? wat is er mis met rechts, ik ben zelf ook rechtsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
Whahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
? wat is er mis met rechts, ik ben zelf ook rechts
Ik muis ook met rechtsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
*blondje modus*quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan links Nederland kennelijk geen computer betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
Je bent een dom wicht, dus tyf op met je kuttopics.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
Laat ze maar een baan zoeken!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan links Nederland kennelijk geen computer betalen
Ik ben overigens zelf links
en wie ben jij om mij dom te noemen? waj ab zibik!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent een dom wicht, dus tyf op met je kuttopics.![]()
En ga ergens anders mannen proberen versieren; het lukt toch niet dus het maakt niet uit waar.
Dat heeft niets met mij te maken, je bent gewoon dom. Geen discussie over mogelijk, en zeker niet met jou.quote:
azzizl babish babi pangang!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:48 schreef Habiba het volgende:
[..]
en wie ben jij om mij dom te noemen? waj ab zibik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |