abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25509473
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
Niet echt druk hier he?! .
Maar goed, redelijke uitzending vandaag. Viel het niemand op dat we van de tweede helft van de etappe wel heel weinig hebben gezien? Geen spannende finisch zoals vorig jaar zo vaak?
komt door dat gare Fok, ik heb ook al 3x een reply opnieuw getikt om vervolgens weer page cannot be found te krijgen erg frustrerend.

Maar heb het idee dat ze wat materiaal kwijt zijn geraakt, het was wel heel raar dat we werkelijk geen 1 minuut van S&S hebben gezien. Echt geen 1. En dat we van de 2e etappe ook bijna helemaal niets hebben gezien vond ik ook best raar.
  zondag 13 maart 2005 @ 21:22:15 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25509584
Ja, dat idee had ik ook ja.

Asociaal eigenlijk dat Kris z'n oude vader achterin gooide en nog kwaad werd om die badmuts ook. .
Al moet ik toch wel steeds lachen om die Herman, wat een figuur. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_25509661
Herman is echt cool. Toen ze eerste waren. Hoe blij dat ie was
pi_25509864
Was weer leuke aflevering. Alleen die Nathalie was wel erg snel op dr teentjes getrapt zeg door Krieke!
Heb t samen met een vriend gekeken. Die is al helemaal verslaafd, net als vorig jaar. Zn tv was kapot en hij moest het zien. haha!
  zondag 13 maart 2005 @ 23:03:55 #205
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25509871
Roos heeft op deze foto ook wel iets Chinees eigenlijk

Of van een konijntje
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25509939
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef jorienpe2 het volgende:
wij hebben nog geen enkele aflevering gezien, niks, noppes. nada, extra info geef ik graag, maar morgenavond ben ik niet bij internet in de buurt, dus dat wordt dan wel pas maandag. je reist natuurlijk samen met de cameraman, maar het meeste contact hda ik toch echt gewoon met rinck, met hem heb ik gereist en beslissingen genomen als dat moest, de camera registreert alleen. ik zeg niks over welk koppel jullie nog wat kunnen verwachten, dat moet je zelf maar zien. en ik heb gewoon nooit blind leren typen en ben verder gewoon niet zo compu-minded, vind internet leuk en handig voor email, dit soort dingen en dingen opzoeken, maar verder... nee, comnputers zijn niet m'n hobby
De naam van je vader verkeerd spellen?

Zeker weten dat je de echte Jorien bent?
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 23:48:59 #207
43556 miss_dynastie
pi_25509948
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Precies. En je weet toch hoe ie is, lijkt me, dus ga dan zo'n reis niet aan. Zou ik met mijn moeder ook never nooit doen, om maar iets te noemen.
  maandag 14 maart 2005 @ 00:19:44 #208
3185 Adelante
To let it go now
pi_25510054
opmerking van de avond:
quote:
jeee zeg, volgens mij zijn we lelijker geworden in drie dagen, vandaar dat niemand ons een lift meer geeft
en toen hadden ze nog niet eens die geiten bij zich
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25510121
Ik begrijp nu waarom de thuispartners van Nathalie en Krieke ze hebben laten gaan...
Die hebben ook even 'vakantie'. Wat een kinderachtige zeur en botte lul.
Dat wordt nog lachen.

Die arme vader met z'n blote benen onder die rietmatjes tegen de kou.
Het is wel een bikkel: smullen van de maden, snuit en penis

Dacht ook al dat er een uitzending ontbrak. Zijn S&S er al uit?
pi_25510192
Die ouwe is echt lachen, met z'n badmutsje op achterin die wagen. . Ook erg grappig om te zien hoe die zat te genieten van al die gerechten. En die zoon mag ik ook wel. Dat is er een met veel strijd in zich.

Ook erg grappig om te zien hoe Jeroen en Manja die kip probeerden te redden, maar die chinezen die ze verkeerd begrepen en die kip afslachten. Verder weer opvallend dat er zoveel dronken gasten in voorkomen. Vorig jaar was dat ook al zo erg.

Wat een gezeik trouwens weer om afspraken te maken over het liften. Ben blij dat Jeroen en Manja daar schijt aan hadden en gewoon de eerste de beste lift nam. Het is nog altijd een R-A-C-E. En bij sommige kandidaten zou ik wel wat meer strijd willen zien.

Verder idd raar dat we niks van Steven en Sofie gezien hebben. Kan een teken zijn dat ze er nog lang inzitten en dat ze hen voor later bewaren.
  maandag 14 maart 2005 @ 01:01:42 #211
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25510216
Der Rudi is denk ik wel helemaal in zijn element in India dus daar kunnen we nog wel wat van verwachten...
De eerste hippies woonden immers in India
pi_25510244
Misschien zijn S & S wel gearesteerd wegens Satanistische praktijken of vampirisme. Sectes enzo zijn verboden in China.
Oordeel zelf:

Of zouden ze daar echt denken dat alle blanken op elkaar lijken en die twee rustig laten doorcreepen?
  maandag 14 maart 2005 @ 01:15:27 #213
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25510308
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
Ja, dat idee had ik ook ja.

Asociaal eigenlijk dat Kris z'n oude vader achterin gooide en nog kwaad werd om die badmuts ook. .
Al moet ik toch wel steeds lachen om die Herman, wat een figuur. .
Hebben jullie niet bedacht dat de heren het zo hebben afgesproken? Wellicht kan de jongere Kris beter dan zijn vader in de gaten houden waar ze heen gaan/moeten en dat aan de chauffeurs overbrengen.

Ik vind Kris en Herman echt een top koppel!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 14 maart 2005 @ 09:22:39 #214
3542 Gia
User under construction
pi_25511776
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Ik heb de indruk dat ze vooraf hebben besproken hoe ze zo spraakmakend mogelijk kunnen zijn. Het hele gedoe, het gesnauw tegen vader, het gezeur om de badmuts is volgens mij allemaal vantevoren gepland.

Ze hebben vorig jaar gezien dat Reinier zoveel aandacht kreeg door zijn manier van doen en dat willen zij ook.
En het lukt ze nog ook! Ze zijn erg veel in beeld en van mensen die zich 'normaal' gedragen, zoals S en S zie je niks.
pi_25511983
Ik vind het zooo jammer dat Stephan en Marc eruit zijn ze konden echt nog wel voor wat leuke momenten zorgen

en ze waren erg schattig

Vraag me af waarom de Zwarte Duivels niet in beeld zijn geweest gisteren: misschien camera problemen?

en zoals Kris tegen zijn vader doet vind ik ook beetje hm.. tsja... raar..

je laat die ouwe man toch niet in de achterbak zitten, en dan gaan zitten zeuren dat als die man het koud heeft, dat hij dan zn badmuts opzet...

verder weer genoten
Doei.
pi_25511993
oh, en Karla en Sofie hebben mijn hart veroverd

heerlijk

*vandaag was topjesdag!*

*girl power! girl power!*

heerlijke mutsen, hoop dat ze 't nog ver schoppen
Doei.
  ESF Reporter maandag 14 maart 2005 @ 21:21:24 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_25512363
Geweldige aflevering gisteren! "Koet koet ke-dèèt!" Herman.
pi_25512379
quote:
Op maandag 14 maart 2005 10:25 schreef Faithy het volgende:
Ik vind het zooo jammer dat Stephan en Marc eruit zijn ze konden echt nog wel voor wat leuke momenten zorgen

en ze waren erg schattig

Echt. Je moet een geintje maken. Dat kan niet anders.

Die twee gasten waren veruit de meest debiele, irritante, vervelendste mongolen die de laatste paar jaar op tv zijn geweest.

Een Brett en Tobias hadden voor leuke momenten kunnen zorgen als er zonodig een homo stel mee moest doen, maar niet deze twee flapdrollen.
  maandag 14 maart 2005 @ 21:24:24 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25512409
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:21 schreef Cee het volgende:
Geweldige aflevering gisteren! "Koet koet ke-dèèt!" Herman.
. Ik wilde het net posten.
Dat was voor mij toch wel hét moment van de uitzending. .
pi_25512471
Echt helemaal geweldig allemaal, ik vond die kip nog het mooist: "Nee we willen die kip niet eten" "ze willen die kip eten, ga jij hem slachten?"
En toen lag daar een complete kip op tafel
pi_25513777
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
pi_25514245
Ik bedenk me opeens dat er een boek van Herman Brusselmans is met de titel "Het mooie kotsende meisje"
  maandag 14 maart 2005 @ 22:50:34 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25514424
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef keijz het volgende:
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
Hoezo?? .
pi_25517347
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef BVO het volgende:

[..]

Hoezo?? .
die manja vooral dan, wat een bitch is dat zeg dat schijnheilige lachje van dr, die belachelijke 'high-five' met die gozer.. en rink en jorien naaien door een lift af te pakken, nee ik ben echt heel erg anti manja
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:50:45 #225
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25517880
It's all in the game, ik vond het wel goed dat ze die lift afpakte van Rink & Pipi ( we hebben haar een nieuwe naam gegeven) Het is toch een spel.... Die Rink en zijn dochter moeten gewoon harder worden...

Voor de rest kan ik die Chris wel dood schieten..... Die twee weirdo's die Stefaan hoe die ook heet en zijn lelijke belgische vriendin zie je helemaal niet.....
don't give me that fucking bullshit
pi_25518073
mijn pappa heet officieel rinck met n c, foutje van de programmamakers, maar ze konden t niet meer veranderen, dat gezeur van die lift afpakken was van rinck, niet van mij, manje gaat haar lift toch niet aan ons geven? zou ik ook niet gedaan hebben hoor, 't blijft wel n race he! Ach ja, Rinck en Manja waren gewoon twee kemphaantjes, ik heb me daar verstandig buiten gehouden.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:53:39 #227
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25518511

Ik had ook die lift gewoon weg gesnacht...
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 11:05:18 #228
43556 miss_dynastie
pi_25518692
quote:
Op maandag 14 maart 2005 00:58 schreef trepper het volgende:
Wat een gezeik trouwens weer om afspraken te maken over het liften. Ben blij dat Jeroen en Manja daar schijt aan hadden en gewoon de eerste de beste lift nam. Het is nog altijd een R-A-C-E. En bij sommige kandidaten zou ik wel wat meer strijd willen zien.
Ik heb me kapot geergerd aan het gezeik van Rinck. Wel twintig keer is het genoemd, zij kapen onze lift weg, blabla. Net alsof Jeroen en Manja hem bedwelmd hebben en in de berm hebben gegooid of zo Tis een spel, een race, wat mij betreft zou je ook de pot op kunnen met je afspraak Oh, enneh, als hij zijn lift aan mij had gegeven, zou ik me werkelijk waar kapot gelachen hebben Maar eerlijk is eerlijk, zo'n man lijkt het me wel, hij zou zich denk ik wel aan zijn afspraak houden
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:14:20 #229
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25518817
ik moest wel lachen om die kip van Jeroen en Manja...

hoe heette dat beest ook alweer?
pi_25518830
Kareltje
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:15:38 #231
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25518835
Er wordt hier de hele tijd gesproken over een lift die J&M "afgepakt" of "gekaapt" zouden hebben. WTF??? Die jorien en rinck stonden wel op 200 meter afstand vrij zinloos te liften ACHTER de slagbomen. Wie stopt er nou NA slagbomen. Jeroen en manja hebben het goed aangepakt en waren fanatiek bezig BIJ de slagbomen, ik vind het dus niet gek dat zij eerder een lift hebben kunnen bemachtigen.. afpakken kan ik het niet noemen.. dat deed die reinier vorig jaar wel, hij sprong in een auto die net geregeld was door een ander stel. Dat noem ik pas wegkapen!
__-*-__
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:32:13 #232
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25518969
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kareltje
Kareltje die Kakelt niet meer
pi_25519878
de stand:
1 Just en Brechtje : 12 punten
2 Jeroen en Manja : 12 punten + 2 amuletten
3 Krieke en Nathalie : 12 punten
4 Karla en Sofie : 10 punten
5 Steven en Sofie: 9 punten
6 Herman en Kris : 9 punten
7 Rink en Jorien: 6 punten
8 Marco en Stephan : 5 punten -exit-

Alles staat dus nog lekker dicht bij elkaar.
En vlogens mij heb ik in de vorige aflevering S&S heel even langs zien komen toen ze weer aan het zwaaien waren met hun belgische vlag
eten!!!
pi_25522568
Wat een geweldige aflevering! Heb me echt doodgelachen toen J&M 'Kareltje' wilden 'redden'. Die mensen echt zo: Ze willen die kip slachtten. Ja hallo we hebben het eten net klaar, het is nu te laat. Hele discussie, op het laatst: ok slacht die kip maar, ze willen het ZO graag.
Vind het sowieso altijd humor-momenten als wij zien wat die Chinezen zeggen. Omdat de kandidaten daar helemaal geen weet van hebben.

Heb me ook doodgelachen om Herman. [Vlaams] "Niet te rap eh, niet te rap, eh Kris weer niet te rap he." [/Vlaams]
Kris mag idd soms wel eens wat vriendelijker/respectvoller doen tegen z'n pa, maar vond het toch wel humor met die badmuts. Aan de andere kant ook heel sneu voor Herman, maar ach..
Had trouwens wel medelijden met hem dat ie achter in die pick-up zat man.. Hij had het vet koud.

Ik hoop dat die twee mutsen er volgende keer uit gaan. Daarna: Steven en Sofie.

Just en Brechtje & Jeroen en Manja vind ik het coolst, maar ook weer het meest normaal. De andere koppels zijn toch leuker om naar te kijken.

Sorry Jorien, maar je pa doet soms toch wel een beetje vreemd
Haha met dat shirt, kom op zeg.. Hoe lang had hij die al aan? Vier dagen zonder te wassen? Die zakenman zou ook wel gedacht hebben, nou lekker dan.
En hij 'geniet' er ook wat te veel van, ik denk dat jullie daarom onderaan staan. Hij is niet fanatiek genoeg.. jullie hadden makkelijk eerste kunnen worden dit keer!

Marco en Stephan. YES!!! Ze zijn d'r uit.. Wat een HOMO'S, niet dat daar iets mis mee is maar met deze wel.. Pfff ze deden echt te flikkerig.. bah.. Toen ze die schapen mee kregen! Hahaha wat een lol

Krieke en Nathalie, nou ze overdreven allebei. Krieke deed echt TE lullig gewoon, en Nathalie stelde zich te veel aan. Wou gelijk niet meer met hem liften. Maar Krieke dramde echt door man, op het laatst moest ze gewoon echt getroost worden en kon hij het wel wat aardiger zeggen allemaal. Maar nee hoor hij ging gewoon weer door.. "Vind je NU al dat ik te ver ben gegaan?" (of wat ie ook maar zei) Wel erg bot hoor, kom op zeg.. Terechte reactie van d'r: "mag ik dan vast weten wat er nog allemaal komen gaat?"

Al met al weer een geweldige afleveringen en heb weer zin in volgende week!
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
pi_25523208
Kareltje.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:40:29 #236
62964 Little_Acorn
You would know
pi_25523477
Ik was zondag gelukkig op tijd terug van een weekje Berlijn. Anders had ik deze leuke aflevering (Kareltje) gemist. En volgens mij komt het best nog wel goed tussen Krieke en Natalie!!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_25523630
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik was zondag gelukkig op tijd terug van een weekje Berlijn. Anders had ik deze leuke aflevering (Kareltje) gemist. En volgens mij komt het best nog wel goed tussen Krieke en Natalie!!
Ze moeten gewoon als stelletje samenwinnen.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:02:08 #238
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25523661
Nee, geen stelletje niet dat kleffe gedoe om mijn scherm, ze moeten juist lekker veel ruzie maken dat is leuk
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:10:14 #239
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25523795
Eens. .
In Manja en Rink zie ik een mooie ruzie opbloeien. .

Oh en elfje, je moet weer even stemmen. .
pi_25523968
"Tijdens de race kunnen de deelnemers amuletten verdienen, die per stuk 10.000 euro waard zijn. Elke tweede etappe valt het laagst geklasseerde koppel af en ziet zijn amulet verdwijnen in de pot voor de uiteindelijke winnaars. Twee duo’s bereiken Bombay en strijden om een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 100.000 euro."

bron: http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=43

Als ik het zo lees is het net alsof het helemaal niet uitmaakt hoeveel amuletten je haalt, zolang je maar de uiteindelijke winnaar bent omdat je dan toch alle amuletten krijgt van de afvallers. (ofterwijl iedereen want iedereen is dan al afgevallen)

"Twee duo’s bereiken Bombay en strijden om een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 100.000 euro."

Er zijn dus 10 amuletten?

Ik lees het verkeerd geloof ik, maar vraag het toch nog ff aan jullie...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:35:51 #241
88233 Steve
Still the best.
pi_25524057
Vorige keer was het toch zo dat de amuletten steeds aan iemand anders gegeven moest worden als je eruit lag. Als er dan twee koppels zijn in de finale, kunnen die amuletten dus verdeeld zijn over die koppels.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_25524081
Twee koppels strijden in de finale en dan kan het dus zo zijn dat het ene koppel op dat moment drie en de andere zeven amuletten heeft. Als degene met drie amuletten wint, winnen die dus 'slechts' 30.000 euro.
pi_25524104
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh, ok

pi_25526019
De mix van aflevering 2 is klaar klik hier

Helaas hier en daar de stemmen wat te hard hoorde ik achteraf, toen ik 'm via de boxen beluisterde (heb 'm bewerkt met koptelefoon op m'n hoofd..). Zal er volgende keer ff beter op letten .

Overigens, nog eens voor de liefhebbers, mix van aflevering 1:
klik hier
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:11:02 #245
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25526042
Heeft iemand dat boek van PE al gelezen en zo ja: was het wat?
pi_25527898
Leuke mix weer

Nee heb dat boek nog niet gelezen, maar het lijkt me wel wat!
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:33:32 #247
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25528829
ik ga het boek zeker eens kopen...
ik ben wel benieuwd
pi_25529195
nog maar 4 nachtjes slapen
Doei.
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:20:42 #249
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_25529664
Wilde dit ff met jullie delen:
Ik begin me langzaam steeds meer te storen aan die gladjanus Jeroen en zijn paardenbekvriendinnetje Manja. Te glad, te correct. Wie heeft dit nog meer?
pi_25530242
ik moet toegeven dat mijn vader soms niet helemaal spoort, maar ik ook niet, daarom dat we waarschijnlijk door de selectieronden zijn gekomen. dat t-shirt (dat wel stonk idd) was gewoon n impuls. die man kon ons niet verstaan, maar heeft ons wel 200 km verder gebracht, een kip gekocht en ons bij hem thuis uitgenodigd, het zet je gewoon aan t denken: zou ik dat ook doen als ik in nederland een chinees langs de weg zie staan? de chinezen zijn zo gastvrij, daar wordt je soms emotioneel van en wat die man met dat t-shirt heeft gedaan? joost mag t weten, maar dat was t enige dat we hadden, we hadden verder niks bij ons dat we hem als bedankje konden geven en rinck had die impuls wel heel sterk. vandaar. dat boek is erg leuk, vol met foto's, alleen wel prijzig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')