Volgens mij welquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zeg, als de nummer 1 in een periode opnieuw bovenaan staat in een periode, krijgt dan de nummer 2 de periode?
Hier nog iemandquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Maar ik hoorde het van iemand die er op hoopt dat het zo is!
Jupquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zeg, als de nummer 1 in een periode opnieuw bovenaan staat in een periode, krijgt dan de nummer 2 de periode?
* Pakt een aantal biertjes een geeft er 1 aan Appelsientjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef appelsientje het volgende:
ZO TVP voor het slapen gaan.
Nog snel ff een biertje pakken.
Thnxquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Pakt een aantal biertjes een geeft er 1 aan Appelsientje
ik hou het vandaag nog maar bij de colaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef appelsientje het volgende:
ZO TVP voor het slapen gaan.
Nog snel ff een biertje pakken.
Waarom alleen cola trouwens?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik hou het vandaag nog maar bij de cola![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thnxdat gaat er altijd wel in
Proost op de kwartfinale...
![]()
gisterenavond iets te lang aan het bier gezetenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom alleen cola trouwens?
Ik neem er ook maar eentje... morgen weer werken
Bier neerzet voor DD.quote:
Weekend, dus lekker doorzakken vanavond met een ZA en een whiskietje.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vier dat ik goede zin heb (en een tikkie dorst). Hoe is het met jullie?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Weekend, dus lekker doorzakken vanavond met een ZA en een whiskietje.
En straks nog even wat programmaatjes die op de video staan bekijken.
We gaan zo even de band bekijken, maar ik verwacht er veel van.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen na een top aflevreing van B&vD.
Trusten hoolers.
Golfert in het begin denk je hij is ok, maar aan het eind denk je hij heeft hulp nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |