14, zie dat mooie knopje rechts boveninquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:34 schreef Drumpie het volgende:
woon je nu alleen??? hoe oud ben je nu dan eigenlijk
Ik krijg er spontaan jeugdsentiment vanquote:Op zondag 13 maart 2005 00:23 schreef KonnieKipke het volgende:
normaal is dat je als kleuter al ejaculerend rondstampt door de peuterspeelzaal en minderjarige meisjes aan je degen spiest
Mastur-wattes??quote:Op zondag 13 maart 2005 20:59 schreef MarcoD het volgende:
Wat is ongeveer de normale leeftijd dat je het mastruberen uitvindt? Volgens mij was ik met dat aardig vroeg erbij.![]()
De grote vraag is natuurlijk of je dat borsthaar ook niet had gekregen als je je vriendin NIET had gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:36 schreef Enil het volgende:
Ik ervaar wel iets grappigs:
SInds ik een vriendin heb krijg ik meer borsthaar.
Neem aan dat mn testosteronspiegel hoger ligt en dat het daardoor komt...
Ach, ik lig dr niet wakker van, zo veel ist niet
True, true. Helemaal waar. Maar gezien er nu ook 10x vaker een bobbel in de broek verschijnt en ik nu seks heb, kan je bijna zeker stellen dat ik nu meer testosteron door m'n lichaam heb bruisen, en de kans groot is dat het dus daardoor komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:07 schreef Kamphuys het volgende:De grote vraag is natuurlijk of je dat borsthaar ook niet had gekregen als je je vriendin NIET had gehad![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:37 schreef GameMaster het volgende:
Lekker interesant
Soms heb ik er eentje.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:52 schreef RiDo78 het volgende:
Ook niet iedereen krijgt borsthaar.
poepen op een plons-wcquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef P8 het volgende:
hahaha, wat een poep-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |