Wat een geweldige aflevering! Heb me echt doodgelachen toen J&M 'Kareltje' wilden 'redden'. Die mensen echt zo: Ze willen die kip slachtten. Ja hallo we hebben het eten net klaar, het is nu te laat. Hele discussie, op het laatst: ok slacht die kip maar, ze willen het ZO graag.
![]()
Vind het sowieso altijd humor-momenten als wij zien wat die Chinezen zeggen. Omdat de kandidaten daar helemaal geen weet van hebben.
Heb me ook doodgelachen om Herman. [Vlaams] "Niet te rap eh, niet te rap, eh Kris weer niet te rap he." [/Vlaams]
Kris mag idd soms wel eens wat vriendelijker/respectvoller doen tegen z'n pa, maar vond het toch wel humor met die badmuts. Aan de andere kant ook heel sneu voor Herman, maar ach..
Had trouwens wel medelijden met hem dat ie achter in die pick-up zat man.. Hij had het vet koud.
Ik hoop dat die twee mutsen er volgende keer uit gaan. Daarna: Steven en Sofie.
Just en Brechtje & Jeroen en Manja vind ik het coolst, maar ook weer het meest normaal. De andere koppels zijn toch leuker om naar te kijken.
Sorry Jorien, maar je pa doet soms toch wel een beetje vreemd
![]()
Haha met dat shirt, kom op zeg.. Hoe lang had hij die al aan? Vier dagen zonder te wassen? Die zakenman zou ook wel gedacht hebben, nou lekker dan.
En hij 'geniet' er ook wat te veel van, ik denk dat jullie daarom onderaan staan. Hij is niet fanatiek genoeg.. jullie hadden makkelijk eerste kunnen worden dit keer!
Marco en Stephan. YES!!! Ze zijn d'r uit.. Wat een HOMO'S, niet dat daar iets mis mee is maar met deze wel.. Pfff ze deden echt te flikkerig.. bah.. Toen ze die schapen mee kregen! Hahaha wat een lol
![]()
Krieke en Nathalie, nou ze overdreven allebei. Krieke deed echt TE lullig gewoon, en Nathalie stelde zich te veel aan. Wou gelijk niet meer met hem liften. Maar Krieke dramde echt door man, op het laatst moest ze gewoon echt getroost worden en kon hij het wel wat aardiger zeggen allemaal. Maar nee hoor hij ging gewoon weer door.. "Vind je NU al dat ik te ver ben gegaan?" (of wat ie ook maar zei) Wel erg bot hoor, kom op zeg.. Terechte reactie van d'r: "mag ik dan vast weten wat er nog allemaal komen gaat?"
Al met al weer een geweldige afleveringen en heb weer zin in volgende week!