Eindelijk gaat die beerput los... !
Het gaat goed met Edwin de Roy van Zuydewijn.... Exclusief bij Barend & van Dorp aan tafel.. In gesprek met Frits en Henk over het gewonnen kort geding tegen Margarita en het Koninklijk Huis...
Er zal wel veel kritiek los komen over deze uitzending en het zal voor veel Nederlanders in eerste instantie zeer ongeloofwaardig overkomen maar
langzamerhand zal men er wel aan gaan wennen dat de media en ons koningshuis
heel anders funktioneren dan dat wij hebben voorgespiegelt gekregen.. al die jaren vanaf WO2.
Geenstijl.nl opent vanmorgen met: De nepbaron draait door ..
We zullen zien
Maar ik kan je wel verzekeren dat de media,politiek die gewoon door blijft gaan in het niet serieus nemen van de Roy in de toekomst heel raar gaat opkijken...
Want het is nl. waar wat hij heeft verteld.
En als deze beerput eenmaal goed los is zullen de meeste mensen nog verassender zaken te horen krijgen over bijvoorbeeld de moord op Fortuyn,
en zullen al die `complottheoriėn `ineens realiteit zijn en Nederland zich beseffen dat de 2e wereldoorlog in wezen niet gestopt is op 5 mei 1945..
De werkelijke bevrijdingsdag moet nog steeds komen.
Kom maar op met die clusterbommen!
reakties op de uitzending:
Nou de uitzending loog er niet om. Inderdaad explosief materiaal. Het zal wel doodgezwegen worden:
- de prive-geheime dienst van Bernhard en Beatrix.
- de gehieme dienst van de Telegraaf.
- de vader van hoofdredacteur van de Volkskrant, Broertjes, wiens vader in de oorlog fout was en daarna uit de wind is gehouden.
-het Broertje van Margarita die helemaal niet gestudeerd heeft wat hij beweerde.
etc etc
Allemaal te lezen in zijn boek.
Margarita heeft de echtscheiding ingetrokken.....
De Roy is bezig met de oprichting van een nieuwe politieke partij.
========================
"De gerespecteerde Kok", aldus Barend. "Nou", zei de Roy, "als je z'n levensloop ziet van eerst als vakbondsman op de bres voor de kleine man, tot waar die nu is, bij KONINKLIJKE Shell en ING op de bres voor de grootverdieners, dan weet je met wat voor een man je te maken hebt". Toen werd het even stil in huize Barend, Dorp en Mulder....
Ik vond het wel een mooie uitzending, en inderdaad was de Roy redelijk op dreef. Mulder hoorde het aan op een manier alsof hij het allemaal liever niet hoorde. Vreemde kwibus die Hans Mulder, of is het Jan Mulder ?
De Roy stortte aardig wat uit: Benno bij de NSDAP, AIVD in het hotel voor zijn huis, Broertjes, Trixies geheime dienst, geregisseerde hoofdredacteuren.
Het zijn allemaal zaken die hier bij de meesten bekend zijn, maar vergeet niet dat het voor het grote publiek, inclusief een Hans Mulder, wel allemaal nieuw is, en ze moeite zullen hebben het te geloven.
Daarom wel goed dat hij het er een keer in een uitzendingvullend interview heeft kunnen uitgooien. Het was misschien niet perfect, het was beter dan niets.
==========================
"clusterbommen" waren dat, en hij lijkt zich vanavond nog ingehouden te hebben, al is het natuurlijk schandalig als Bernhard daadwerkelijk in '34 aan gestapo-operaties deelnam. Ik had op meer gehoopt. Maar goed, het is een begin, en ik ben benieuwd naar wat hij in zijn boeken te melden zal hebben, als hem de tijd van leven gegund is om die af te maken.
Ik was blij verheugd te horen dat er door een groep weldenkende academici en politici gewerkt wordt aan een nieuwe politieke volksbeweging, de Vrije Democratische Alliantie. Eindelijk, naar ik hoop, een partij die niet aan alle kanten verstrengeld is in het spinneweb van corrupte bestuurders, industriėlen, juristen, hoofdredacteuren, verzekeraars, NGO's, politici en multicul- en zieligheidsfetisjisten
============================
http://teletekst.nos.nl/tekst/113-01.html De Roy:Margarita trekt scheiding in
HILVERSUM Prinses Margarita wil volgens
haar man Edwin de Roy van Zuydewijn
niet meer van hem scheiden.Dat zou
blijken uit een brief die hij van de
advocaat van Margarita heeft ontvangen.
In het tv-programma Barend & Van Dorp
citeerde De Roy:"Als procureur van
verzoekster trek ik hierbij in,het door
haar ingediende verzoekschrift tot
echtscheiding."
Op de vraag of De Roy denkt dat zij hem
terug wil hebben antwoordde hij dat hij
hoopt dat dat erachter steekt."Ik kan
het niet anders interpreteren", aldus
De Roy.De Roy zei dat Margarita nog
steeds van hem houdt.
Verder niks over al het andere dat hij in de uitzending heeft gezegd danwel heeft laten zien.
============================
EXACT !!!
Nu gooit de media het gelijk weer op de prive persoon de Roy !!!! Alsof die interessant is ?! Om hem gaat het natuurlijk niet, maar om wat hij, als dikke insider, over die corrupte gasten als een KOK, BROERTJES, BENNO, TRICKS, ACADEMICI, CARLOS JR, DE AIVD, ETCETERA te melden heeft. Maar daar zie ik nog nergens ook maar iets van terug. Trix heeft duidelijk weer een omerta (zwijgplicht in maffia kringen op straafe van de dood) ingesteld betreffende gevoelige zaakjes...wat een schijnland leven we in!
=============================
Gaat hij het koningshuis om ver gooien?
ik geef hem nog 1 jaar en dan ligt die arme man ook dood op straat of in een ravijn of tegen de vangrails.
het is een 2e prinses Diana, alleen een prins die men dood wil na zijn onthullingen bij Barend en Van Dorp.
===========================
http://snoedel.punt.nl/