moment schaam je je ervoor dat je zelf ook met een dikke spoiler rondrijd, omdat je logischerwijs met dat schorem over één kam geschoren wordt. Als ze dan een paar meter verderop flink blikschade rijden (Bij een ernstig ongeluk 'oke dan' roepen vind ik not done) vind ik dat ook 'net goed'.

Boontje komt om z'n loontje. Die paupers zijn hun mooi gestylede wagen niet waard.
pi_25606671
Getunede auto's niks op tegen
Snel rijden niks op tegen
Snel en onbekwaamrijden op de verkeerde plaatsen, tuig
De status 'bagger-user' voorbij
pi_25632256
over het algemeen rijdt het echte tuig rond in afgetrapte bakken. De mooie auto's worden vaak het zuinigst behandeld met stoplichtsprintjes meer uitzondering als regel.
pi_25632407
huilie.

jij verdient een fucking harde trap op je smoel.
pi_25632820
quote:
Op maandag 21 maart 2005 12:30 schreef t0n het volgende:
huilie.

jij verdient een fucking harde trap op je smoel.
jij verdient een paar bluevisions op je ogen en een spoiler in je nek.
pi_25633215
bring it on!
  maandag 21 maart 2005 @ 13:10:27 #24
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25633293
"L"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 21 maart 2005 @ 14:11:12 #25
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25634633
Wat "oke dan"
pi_25642726
Net goed voor die sjonnie
pi_25644213
Foooootooooooossssssssss!
pi_25644537
Nogmaals, als ik foto's had genomen, lag ik minstens op de Intensive Care.

En nogmaals, niks mis met getunede auto's (iedereen zijn/haar smaak), maar ik heb absoluut geen medelijden als je hem op een manier als deze in de prak rijdt.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 01:51:50 #29
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_25652174
quote:
Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef t0n het volgende:
bring it on!
oew matten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: