quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:37 schreef Lega-Nord het volgende:
Alleen een plaatje als OP schiet niet echt op, hé?
Ik wil bijvoorbeeld graag weten wanneer-ie in de bios te bezichtigen is.
server is nogal belast.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:38 schreef Cheiron het volgende:
http://www.semihd.com/gg/swep3tr.mov Nieuwe (extreem coole!) trailer.
Ik kan niet wachten. Eindelijk de koppeling tussen de oude en nieuwe serie. Heerlijk!
Die is minstens zo goed als dat movje, zo niet beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:48 schreef Tokus het volgende:
ok. die op die site die ik gaf (zie OP nu ook) was daar volgens mij wel van. en die was in mpg. kwaliteit was goed, maar van te voren iets van een of ander tv programma
Maak er dan 1.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:11 schreef Chepke het volgende:
Zo'n topic verdient toch eigenlijk een mooiere OP!!!
Kippevel!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:48 schreef Mr_Romano het volgende:
Natuurlijk wel veel Palpatine in deze trailer, die ook weer de leukste quotes heeft: "are you threatening *me*, Master Jedi ?"
Ja, dat kan. Beetje Playmobile-designs weer... en een wat plastische Yoda. Zit er verder cool uit hoor, maar helemaal state-of-art is het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:04 schreef Tokus het volgende:
en natuurlijk zie ik alweer iemand zeuren over slechte cgi. net alsof je dat zo kan opmaken uit deze trailer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |