Hoezo niet gezond? Je lichaam regelt zelf wel wanneer het kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:10 schreef Drumpie het volgende:
Wat is een normale leeftijd van een jongen dat hij sperma en schaamhaar krijgt?
Bij was het toen ik 11 was ik weet niet of het gezond is maarja beter te vroeg dan te laat![]()
Maar voor mij is het nog niet zolang geleden en nog steeds geen okselhaar!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:44 schreef Fransoos het volgende:
Hmm...dan was ik misschien een uitzondering Feldhofer, maargoed het is alweer een tijdje geledenEn idd op het i-net is veel info over zulke materie te vinden
Jah er zijn nu eenmaal mensen die het niet boeit. Ook dat schijnt met je hormonenhuishouding te maken te hebben. Er zijn jongens die op hun 5de al naar meisjes kijken, en er zijn jongens die zich pas na hun 20ste daarvoor gaan interesseren. Geen nood hoor, alles komt goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:43 schreef Drumpie het volgende:
Thnx jullie zijn teminste serieuzer als mijn vriend GAMEMASTER die ook in dit topic heeft geschreven
Hmm...denk dat het net ff iets later begint te groeien (als je daar aanleg voor hebt, kijk maar eens naar je vaderquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:48 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Maar voor mij is het nog niet zolang geleden en nog steeds geen okselhaar!![]()
Anyway, is er ook iets bekend over borsthaar?![]()
Dat zeg ik ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:52 schreef RiDo78 het volgende:
Ook niet iedereen krijgt borsthaar.
Misschien moeten we het aan Harigekerel vragen, die is vast een expert op dit gebiedquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:50 schreef Fransoos het volgende:
[..]
Hmm...denk dat het net ff iets later begint te groeien (als je daar aanleg voor hebt, kijk maar eens naar je vader) dan baardhaar.
14, zie dat mooie knopje rechts boveninquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:34 schreef Drumpie het volgende:
woon je nu alleen??? hoe oud ben je nu dan eigenlijk
Ik krijg er spontaan jeugdsentiment vanquote:Op zondag 13 maart 2005 00:23 schreef KonnieKipke het volgende:
normaal is dat je als kleuter al ejaculerend rondstampt door de peuterspeelzaal en minderjarige meisjes aan je degen spiest
Mastur-wattes??quote:Op zondag 13 maart 2005 20:59 schreef MarcoD het volgende:
Wat is ongeveer de normale leeftijd dat je het mastruberen uitvindt? Volgens mij was ik met dat aardig vroeg erbij.![]()
De grote vraag is natuurlijk of je dat borsthaar ook niet had gekregen als je je vriendin NIET had gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:36 schreef Enil het volgende:
Ik ervaar wel iets grappigs:
SInds ik een vriendin heb krijg ik meer borsthaar.
Neem aan dat mn testosteronspiegel hoger ligt en dat het daardoor komt...
Ach, ik lig dr niet wakker van, zo veel ist niet
True, true. Helemaal waar. Maar gezien er nu ook 10x vaker een bobbel in de broek verschijnt en ik nu seks heb, kan je bijna zeker stellen dat ik nu meer testosteron door m'n lichaam heb bruisen, en de kans groot is dat het dus daardoor komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:07 schreef Kamphuys het volgende:De grote vraag is natuurlijk of je dat borsthaar ook niet had gekregen als je je vriendin NIET had gehad![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:37 schreef GameMaster het volgende:
Lekker interesant
Soms heb ik er eentje.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:52 schreef RiDo78 het volgende:
Ook niet iedereen krijgt borsthaar.
poepen op een plons-wcquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef P8 het volgende:
hahaha, wat een poep-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |