ik zoek een man die spontaan is, leuke droge humor heeft, van avontuur houd, een mooi karakter heeft, eerlijk dus, en serieus is, en open staat voor een ander geloofquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef _Steef het volgende:
maare.. om even ontoppic te blijven.. (haha moeilijk)
wat zoek je?
Avatar-fetishquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moet ik een hele dag lang met je usericon vermaken
Ben jij dat echtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef babba het volgende:
voornaam:Sjoert
leeftijd:18
gewicht:78 kg
lengte: 190cm
kleur haar: zwart
kleur oge: groen
kleur huid: licht
soort kapsel: zie fotoboek
kleding maten: M
schoenmaat: 44
kleding stijl: geen zolang ik maar niet voor lul loop
muziek smaak: trance/hardstyle/klassiek
maagd: m'n ouders lezen ook mee
[afbeelding]
sja met 3600 pixels kan je je niet bepaald lang vermakenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moet ik een hele dag lang met je usericon vermaken
Yes, dat ben ik!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Habiba het volgende:
[..]
ik zoek een man die spontaan is, leuke droge humor heeft, van avontuur houd, een mooi karakter heeft, eerlijk dus, en serieus is, en open staat voor een ander geloof
Waarom mail je me niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Habiba het volgende:
[..]
ik zoek een man die spontaan is, leuke droge humor heeft, van avontuur houd, een mooi karakter heeft, eerlijk dus, en serieus is, en open staat voor een ander geloof
je ziet er wel mooi uit, waarom kijk je zo boos?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef babba het volgende:
voornaam:Sjoert
leeftijd:18
gewicht:78 kg
lengte: 190cm
kleur haar: zwart
kleur oge: groen
kleur huid: licht
soort kapsel: zie fotoboek
kleding maten: M
schoenmaat: 44
kleding stijl: geen zolang ik maar niet voor lul loop
muziek smaak: trance/hardstyle/klassiek
maagd: m'n ouders lezen ook mee
[afbeelding]
waar woon je?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Habiba het volgende:
[..]
omdat zn ouders ook meekijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:35 schreef Habiba het volgende:
[..]
je ziet er wel mooi uit, waarom kijk je zo boos?
Vind je?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:35 schreef Habiba het volgende:
[..]
je ziet er wel mooi uit, waarom kijk je zo boos?
Je avatar zegt wel een hoop over jezelf:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:36 schreef Habiba het volgende:
msn kan ik wel, mailen is irritant
Ah, nee, sht, laat maar, dit is gewoon flauw...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:38 schreef Fries het volgende:
Wat staat er op de rolstoel van een Moslim?
Islam![]()
Droog genoeg?![]()
Jezelf quoten... Woehoe!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:38 schreef Fries het volgende:
[..]
Ah, nee, sht, laat maar, dit is gewoon flauw...
My bad!
Ik zit weet niet zeker of ik dat heb het kan ook wel L zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:37 schreef BaggerUser het volgende:
hoe pas je trouwens met je 1.90 m
of koop je ze op de krimp ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |