komt door dat gare Fok, ik heb ook al 3x een reply opnieuw getikt om vervolgens weer page cannot be found te krijgenquote:Op zondag 13 maart 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
Niet echt druk hier he?!.
Maar goed, redelijke uitzending vandaag. Viel het niemand op dat we van de tweede helft van de etappe wel heel weinig hebben gezien? Geen spannende finisch zoals vorig jaar zo vaak?
De naam van je vader verkeerd spellen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef jorienpe2 het volgende:
wij hebben nog geen enkele aflevering gezien, niks, noppes. nada, extra info geef ik graag, maar morgenavond ben ik niet bij internet in de buurt, dus dat wordt dan wel pas maandag. je reist natuurlijk samen met de cameraman, maar het meeste contact hda ik toch echt gewoon met rinck, met hem heb ik gereist en beslissingen genomen als dat moest, de camera registreert alleen. ik zeg niks over welk koppel jullie nog wat kunnen verwachten, dat moet je zelf maar zien. en ik heb gewoon nooit blind leren typen en ben verder gewoon niet zo compu-minded, vind internet leuk en handig voor email, dit soort dingen en dingen opzoeken, maar verder... nee, comnputers zijn niet m'n hobby
Precies. En je weet toch hoe ie is, lijkt me, dus ga dan zo'n reis niet aan. Zou ik met mijn moeder ook never nooit doen, om maar iets te noemen.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
en toen hadden ze nog niet eens die geiten bij zichquote:jeee zeg, volgens mij zijn we lelijker geworden in drie dagen, vandaar dat niemand ons een lift meer geeft
Hebben jullie niet bedacht dat de heren het zo hebben afgesproken? Wellicht kan de jongere Kris beter dan zijn vader in de gaten houden waar ze heen gaan/moeten en dat aan de chauffeurs overbrengen.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
Ja, dat idee had ik ook ja.
Asociaal eigenlijk dat Kris z'n oude vader achterin gooide en nog kwaad werd om diebadmuts
ook.
.
Al moet ik toch wel steeds lachen om die Herman, wat een figuur..
Ik heb de indruk dat ze vooraf hebben besproken hoe ze zo spraakmakend mogelijk kunnen zijn. Het hele gedoe, het gesnauw tegen vader, het gezeur om de badmuts is volgens mij allemaal vantevoren gepland.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
quote:Op maandag 14 maart 2005 10:25 schreef Faithy het volgende:
Ik vind het zooo jammer dat Stephan en Marc eruit zijnze konden echt nog wel voor wat leuke momenten zorgen
en ze waren erg schattig
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:21 schreef Cee het volgende:
Geweldige aflevering gisteren! "Koet koet ke-dèèt!" Herman.
Hoezo??quote:Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef keijz het volgende:
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
die manja vooral dan, wat een bitch is dat zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |