* Sack_Blabbath steelt punt met 5. Ms. Jackson van Outkastquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
-1 Gigantic
-2 Music
-3 Tumble & fall
-4 Instant street
-5 .....
Sorry Nbdbd, ik dacht dat je nr. 5 wel wist, had je edit niet gezien, anders had je die kado gekregen van me......quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Sack steelt inderdaad het punt....
sack_blabbath+1
Dit komt in de buurtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:45 schreef Berkery het volgende:
Jan Akkerman, zijn moeder viert die avond haar verjaardag
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:13 schreef Gambolputty het volgende:
Er gaan na 10 uur 's avonds geen treinen meer richting Drenthe zodat hij niet thuis kan komen?
In 1969 stond ie al te spelen voor BB King, dus dan zou ie van gedachten zijn veranderd.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:13 schreef Berkery het volgende:
Harry is te bescheiden en wil niet in het voorprogramma van zo'n grootheid staan?
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:25 schreef Berkery het volgende:
Hij is dan op vakantie met vrouw en kinderen en kan/wil dat niet verzetten
Bron: Dagblad van het Noordenquote:Harry Muskee: Al gaven ze me een reis naar de maan
Blueslegende BB King speelt in juni in Groningen. Organisator Diba International Concerts vroeg Harry Muskee met zijn Cuby + Blizzards voor het voorprogramma. Mooie klus, zou je zeggen. Misschien wel een eer zelfs. Maar Muskee zei nee.
Nee? Hoezo nee?
"Ik heb vakantie."
Ja maar, het voorprogramma van zo'n bluesgod als BB King.
Ik heb maar een paar dagen vakantie per jaar. Die nemen ze me niet af."
Zelfs BB King niet.
'Ook BB King niet. Ik zit dan in Pienza, in Toscane. Ze wilden wel een vliegreis voor me regelen. En een hotelkamer in Groningen, voor die ene nacht. Maar al hadden ze me een reis naar de maan aangeboden. Ik heb gewoon vrij."
Het is wel de laatste keer dat hij naar Europa komt.
Dat is zo. Maar eh, ik heb al een keer bij BB King in het voorprogramma gestaan. In 1969 of zo."
Toch jammer.
"Ach ja. Maar ach. Cuby + Blizzards hebben het ook niet echt meer nodig hè. We zijn al een tijdje bezig."
In voorprogramma van BB King staat nu de eveneens al tientallen jaren oude bluesformatie Barrelhouse. Het concert is op 23 juni. Toegang 40 euro.
Een actrice toch?quote:Op zondag 13 maart 2005 01:48 schreef bukgeit het volgende:
Vraag voor jou dan GLO: met welke celebrity deelde Conor Oberst (Bright Eyes) een tijdje de lakens?
quote:Op zondag 13 maart 2005 01:51 schreef bigshadow het volgende:
Everybody did Paris Hiltonslaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |