Misschien bij het Sesamstraat magazine?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, als je nederlands crappy is, zou ik geen journalistiek gaan doen..
Ik doe Journalistiek in Zwolle. Ff geen tijd om een lange reply te typen. Mocht iemand vragen hebben, stel ze dan (ben in Feb. ingestroomd)
Crappy zou ik het niet noemen. Ik ben gewoon een held in het maken van de basic foutjes. Practise makes perfect! Ik vraag me gewoon af of ze er van uit gaat dat jij compleet foutloos schrijft. Wat mij stug lijkt, maar je weet maar nooit...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 04:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou, als je nederlands crappy is, zou ik geen journalistiek gaan doen..
Sja.. ik kan er niet veel over zeggen, maar een beetje nederlandse taalvaardigheid is wel een vereiste bij journalistiek.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:36 schreef Sil.As.If het volgende:
Crappy zou ik het niet noemen. Ik ben gewoon een held in het maken van de basic foutjes. Practise makes perfect! Ik vraag me gewoon af of ze er van uit gaat dat jij compleet foutloos schrijft. Wat mij stug lijkt, maar je weet maar nooit...
Oooh... dan gaat het wel goed komen denk ik. Dank!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sja.. ik kan er niet veel over zeggen, maar een beetje nederlandse taalvaardigheid is wel een vereiste bij journalistiek.
add. > Mijn grammatica is ook niet echt goed hoor.. Maar daar hebben veel studenten last van.. Bij taalbeheersing wordt dat er wel ingestampt
Nogmaals dank!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:42 schreef Catch22- het volgende:
das belachelijk makkelijk
station uitlopen aan de achterkant (dus niet de kant met de friettent/bloemenwinkel enzo)..
plein over en dan rechts
2e bruggetje links
doorlopen onder de tunnel
op de kruising rechts (dan zie je windesheim al)
met de weg meelopen en dan ben je der.. Journalistiek is het D-gebouw..
hmm klasgenoot van me komt ook uit dieren
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:20 schreef Sil.As.If het volgende:
ik heb vandaag mijn 21+ toets gemaakt en gehaald...
Ik ben nu officieël 'toelaatbaar' zoals ze dat zo mooi noemen!![]()
![]()
Ah, ruim baan voor de nieuwe studenten, daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:28 schreef J-Will het volgende:
In Tilburg is trouwens de grote leegloop in volle gang. Steeds meer mensen gaan al dan niet gedwongen weg
Vetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:20 schreef Sil.As.If het volgende:
ik heb vandaag mijn 21+ toets gemaakt en gehaald...
Ik ben nu officieël 'toelaatbaar' zoals ze dat zo mooi noemen!![]()
![]()
Voor journalistiek wordt over het algemeen niet geloot. Zit meestal gewoon vol of bijna volquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:42 schreef jacco het volgende:
GefeliciteerdNu maar afwachten op de loting in de tweede helft van juli
Ja klopt hebben ze ook gezegd in Zwolle. Maar kreeg toch een brief van ze met daarin deze tekst. Maar iedreen zei ook al dat je eigenlijk voor 99% bent aangenomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vet
[..]
Voor journalistiek wordt over het algemeen niet geloot. Zit meestal gewoon vol of bijna vol
Ben ook bij de open dag geweest, en dat was echt goed geregeld. Ook een erg leuk sfeertje daar in gebouw D. Natuurlijk is het altijd anders op een open dag maar toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:44 schreef Sil.As.If het volgende:
ik kreeg eind van de dag ook te horen dat ze net als vorig jaar verwachten dat er plaats is voor iedereen! maar goed, je weet maar nooit... ben dankzij deze toets weer een stuk dichterbij
vind het een leuke school trouwens... was er nog nooit geweest!
ben ook zeer tevreden over Windesheimquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:55 schreef jacco het volgende:
Ben ook bij de open dag geweest, en dat was echt goed geregeld. Ook een erg leuk sfeertje daar in gebouw D. Natuurlijk is het altijd anders op een open dag maar toch.
thnxquote:
Ik ga als het goed is dit jaar beginnen op Windesheim. Heb in in Maart mijn 21+ toets gedaan. En toen meteen aangemeld. Dus ga er gewoon van uit dat ik kan beginnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ben ook zeer tevreden over Windesheim
Studeer je (of ga je studeren) op Windesheim jacco? Of ben je er alleen op de open dag geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |