hejhejhej... ik was eerst.. afblijvenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:40 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
yes dan maak ik vast ook wel een kans![]()
ik den keerder l of xl iddquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:40 schreef babba het volgende:
[..]
Ik zit weet niet zeker of ik dat heb het kan ook wel L zijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:43 schreef Steve-O het volgende:
voornaam: Steve
Achternaam : -O
leeftijd: 26
gewicht: 74
lengte:180
kleur haar : Donkerblond
kleur ogen: Bruin
kleur huid: Blank
soort kapsel: Kaal
kleding maten: 32
schoenmaat: 43
kleding stijl: Naturist
muziek smaak: Alles met gitaren
maagd: ja.
Hobby's : Alles waar ik mezelf mee kan pijn doen
[afbeelding]
We zijn voor elkaar gemaakt![]()
Hell yeah dan maakt * Steve-O zelfs een kansquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:40 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
yes dan maak ik vast ook wel een kans![]()
jamaar jamaar.. ik opende het toppic eerderquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:43 schreef BaggerUser het volgende:
ik reageerde anders eerder in het topique![]()
Ga dan schoonmaken, koekjes bakken of een hoofddoek breien.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:29 schreef Habiba het volgende:
ik verveel mij
.. tering ze wisten ook alles wat vrouwen neitm ochten he toen die koran geschreven werdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dan schoonmaken, koekjes bakken of een hoofddoek breien.
Vrouwen mogen van de Koran helemaal niet achter internet, gekkie.
De Koran moet je toch selectief lezen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dan schoonmaken, koekjes bakken of een hoofddoek breien.
Vrouwen mogen van de Koran helemaal niet achter internet, gekkie.
ben jij dat egt???quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:49 schreef Steve-O het volgende:
Ik word genegeerd
Ik wacht wel op de foto voordat ik me teveel verheug
Van de Koran niet bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Habiba het volgende:
tuurlijk mogen vrouwen wel achter het internet, van mij ouders wel die snappen er tog niets van!
Van een film freddy got fingeredquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
hey tonks kan je mij vertellen waar je avatar vandaan komt? zo'n schattig wijffie![]()
Nee liggen zeker de hele dag de bijstand op te zuipenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Habiba het volgende:
tuurlijk mogen vrouwen wel achter het internet, van mij ouders wel die snappen er tog niets van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |