abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25513777
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
pi_25514245
Ik bedenk me opeens dat er een boek van Herman Brusselmans is met de titel "Het mooie kotsende meisje"
  maandag 14 maart 2005 @ 22:50:34 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25514424
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef keijz het volgende:
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
Hoezo?? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_25517347
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef BVO het volgende:

[..]

Hoezo?? .
die manja vooral dan, wat een bitch is dat zeg dat schijnheilige lachje van dr, die belachelijke 'high-five' met die gozer.. en rink en jorien naaien door een lift af te pakken, nee ik ben echt heel erg anti manja
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:50:45 #225
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25517880
It's all in the game, ik vond het wel goed dat ze die lift afpakte van Rink & Pipi ( we hebben haar een nieuwe naam gegeven) Het is toch een spel.... Die Rink en zijn dochter moeten gewoon harder worden...

Voor de rest kan ik die Chris wel dood schieten..... Die twee weirdo's die Stefaan hoe die ook heet en zijn lelijke belgische vriendin zie je helemaal niet.....
don't give me that fucking bullshit
pi_25518073
mijn pappa heet officieel rinck met n c, foutje van de programmamakers, maar ze konden t niet meer veranderen, dat gezeur van die lift afpakken was van rinck, niet van mij, manje gaat haar lift toch niet aan ons geven? zou ik ook niet gedaan hebben hoor, 't blijft wel n race he! Ach ja, Rinck en Manja waren gewoon twee kemphaantjes, ik heb me daar verstandig buiten gehouden.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:53:39 #227
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25518511

Ik had ook die lift gewoon weg gesnacht...
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 11:05:18 #228
43556 miss_dynastie
pi_25518692
quote:
Op maandag 14 maart 2005 00:58 schreef trepper het volgende:
Wat een gezeik trouwens weer om afspraken te maken over het liften. Ben blij dat Jeroen en Manja daar schijt aan hadden en gewoon de eerste de beste lift nam. Het is nog altijd een R-A-C-E. En bij sommige kandidaten zou ik wel wat meer strijd willen zien.
Ik heb me kapot geergerd aan het gezeik van Rinck. Wel twintig keer is het genoemd, zij kapen onze lift weg, blabla. Net alsof Jeroen en Manja hem bedwelmd hebben en in de berm hebben gegooid of zo Tis een spel, een race, wat mij betreft zou je ook de pot op kunnen met je afspraak Oh, enneh, als hij zijn lift aan mij had gegeven, zou ik me werkelijk waar kapot gelachen hebben Maar eerlijk is eerlijk, zo'n man lijkt het me wel, hij zou zich denk ik wel aan zijn afspraak houden
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:14:20 #229
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25518817
ik moest wel lachen om die kip van Jeroen en Manja...

hoe heette dat beest ook alweer?
pi_25518830
Kareltje
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:15:38 #231
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_25518835
Er wordt hier de hele tijd gesproken over een lift die J&M "afgepakt" of "gekaapt" zouden hebben. WTF??? Die jorien en rinck stonden wel op 200 meter afstand vrij zinloos te liften ACHTER de slagbomen. Wie stopt er nou NA slagbomen. Jeroen en manja hebben het goed aangepakt en waren fanatiek bezig BIJ de slagbomen, ik vind het dus niet gek dat zij eerder een lift hebben kunnen bemachtigen.. afpakken kan ik het niet noemen.. dat deed die reinier vorig jaar wel, hij sprong in een auto die net geregeld was door een ander stel. Dat noem ik pas wegkapen!
__-*-__
  dinsdag 15 maart 2005 @ 11:32:13 #232
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25518969
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kareltje
Kareltje die Kakelt niet meer
pi_25519878
de stand:
1 Just en Brechtje : 12 punten
2 Jeroen en Manja : 12 punten + 2 amuletten
3 Krieke en Nathalie : 12 punten
4 Karla en Sofie : 10 punten
5 Steven en Sofie: 9 punten
6 Herman en Kris : 9 punten
7 Rink en Jorien: 6 punten
8 Marco en Stephan : 5 punten -exit-

Alles staat dus nog lekker dicht bij elkaar.
En vlogens mij heb ik in de vorige aflevering S&S heel even langs zien komen toen ze weer aan het zwaaien waren met hun belgische vlag
eten!!!
pi_25522568
Wat een geweldige aflevering! Heb me echt doodgelachen toen J&M 'Kareltje' wilden 'redden'. Die mensen echt zo: Ze willen die kip slachtten. Ja hallo we hebben het eten net klaar, het is nu te laat. Hele discussie, op het laatst: ok slacht die kip maar, ze willen het ZO graag.
Vind het sowieso altijd humor-momenten als wij zien wat die Chinezen zeggen. Omdat de kandidaten daar helemaal geen weet van hebben.

Heb me ook doodgelachen om Herman. [Vlaams] "Niet te rap eh, niet te rap, eh Kris weer niet te rap he." [/Vlaams]
Kris mag idd soms wel eens wat vriendelijker/respectvoller doen tegen z'n pa, maar vond het toch wel humor met die badmuts. Aan de andere kant ook heel sneu voor Herman, maar ach..
Had trouwens wel medelijden met hem dat ie achter in die pick-up zat man.. Hij had het vet koud.

Ik hoop dat die twee mutsen er volgende keer uit gaan. Daarna: Steven en Sofie.

Just en Brechtje & Jeroen en Manja vind ik het coolst, maar ook weer het meest normaal. De andere koppels zijn toch leuker om naar te kijken.

Sorry Jorien, maar je pa doet soms toch wel een beetje vreemd
Haha met dat shirt, kom op zeg.. Hoe lang had hij die al aan? Vier dagen zonder te wassen? Die zakenman zou ook wel gedacht hebben, nou lekker dan.
En hij 'geniet' er ook wat te veel van, ik denk dat jullie daarom onderaan staan. Hij is niet fanatiek genoeg.. jullie hadden makkelijk eerste kunnen worden dit keer!

Marco en Stephan. YES!!! Ze zijn d'r uit.. Wat een HOMO'S, niet dat daar iets mis mee is maar met deze wel.. Pfff ze deden echt te flikkerig.. bah.. Toen ze die schapen mee kregen! Hahaha wat een lol

Krieke en Nathalie, nou ze overdreven allebei. Krieke deed echt TE lullig gewoon, en Nathalie stelde zich te veel aan. Wou gelijk niet meer met hem liften. Maar Krieke dramde echt door man, op het laatst moest ze gewoon echt getroost worden en kon hij het wel wat aardiger zeggen allemaal. Maar nee hoor hij ging gewoon weer door.. "Vind je NU al dat ik te ver ben gegaan?" (of wat ie ook maar zei) Wel erg bot hoor, kom op zeg.. Terechte reactie van d'r: "mag ik dan vast weten wat er nog allemaal komen gaat?"

Al met al weer een geweldige afleveringen en heb weer zin in volgende week!
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
pi_25523208
Kareltje.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:40:29 #236
62964 Little_Acorn
You would know
pi_25523477
Ik was zondag gelukkig op tijd terug van een weekje Berlijn. Anders had ik deze leuke aflevering (Kareltje) gemist. En volgens mij komt het best nog wel goed tussen Krieke en Natalie!!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_25523630
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik was zondag gelukkig op tijd terug van een weekje Berlijn. Anders had ik deze leuke aflevering (Kareltje) gemist. En volgens mij komt het best nog wel goed tussen Krieke en Natalie!!
Ze moeten gewoon als stelletje samenwinnen.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:02:08 #238
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25523661
Nee, geen stelletje niet dat kleffe gedoe om mijn scherm, ze moeten juist lekker veel ruzie maken dat is leuk
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:10:14 #239
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25523795
Eens. .
In Manja en Rink zie ik een mooie ruzie opbloeien. .

Oh en elfje, je moet weer even stemmen. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_25523968
"Tijdens de race kunnen de deelnemers amuletten verdienen, die per stuk 10.000 euro waard zijn. Elke tweede etappe valt het laagst geklasseerde koppel af en ziet zijn amulet verdwijnen in de pot voor de uiteindelijke winnaars. Twee duo’s bereiken Bombay en strijden om een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 100.000 euro."

bron: http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=43

Als ik het zo lees is het net alsof het helemaal niet uitmaakt hoeveel amuletten je haalt, zolang je maar de uiteindelijke winnaar bent omdat je dan toch alle amuletten krijgt van de afvallers. (ofterwijl iedereen want iedereen is dan al afgevallen)

"Twee duo’s bereiken Bombay en strijden om een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 100.000 euro."

Er zijn dus 10 amuletten?

Ik lees het verkeerd geloof ik, maar vraag het toch nog ff aan jullie...
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')